Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.07.2013

Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от tonyman26 » 14 Юли 2013, 16:18

При доказано здрав алтернатор, акомулатор, нови шайби на диференцял и алтернатор, спада заряда на алтернатора от 14,2 до 12 ампера.
При запалване алтернатора подържа 14,2 и след десетина секунди почва да пада. Не е реле на свещи или друг консуматор. Полувината алтернатаджи се пробваха, сумати пари дадох и НИЩО !!! Ако някой колега тук намери точното лекарство, веднага шише Шотландско !!!
Защото през ден да зареждам акомулатор не си е работа :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от Emooo » 16 Юли 2013, 8:39

Акумулатора нов ли е? Регистриран ли е правилно?
Tool - Fear Inoculum

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.07.2013

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от tonyman26 » 16 Юли 2013, 9:23

Не е нов но го замериха и казаха че си е добре.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от memorex » 16 Юли 2013, 12:09

IBS (Intelligent Battery Sensor) в какво състояние е.Проверен ли е?
http://www.google.bg/#sclient=psy-ab&q= ... 80&bih=685

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от bezdomnia » 16 Юли 2013, 19:44

пада ампеража на акумолатора ли? провери си демферната шайба

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.07.2013

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от tonyman26 » 16 Юли 2013, 20:18

Сложих чисто нова демферна шайба и тази на алтератора смених. А за IBS не съм го гледал, но ако има проблем с този датчик би трябвало да светне в сервиз инспекшъна. Последното което направих е да сваля кабелите на акумолатора и да подам ток на алтернатора от друг акумолатор от плюса отпред при мотора. По този начин ще си проличи ако имо утечка по кабелите от акумолатора до алтернатора, но уви резултата е същият. Въобще вече си мисля че може би е нещо със софтуера. Свети ми в червено предните накладки и немога да ги ресетна.
п.п Между другото този номер дето го описват във форума за задържането на прозорците за 5 сек. в горна и долна позиция работи. Два от прозорците ми насичаха, а сега си бачкат перфектно а и жълтото съобщение изчезна яко дим !!!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530i 272
Мечтае да кара: ?
Детайли за колата: BMW 530i 272 hp 2009 г.

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от Cеco 530i » 16 Юли 2013, 21:14

Някъде във форума има тема как се регистрира новият акумулатор към колата. В зависимост от годините на експлоатация на автомобила акумулатора се зарежда по различен начин.Потърси темата, може проблема при теб да е от нерегистриран акумулатор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от miroleskov » 17 Юли 2013, 17:25

Реле алтернатор - чакам си шотландското :lol:
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от bezdomnia » 18 Юли 2013, 19:17

Cеco 530i написа:Някъде във форума има тема как се регистрира новият акумулатор към колата. В зависимост от годините на експлоатация на автомобила акумулатора се зарежда по различен начин.Потърси темата, може проблема при теб да е от нерегистриран акумулатор.

преди няколко месеца бях в М-КАР за сервизната акция която беше за тапата на плюсовия (май на него ) кабел,направих се на луд и ги питах за регистрация на акумулатор защото на мен ми падаше акумулатора ако не се кара колата 5-6 дни,погледа ,а после и отговора беше" кой ви каза че трябва да си регистрирате акумулатора?".....след като се почувствах тъпо и си обесних всичко ми беше отговорено че акумулатора на коли до 2005 или 2006 не се регистрират,проблема си го реших като си дръпнах и изключих тънкото кабелче което захранва тоя сензор за зареждането. така аз си реших проблема сега нямам никакви проблеми

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 5.10.2011
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от ristaka 82 » 18 Юли 2013, 20:25

bezdomnia написа:
Cеco 530i написа:Някъде във форума има тема как се регистрира новият акумулатор към колата. В зависимост от годините на експлоатация на автомобила акумулатора се зарежда по различен начин.Потърси темата, може проблема при теб да е от нерегистриран акумулатор.

преди няколко месеца бях в М-КАР за сервизната акция която беше за тапата на плюсовия (май на него ) кабел,направих се на луд и ги питах за регистрация на акумулатор защото на мен ми падаше акумулатора ако не се кара колата 5-6 дни,погледа ,а после и отговора беше" кой ви каза че трябва да си регистрирате акумулатора?".....след като се почувствах тъпо и си обесних всичко ми беше отговорено че акумулатора на коли до 2005 или 2006 не се регистрират,проблема си го реших като си дръпнах и изключих тънкото кабелче което захранва тоя сензор за зареждането. така аз си реших проблема сега нямам никакви проблеми

:wave: Сега с "изключено" кабелче ли караш колата или само моментно си го изключил и свързал отново след това :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от miroleskov » 19 Юли 2013, 9:41

глупости,
регистрира се има си тема със снимки как става...
правил съм го 202 пъти.
Колегата спомена,че алтернатора му дава 12 волта,а не че акумулатора му пада при престой.Поне аз така разбрах.Ако пада при престой има друга тема обяснил съм на дълго и на широко как се мери и дрън дрън. :yes:
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от bezdomnia » 19 Юли 2013, 19:34

ristaka 82 написа:
bezdomnia написа:
Cеco 530i написа:Някъде във форума има тема как се регистрира новият акумулатор към колата. В зависимост от годините на експлоатация на автомобила акумулатора се зарежда по различен начин.Потърси темата, може проблема при теб да е от нерегистриран акумулатор.

преди няколко месеца бях в М-КАР за сервизната акция която беше за тапата на плюсовия (май на него ) кабел,направих се на луд и ги питах за регистрация на акумулатор защото на мен ми падаше акумулатора ако не се кара колата 5-6 дни,погледа ,а после и отговора беше" кой ви каза че трябва да си регистрирате акумулатора?".....след като се почувствах тъпо и си обесних всичко ми беше отговорено че акумулатора на коли до 2005 или 2006 не се регистрират,проблема си го реших като си дръпнах и изключих тънкото кабелче което захранва тоя сензор за зареждането. така аз си реших проблема сега нямам никакви проблеми

:wave: Сега с "изключено" кабелче ли караш колата или само моментно си го изключил и свързал отново след това :?:

изключено си е и не дава никакъв проблем

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от ICE » 21 Юли 2013, 14:46

Пусни си от скритото меню и гледай зареждането, ако пада .... плочката ти е за смяна!!! 100%!!!
Успех и да пишеш когато го оправиш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 8.04.2007
Пол: Мъж

Re: Голяма загадка Е60 530 2004 !!! ПОМОЩ !!!

Мнение от DRAG_BG » 30 Юли 2013, 22:02

ако всичко ти е изрядно , с откачена комуникация на IBS ,трябва да зарежда 14,1- 14,3V .С откачена комуникация към алтернатора , пак трябва да е толкова :idea:
като свършат алтернаторджиите в СФ , пиши едно л.с. да я погледна и аз :driving:
Изображение

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook