Шпер или DSC?
Модератор: Общи модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
- Affalterbach
-
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 2.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i v24
- Мечтае да кара: ЗАЗ 968А
Re: Шпер или DSC?
Значи на мерцедеса, освен че ми изправяше задицата всеки път и освен, че никога не се въртеше колелото което е на лед/кал, ми отнемаше и газта. Аз натискам до ламарината, а онова не реагира по никакъв начин и падат оборотите. Като спре да преплъзва отново си имам газ. А за баварията обясниха ми нещата много просто. DSC имa на е34-ките, но на последните им изпълнения. Това че се включва ABS-а, когато се опитам да я завъртя и не ми позволява по всяка вероятност е това което каза rosko3001 - ASC. (ASC-то работело с помощтта на ABS-a). Казаха ми, че ако имам такива неща трябва да имам контролен модул за тая работа - ето такъв

или ето такъв
MPBOzrCl4b3Q~~60_12.JPG)
Казаха също, че тряба да излезне по номера в/у това
!E9s2fB(!PBRh!B1N!Lw~~60_3.JPG)
Обясниха ми също, че имало ASC+Т и тогава имала и контрол против преплъзване на колелата и някакви електроники на клапата за въздуха, която затваряла клапата по електронен път и бла-бла.
Ще проверя довечера и ще снимам.
или ето такъв
Казаха също, че тряба да излезне по номера в/у това
Обясниха ми също, че имало ASC+Т и тогава имала и контрол против преплъзване на колелата и някакви електроники на клапата за въздуха, която затваряла клапата по електронен път и бла-бла.
Ще проверя довечера и ще снимам.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- Affalterbach
-
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 2.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i v24
- Мечтае да кара: ЗАЗ 968А
Re: Шпер или DSC?
Bavarcho написа:колко мъка, колко..



- Affalterbach
-
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 2.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i v24
- Мечтае да кара: ЗАЗ 968А
Re: Шпер или DSC?
Най-после. Ето го отговора.

По номерчето което е на частта - 0 265 200 062 Излиза ето това: Наименование Хидроагрегат, ABS/ASR/FDR
Какво е FDR не можах да намеря. Какво е ABS всеки знае, какво точно е ASR съм сигурен, че не всеки е наясно.
Сега очаквам пак някой да каже "а бе то няма такова животно" или "ASR на кола 1992г. нЕма"
П.С. Тук всеки невярващ може да си направи справка. Клик
Edit:
FDR e някаква начална разработка на ESP (доколкото разбирам)
Линк 1
Линк 2

По номерчето което е на частта - 0 265 200 062 Излиза ето това: Наименование Хидроагрегат, ABS/ASR/FDR
Какво е FDR не можах да намеря. Какво е ABS всеки знае, какво точно е ASR съм сигурен, че не всеки е наясно.
Сега очаквам пак някой да каже "а бе то няма такова животно" или "ASR на кола 1992г. нЕма"

П.С. Тук всеки невярващ може да си направи справка. Клик
Edit:
FDR e някаква начална разработка на ESP (доколкото разбирам)
Линк 1
Линк 2
Re: Шпер или DSC?
Affalterbach написа:Най-после. Ето го отговора...
И какво стана след толкова ровене от твоя страна, пак стигна до това което казах в началото: НЯМАШ ДСЦ или ШПЕР

И дребно уточнение- това, че срещу парт номера пише "Хидроагрегат, ABS/ASR/FDR" означава, че тая част се ползва в автомобили с такива системи. Но НЕ означава, че задължително имаш ASR/FDR (щото нали АБС-а е основата на всичко)- агрегатът е еднакъв, дали имаш системите е друг въпрос

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Шпер или DSC?
F3P написа:Affalterbach написа:Най-после. Ето го отговора...
И какво стана след толкова ровене от твоя страна, пак стигна до това което казах в началото: НЯМАШ ДСЦ или ШПЕР![]()
И дребно уточнение- това, че срещу парт номера пише "Хидроагрегат, ABS/ASR/FDR" означава, че тая част се ползва в автомобили с такива системи. Но НЕ означава, че задължително имаш ASR/FDR (щото нали АБС-а е основата на всичко)- агрегатът е еднакъв, дали имаш системите е друг въпрос
Тихо бе , ФДР е ДСЦ

- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: Шпер или DSC?
Според мен е напълно възможно Е34-ката да има ASR и най вероятно има щом има АБС, но ДСЦ е изключено 

- Affalterbach
-
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 2.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i v24
- Мечтае да кара: ЗАЗ 968А
Re: Шпер или DSC?
F3P написа:Affalterbach написа:Най-после. Ето го отговора...
И какво стана след толкова ровене от твоя страна, пак стигна до това което казах в началото: НЯМАШ ДСЦ или ШПЕР![]()
И дребно уточнение- това, че срещу парт номера пише "Хидроагрегат, ABS/ASR/FDR" означава, че тая част се ползва в автомобили с такива системи. Но НЕ означава, че задължително имаш ASR/FDR (щото нали АБС-а е основата на всичко)- агрегатът е еднакъв, дали имаш системите е друг въпрос
Казвай как да проверя?
Re: Шпер или DSC?
Просто, как- виж коя система какво и най-вече как го върши (в смисъл само връща газта или удря и спирачки) и си създай ситуация в която да се задействат. Като изхождаш обаче от положението "НЯМАМ електроника", че да не стане сакатлък- тоест трябва да си готов сам да овладееш колата и терена да ти позволява опити.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Шпер или DSC?
Намери си 4-5 малки кашона/конуса , изчакай да завали, иди на някой по-голям паркинг, нареди ги така че да има от къде да се засилиш с около 60 примерно, а самите кутии да описват полегата дъга и влез във въпросната дъга с газ, следвайки траекторията на завоя.
Идеята на занятието е, че колата ще се постарае да не поднесеш, ако я имаш и работи тая хава.
Като това най-вероятно ще се реализира, чрез ABS-а, който ще упражни различно спирачно усилие спрямо колелата от вътрешната и външната страна на завоя.
До връщане на газта едва ли ще се стигне, че там е малко по-модерна технологичната концепция
Идеята на занятието е, че колата ще се постарае да не поднесеш, ако я имаш и работи тая хава.
Като това най-вероятно ще се реализира, чрез ABS-а, който ще упражни различно спирачно усилие спрямо колелата от вътрешната и външната страна на завоя.
До връщане на газта едва ли ще се стигне, че там е малко по-модерна технологичната концепция



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Шпер или DSC?
Най-вероятно нямаш нито шпер, нито DSC. E34 изобщо няма DSC като екстра, а има ASC. Ако имаш последното, няма как да го пропуснеш, понеже има копче за включване/изключване, и то се намира пред скоростния лост вляво на барчето. ASC не действа с АБС-а, а включва прекъсвача на двигателя, ако усети приплъзване. Това, което си изпитал с поднасянето и ритниците вероятно е благодарение на "отворения" диф, който има свойството да преминава от отворено в заключено състояние когато му "скимне", в зависимост от условията на пътя, т.е. в един момент може да ти приплъзва само едното колело, а в следващия да почнат да приплъзват и двете, и т.н...
Не се вкарвай във филми
Има теми как да провериш дали имаш шпер, вдигни я на крик.
Не се вкарвай във филми

- Affalterbach
-
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 2.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i v24
- Мечтае да кара: ЗАЗ 968А
Re: Шпер или DSC?
ACCELERATOR написа:Най-вероятно нямаш нито шпер, нито DSC. E34 изобщо няма DSC като екстра, а има ASC. Ако имаш последното, няма как да го пропуснеш, понеже има копче за включване/изключване, и то се намира пред скоростния лост вляво на барчето. ASC не действа с АБС-а, а включва прекъсвача на двигателя, ако усети приплъзване. Това, което си изпитал с поднасянето и ритниците вероятно е благодарение на "отворения" диф, който има свойството да преминава от отворено в заключено състояние когато му "скимне", в зависимост от условията на пътя, т.е. в един момент може да ти приплъзва само едното колело, а в следващия да почнат да приплъзват и двете, и т.н...
Не се вкарвай във филмиИма теми как да провериш дали имаш шпер, вдигни я на крик.
E ти вече ме доутрепа. Как така се заключва когато му скимне...ако го прави така значи е повреден. Представям си как немските инжинери са си казали "Shnettel mit dem Graben und der Globen halten guttenfalagt"* или в превод "Я му е'и мамата на тва и да се оправят както могат"

*За НЕнемско говорящите т'ва не значи нищо

Edit:
Вдигал съм я на крик. Едното колело във въздуха, другото на земята, върти се т'ва дето си е във въздуха без проблеми.
Сега го дават да вали, щом намокри отивам някъде където няма да застраша здравето на околните и ще тествам и ще направя клипове и да видите как се държи та барем разбера какво и има

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Шпер или DSC?
Affalterbach написа:E ти вече ме доутрепа. Как така се заключва когато му скимне...
Случва се. Баш както го е обяснил колегата над теб.


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Шпер или DSC?
Викни некой с по-голяма кола от твойта и здраво въже за всеки случай, щото определено нямаш шпер и опитите за дрифтове може да свършат извън полигона...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани