За смяната на клима-радиатора в купето?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Alex_nes
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 15.03.2003
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 93г.
- Мечтае да кара: i8
За смяната на клима-радиатора в купето?
Здравейте колеги,
За един сезон климата бачка и следващаа година трябва да зареждам фреон отново,на машината закачена държи вакум иначе
след обстойни проверки в сервиз,МАСТОРА каза че Е36-цити имали слабо място което е въпросното радиаторче в купето
и трябва да се сменя.Въпроса ми едали наистина често се налага такъв ремонт или е възможно да е от О-пръстенчетата в купето по климатичната инсталация.След 100 на километра ще ходя да гледът с УВ лампа ,но е по друго като си наясно със статистиката
Благадаря предварително,„
Поздрави и безаварийно!
За един сезон климата бачка и следващаа година трябва да зареждам фреон отново,на машината закачена държи вакум иначе
след обстойни проверки в сервиз,МАСТОРА каза че Е36-цити имали слабо място което е въпросното радиаторче в купето
и трябва да се сменя.Въпроса ми едали наистина често се налага такъв ремонт или е възможно да е от О-пръстенчетата в купето по климатичната инсталация.След 100 на километра ще ходя да гледът с УВ лампа ,но е по друго като си наясно със статистиката

Благадаря предварително,„
Поздрави и безаварийно!
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: За смяната на клима-радиатора в купето?
Alex_nes написа:Здравейте колеги,
За един сезон климата бачка и следващаа година трябва да зареждам фреон отново,на машината закачена държи вакум иначе
след обстойни проверки в сервиз,МАСТОРА каза че Е36-цити имали слабо място което е въпросното радиаторче в купето
и трябва да се сменя.Въпроса ми едали наистина често се налага такъв ремонт или е възможно да е от О- в купето по климатичната инсталация.След 100 на километра ще ходя да гледът с УВ лампа ,но е по друго като си наясно със статистиката![]()
Благадаря предварително,„
Поздрави и безаварийно!
Сморед мен е много малко вероятно,по възможно да е кондензатора или семеринга на компресора. Разбира се че на вакум ще държи тогава семеринга се запрята на зад и държи, но при движение ще изпуска все пак е износваща се част. НО не е трудно и да си провериш изпарителя сваляй джабката,след това електрическия сноп ,сваляш филтъра за купето и ако ти е по малка тембирицата (главата) от моята ще можеш да погледнеш изпарителя,иначе използвай огледалце (като мен) и фенерче,така най лесно ще видиш ако има омасляване.А може да проявиш и изобритателност и да снимаш с телефон или фотоапарат, което по добре фокусира де.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: За смяната на клима-радиатора в купето?
В същия филм ме вкара един "майстор" мене преди години , та свалях табло , прасе и т.н (има и тема по въпрос в която съм поместил снимки) .... Рядко (да не кажа много рядко) проблема е в изпарителя (радиаторчето в купето) .... в 90% от случаите изпуска от кондензатора (радиатора пред водния) , корозира с годините и изпуска най -често в долните ъгли или по страничната периферия ...
Аз пълхих 5 пъти моя климатик с оцветители при различни майстори и луковите глави не можаха да видят от къде точно изпуска ... на края се намериха едни момчета , които видяха , че испуска точно от долен ляв ъгъл на кондензатора .... Смених го и сега всичко е точно (ще видиме до кога ) ....
Аз пълхих 5 пъти моя климатик с оцветители при различни майстори и луковите глави не можаха да видят от къде точно изпуска ... на края се намериха едни момчета , които видяха , че испуска точно от долен ляв ъгъл на кондензатора .... Смених го и сега всичко е точно (ще видиме до кога ) ....

Re: За смяната на клима-радиатора в купето?
Alex_nes написа:Здравейте колеги,
За един сезон климата бачка и следващаа година трябва да зареждам фреон отново,на машината закачена държи вакум иначе
след обстойни проверки в сервиз,МАСТОРА каза че Е36-цити имали слабо място което е въпросното радиаторче в купето
и трябва да се сменя.Въпроса ми едали наистина често се налага такъв ремонт или е възможно да е от О-пръстенчетата в купето по климатичната инсталация.След 100 на километра ще ходя да гледът с УВ лампа ,но е по друго като си наясно със статистиката![]()
Благадаря предварително,„
Поздрави и безаварийно!
аз имам същия проблем, но при мен наистина е от радиатора зад таблото, понеже като се надуе системата се чува съскане от вътре , свалях жабката и сменях О пръстените (незнам защо им викат О пръстени като аз никъде през живота си не съм виждал Х пръстени или квадратни такива

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: За смяната на клима-радиатора в купето?
thehunter написа: та се чудя дали да свалям таблото че казаха че после винаги скърца а и бегът на пасажера често гърмял дори след правилно свързване ! така че мисли дали си струват нервите и парите или можеш и без клима
Това за бега е пълна глупост , ако всичко се свърже както трябва няма проблеми ! За скърцането .... също е относително , ако се направи както трябва няма грижи .... Дали си струват нервите и парите - всеки сам преценява ... , а дали може без клима ...ми сигурно може , то бащите ни и дядовците не са имали климатици в колите , пък са карали .... що пък и ние да не караме така или пък не .... то ква е разликата , те са карали жигули и москвичи без климатици , пък ние караме "некви" БМВ-та дето уж са с климатици ....
Re: За смяната на клима-радиатора в купето?
това със скърцането на таблото е най-голямата глупост, не знам как трябва да го сложиш, за да се разкърца нещо там.
сигурно това е тръгнало от някой, който въобще никога не е свалял табло..
сигурно това е тръгнало от някой, който въобще никога не е свалял табло..
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: За смяната на клима-радиатора в купето?
JOGI написа:това със скърцането на таблото е най-голямата глупост, не знам как трябва да го сложиш, за да се разкърца нещо там.
сигурно това е тръгнало от някой, който въобще никога не е свалял табло..
Или е свалял , но не е слагал болтовете и видиите обратно по местата им!



Re: За смяната на клима-радиатора в купето?
Всичко казано след мен само ме обнадеждава , остава да намеря малко пари и нерви и ще се сваля таблото 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: За смяната на клима-радиатора в купето?
Ето ти едно мотивиращо видео:
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: За смяната на клима-радиатора в купето?
b00st написа:Ето ти едно мотивиращо видео:

На моята кола засичах време - отне ми точно 2 часа да изкарам прасето ....
- Alex_nes
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 15.03.2003
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 93г.
- Мечтае да кара: i8
Re: За смяната на клима-радиатора в купето?
ЕЕЕЕЕЕЕЕЕ видеото е турбо
И на мен ще ми трябва фото апарат...иначе на есен го мятам
Благодаря на колегата за видеото

И на мен ще ми трябва фото апарат...иначе на есен го мятам
Благодаря на колегата за видеото



11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани