Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:то на всичко му идва времето
тва 1.4д да не е вечно или сигурно ще направи 300к без да го пипаш?
то със 1.4 градски автомобил , щото това е основната идея на хибрида, да навъртиш 150-160 000 км трябвя да си доста сериозен шАфьор.
Мисля, че само човек който не се е возил/карал или притежавал хибрид може да е против тази технология!
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
страха е голямо шубе ...
аз хибрид не съм карал, но не виждам причина да е по-лош от всяка малолитражка в града
за дизелова такава пък някак си съм сигурен, че е по-приятен
за мен обаче хибрида е сложен технически и смятам, че чистата електричка е много по-добър вариант
особенно ако говорим за градски автомобил
въпроса с пробега е от същата категория
ако всеки се замисли колко км минава на ден в града
ще установи, че дори сега предлаганите електромобили биха му вършили работа
аз хибрид не съм карал, но не виждам причина да е по-лош от всяка малолитражка в града
за дизелова такава пък някак си съм сигурен, че е по-приятен
за мен обаче хибрида е сложен технически и смятам, че чистата електричка е много по-добър вариант
особенно ако говорим за градски автомобил
въпроса с пробега е от същата категория
ако всеки се замисли колко км минава на ден в града
ще установи, че дори сега предлаганите електромобили биха му вършили работа

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:страха е голямо шубе ...
аз хибрид не съм карал, но не виждам причина да е по-лош от всяка малолитражка в града
за дизелова такава пък някак си съм сигурен, че е по-приятен
за мен обаче хибрида е сложен технически и смятам, че чистата електричка е много по-добър вариант
особенно ако говорим за градски автомобил
въпроса с пробега е от същата категория
ако всеки се замисли колко км минава на ден в града
ще установи, че дори сега предлаганите електромобили биха му вършили работа






















Автомобилът на слънчеви батерии, които са направили холандците е чудесен! Можело значи! Ако се вложат няколко десетки милиона за доусъвършенстване и ето ти автомобил, който може да се произвeжда серийно.
http://fakti.bg/technozone/70977-holand ... vi-baterii
А за камионите, дето са необходими за товарене и теглене имам един отговор: електрификация! В САЩ си има производител на електрически камиони от време оно. Казват се Смит и са основани през 1930-те г.
http://www.smithelectric.com/
Ето тук едно клипче за феновете на петрола: Renault Z.E - Drive the change
http://www.youtube.com/watch?v=anNhYmi_6-4
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:страха е голямо шубе ...
аз хибрид не съм карал, но не виждам причина да е по-лош от всяка малолитражка в града
за дизелова такава пък някак си съм сигурен, че е по-приятен
за мен обаче хибрида е сложен технически и смятам, че чистата електричка е много по-добър вариант
особенно ако говорим за градски автомобил
въпроса с пробега е от същата категория
ако всеки се замисли колко км минава на ден в града
ще установи, че дори сега предлаганите електромобили биха му вършили работа
Като се престрашиш да си купиш електрокар , се обади да спазарим трийската

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:то на всичко му идва времето
тва 1.4д да не е вечно или сигурно ще направи 300к без да го пипаш?
Къде видя да съм писал подобно нещо?
Ще има ремонти! НО стандартни! Докато хибридния модул не е вечен! Идва момент в който не може да се зареди вече и този момент не е на 300 000 - а на 165-170 000 км.или 6 - 6.5години най-много. А на Ярис 1.4 д4д ще му дойде време за основен ремонт - ама след 650 000 км. или 13-14г. и ще бъде по-евтин от хибридният!
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Демирев написа:K_Ilkov написа:то на всичко му идва времето
тва 1.4д да не е вечно или сигурно ще направи 300к без да го пипаш?
Къде видя да съм писал подобно нещо?
Ще има ремонти! НО стандартни! Докато хибридния модул не е вечен! Идва момент в който не може да се зареди вече и този момент не е на 300 000 - а на 165-170 000 км.или 6 - 6.5години най-много. А на Ярис 1.4 д4д ще му дойде време за основен ремонт - ама след 650 000 км. или 13-14г. и ще бъде по-евтин от хибридният!
А колко масло/филтри и "евтини" подгревни свещи ще смениш за този период

Тойота Приус 2 спред аб мина 100 000км без никакви дефекти . До последно само БМВ 130и се беше справило по-добре . Това при 70-80 тествани автомобила . Така че не знам до колко са дефектни . От друга страна точно пИжо,поло,лупо и други дизели са в дъното на този маратонски тест с безброй дефекти ... и това първите 100 000 км , кога френския кенеф с комън-рейл турбо дизел ще изкара 700 000км без да си му сменил половината карантии

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Я пак прочети - ама хуууубаво каквото си цитирал!
Коментираме кое е по-изгодно от предната страница между Ярис 1.4 Д4Д с новия мотор 2012г. и Ярис Хибрид.
И двата дават смесен разход 3.9л. в реални условия.
Хибрида Ярис харчи 3.9л. градско бензин - дизеловия Ярис смесено 3.8л. - 5.5л. градско. НО хибрида въпреки железния си мотор има хибриден модул за подмяна на определен период.
Коментираме кое е по-изгодно от предната страница между Ярис 1.4 Д4Д с новия мотор 2012г. и Ярис Хибрид.
И двата дават смесен разход 3.9л. в реални условия.
Хибрида Ярис харчи 3.9л. градско бензин - дизеловия Ярис смесено 3.8л. - 5.5л. градско. НО хибрида въпреки железния си мотор има хибриден модул за подмяна на определен период.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Демирев написа:Я пак прочети - ама хуууубаво каквото си цитирал!
Коментираме кое е по-изгодно от предната страница между Ярис 1.4 Д4Д с новия мотор 2012г. и Ярис Хибрид.
И двата дават смесен разход 3.9л. в реални условия.
Хибрида Ярис харчи 3.9л. градско бензин - дизеловия Ярис смесено 3.8л. - 5.5л. градско. НО хибрида въпреки железния си мотор има хибриден модул за подмяна на определен период.
Дизеловия ярис с автоматична или ръчна скоростна кутия харчи толкова ? И при какъв трафик ? Защото колко по-натоварено е движението , толкова по-ефективен е хибрида . И под трафик , нямам предвид 20те коли на светофар в София а доста по-сериозния гърч в мегаполисите "на запад" ... от скоро и на изток
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
acho.rs написа:Като се престрашиш да си купиш електрокар , се обади да спазарим трийската
шъ трябва и пари за М3 да събера първо, че ми се чини, че тва е моя хибрид ...
електричка за града и М3 да се гъделичкам и покарвам

пп. нали знаеш, че е с ляв волан 30-ката, да не се откажеш в последния момент


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
http://www.lepoint.fr/auto-addict/salon ... 62_656.php
http://videos.tf1.fr/auto-moto/exclu-te ... 22412.html
франсетата могат да правят , но тогава цените не ни харесват...
http://videos.tf1.fr/auto-moto/exclu-te ... 22412.html
франсетата могат да правят , но тогава цените не ни харесват...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
то ако става въпрс да се налее една чанта пари варианти има
кеф ти Тесла
кеф ти да си конвертираш БМВ - хем знаеш, че окачване, спирачки и тн не ги е мислил Франсоа Митеран хем и ТОК частта ще има кой да си "играе" с нея при проблем
кеф ти Тесла
кеф ти да си конвертираш БМВ - хем знаеш, че окачване, спирачки и тн не ги е мислил Франсоа Митеран хем и ТОК частта ще има кой да си "играе" с нея при проблем

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:acho.rs написа:Като се престрашиш да си купиш електрокар , се обади да спазарим трийската
шъ трябва и пари за М3 да събера първо, че ми се чини, че тва е моя хибрид ...
електричка за града и М3 да се гъделичкам и покарвам![]()
пп. нали знаеш, че е с ляв волан 30-ката, да не се откажеш в последния момент
Спокойно бе , що и обърна волана

Точно за СФ електричка няма да ти е много на оферта, освен ако не живееш в драглаейро и работиш в чепинци

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
http://www.greencarcongress.com/2013/07 ... 30710.html
Това вече ми харесва. С допълнителния двигател, става наистина смислен продукт от моя гледна точка.
Обаче пък 9 литра за 100 км е адски зле. Нещо не излиза тук... явно е някаква ранна версия, колкото да го пуснат на пазара.
Това вече ми харесва. С допълнителния двигател, става наистина смислен продукт от моя гледна точка.
Обаче пък 9 литра за 100 км е адски зле. Нещо не излиза тук... явно е някаква ранна версия, колкото да го пуснат на пазара.
Range extender. If desired, the BMW i3 is also available with a range-extender engine, which maintains the charge of the lithium-ion battery at a constant level while on the move as soon as it dips below a certain value.
The 650cc two-cylinder gasoline engine, which is mounted immediately adjacent to the electric motor above the rear axle, develops 34 hp/25 kW. Specifying the range extender has no effect on luggage capacity: the 2.4 gallon (nine liter) fuel tank is located in the front section of the car.
The combustion engine drives a generator to that produces electricity. It is brought into play as required, responding optimally to match the load and running extremely efficiently. Driving in ECO PRO mode or ECO PRO+ mode can increase the range of the BMW i3, in each case by up to approximately 12%. If the range extender is specified, the BMW i3 will be able to travel more than 60 miles (100 km) further before refueling. The BMW i3 is first currently produced battery-electric car to offer the option of a range extender engine used exclusively to generate electric power.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
i3 наистина е нещо сериозно и замислено както трябва, дано има и пазарен успех.
9/100 наистина не звучи добре, но пък и не е изненада,
че да правиш ток с бензинов генератор не е практично.
Тук идеята е, че ти дава независимост да мръднеш извън града
или да не зависнеш някъде където е трябвало да си дозаредиш батерията.
Едва ли, които си вземе i3, ще ползва ДВГ функцията много често.
или ако му се налага е сбъркал с избора на МПС ...
Чакам с интерес как ще му потръгнат продажбите.
БМВ тръбят разни колосални цифри, които ще е изненада за мен ако дори доближат.
мда представяш ли си да я бях обърнал и направил десняк
не знам за офертата - зависи как смяташ
към момента електромобилноста е практична само за хора със специфични възможности и нужди
9/100 наистина не звучи добре, но пък и не е изненада,
че да правиш ток с бензинов генератор не е практично.
Тук идеята е, че ти дава независимост да мръднеш извън града
или да не зависнеш някъде където е трябвало да си дозаредиш батерията.
Едва ли, които си вземе i3, ще ползва ДВГ функцията много често.
или ако му се налага е сбъркал с избора на МПС ...
Чакам с интерес как ще му потръгнат продажбите.
БМВ тръбят разни колосални цифри, които ще е изненада за мен ако дори доближат.
acho.rs написа:K_Ilkov написа:acho.rs написа:Като се престрашиш да си купиш електрокар , се обади да спазарим трийската
шъ трябва и пари за М3 да събера първо, че ми се чини, че тва е моя хибрид ...
електричка за града и М3 да се гъделичкам и покарвам![]()
пп. нали знаеш, че е с ляв волан 30-ката, да не се откажеш в последния момент
Спокойно бе , що и обърна волана![]()
Точно за СФ електричка няма да ти е много на оферта, освен ако не живееш в драглаейро и работиш в чепинци
мда представяш ли си да я бях обърнал и направил десняк

не знам за офертата - зависи как смяташ
към момента електромобилноста е практична само за хора със специфични възможности и нужди

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
9/100 л звучи направо зле, ако е вярно.
Сигурен съм, обаче, че ще го подобрят.
Интересно защо не са предпочели един малък дизел, който е по-икономичен. Ако един такъв рейндж-ехтендър работи на биодизел да речем, едва ли ще има какво да се желае повече за момента.
И е хубаво, че се започва с i3, но би било добре да пуснат на пазара и по-пълноценен автомобил, който да бъде еко-конкурент на Тесла С. Пета серия с дизелов рейндж-ехтендър звучи добре. Някой знае ли дали се подготвя нещо подобно?

Интересно защо не са предпочели един малък дизел, който е по-икономичен. Ако един такъв рейндж-ехтендър работи на биодизел да речем, едва ли ще има какво да се желае повече за момента.
И е хубаво, че се започва с i3, но би било добре да пуснат на пазара и по-пълноценен автомобил, който да бъде еко-конкурент на Тесла С. Пета серия с дизелов рейндж-ехтендър звучи добре. Някой знае ли дали се подготвя нещо подобно?
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани