Смяна на двигател моля за помощ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Смяна на двигател моля за помощ
Колега, до къде стигна тази заигравка? Понеже попита за жиците към мотора, аз да питам какво си взел към това 3,5?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Смяна на двигател моля за помощ
turbo написа:Колега, до къде стигна тази заигравка? Понеже попита за жиците към мотора, аз да питам какво си взел към това 3,5?
Взел съм всичко необходимо да запали - компюър с ЕВС + чип,инсталацията на мотора,скорости + компютър,воден радиатор,дифузьор,разширителен съд,изпусквателни колектори + нов стартер

Ето снимки от днес (днес започна същинската драма

1.Клапана от снимката се захранва от "прахосмукачката" нали така?
2.Този вакум влиза в маркуча от филтърната кутия до дросела - КЪДЕ ОТИВА

3.На 750-ката имам 2 входни маркуча за бензин и не виждам обратният бензин.На 3.5 цата имам само един входен и нито един обратен?Имат ли обратен бензин?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Смяна на двигател моля за помощ
Ето как стана стартера след 4 часа играчка с боркорона и пиличка 
Утре започвам да разглабям 750-ката

Утре започвам да разглабям 750-ката

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Смяна на двигател моля за помощ
При 750-ката има на рейката клапан за регулиране на налягането и от него се връща назад обратният бензин, а при M62 на рейката такъв клапан няма, а това се случва някъде под шофьорската седалка, защото там е бензиновият филтър и същият този клапан се намира на самия филтър и това маркучле, за което питаш осигурява вакуум към този клапан на филтъра.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Смяна на двигател моля за помощ
turbo написа:При 750-ката има на рейката клапан за регулиране на налягането и от него се връща назад обратният бензин, а при M62 на рейката такъв клапан няма, а това се случва някъде под шофьорската седалка, защото там е бензиновият филтър и същият този клапан се намира на самия филтър и това маркучле, за което питаш осигурява вакуум към този клапан на филтъра.
Сега трябва и такъв клапан ли да купувам?

- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Смяна на двигател моля за помощ
1.Да това е маркуча от прахосмукачката.
2.Този маркуч е пластмасова тръба на бърза връзка отпред към маркуча от дебитомера до дросела а отзад не влиза в мотора а в тройник които се свързва между сервото тази тръба и накрайника който влиза в капака на смукателния колектор отзад.
Колега ако нещо не ти е ясно и искаш да видиш как стои,аз имам М62ТУБ44 ела заповядай да видиш мотора и всичко около него как седи и как минава.
2.Този маркуч е пластмасова тръба на бърза връзка отпред към маркуча от дебитомера до дросела а отзад не влиза в мотора а в тройник които се свързва между сервото тази тръба и накрайника който влиза в капака на смукателния колектор отзад.
Колега ако нещо не ти е ясно и искаш да видиш как стои,аз имам М62ТУБ44 ела заповядай да видиш мотора и всичко около него как седи и как минава.
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Смяна на двигател моля за помощ
amgpower написа:1.Да това е маркуча от прахосмукачката.
2.Този маркуч е пластмасова тръба на бърза връзка отпред към маркуча от дебитомера до дросела а отзад не влиза в мотора а в тройник които се свързва между сервото тази тръба и накрайника който влиза в капака на смукателния колектор отзад.
Колега ако нещо не ти е ясно и искаш да видиш как стои,аз имам М62ТУБ44 ела заповядай да видиш мотора и всичко около него как седи и как минава.
Ще съм ти много благодарен ако удариш едно рамо





- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Смяна на двигател моля за помощ
chernobila написа:amgpower написа:1.Да това е маркуча от прахосмукачката.
2.Този маркуч е пластмасова тръба на бърза връзка отпред към маркуча от дебитомера до дросела а отзад не влиза в мотора а в тройник които се свързва между сервото тази тръба и накрайника който влиза в капака на смукателния колектор отзад.
Колега ако нещо не ти е ясно и искаш да видиш как стои,аз имам М62ТУБ44 ела заповядай да видиш мотора и всичко около него как седи и как минава.
Ще съм ти много благодарен ако удариш едно рамо(ще се реванширам естествено
) само не разбрах за какъв е този тройник.Колегите,които извадиха мотора ги питах специално за това маркуче и те ми казаха,че отивало при клапана на резервоара.
Сега се усетих,че съм си забравил ключа от сервиза в сервиза и утре няма да работя по колата
Ако е удобно дай телефон за връзка да се видим
0889066990-Koце
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Смяна на двигател моля за помощ
Оп моя е грешката това вакумче не знам къде отива.При мен е запушен извода от маркуча на дебитомера.Може и да са прави момчетата дето са свалили мотора.Това вакумче при мен го няма.Явно някой се е правил на майстор преди мен 

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Смяна на двигател моля за помощ
amgpower написа:Оп моя е грешката това вакумче не знам къде отива.При мен е запушен извода от маркуча на дебитомера.Може и да са прави момчетата дето са свалили мотора.Това вакумче при мен го няма.Явно някой се е правил на майстор преди мен
То и при мен така ще стане

- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Смяна на двигател моля за помощ
При мен е само един маркуча (входящ) няма за излишното гориво при мотора.Не знам къде е маркуча за излишното гориво,а съм сменял горивния филтър но не се сещам какво беше положението при него,дали има клапан или не.
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: Смяна на двигател моля за помощ
chernobila написа:turbo написа:При 750-ката има на рейката клапан за регулиране на налягането и от него се връща назад обратният бензин, а при M62 на рейката такъв клапан няма, а това се случва някъде под шофьорската седалка, защото там е бензиновият филтър и същият този клапан се намира на самия филтър и това маркучле, за което питаш осигурява вакуум към този клапан на филтъра.
Сега трябва и такъв клапан ли да купувам?Може ли да стане по друг начин или няма как - трябва си клапан от М63Б35ТУ?
След 09.98г. регулатора за налягане на горивото е комплект с горивния филтър. От филтъра излиза и обратния бензин. Цените са от 117.00 лв до 157.00 лв. в зависимост от марката. Трабва да си пуснеш и вакуума до него (може и да си виси някъде по двигателя).

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Смяна на двигател моля за помощ
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
4 - от резервоара към филтъра
5 - от филтъра към резервоара (обратният бензин)
6 - от филтъра към мотора
Вижда се и регулаторът на налягането и вакуумчето към него, а тук е по-подробно показано:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10
4 - от резервоара към филтъра
5 - от филтъра към резервоара (обратният бензин)
6 - от филтъра към мотора
Вижда се и регулаторът на налягането и вакуумчето към него, а тук е по-подробно показано:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Смяна на двигател моля за помощ
колега страшен си
ако имам време в понеделник ще дигна 750-ката на подемника да видя какво става отдолу.Ако не ... в събота
А при мен като идват 2 маркуча входящи за бензина,мога ли да ги обединя в едно (с някакъв тройник) да не губи налягане?


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Смяна на двигател моля за помощ
Можеш да сложиш бензиновия филтър за 3,5-цата в двигателния отсек
Така и така ти е докаран до там маркучът за обратния бензин, а и няма да прекарваш вакуум маркучле чак до под шофьора


Така и така ти е докаран до там маркучът за обратния бензин, а и няма да прекарваш вакуум маркучле чак до под шофьора

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани