Проблем с перката на радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с перката на радиатора
Здравейте колеги , от два дни имам следния проблем: като дам контакт сутрин в тези студове перката на радиатора се включи и започна да върти яко все едно колата е прегряла , и така от два дни няма значение топла или студена тя си върти
Като извадя ключа поне спира , че иначе акумулатора щеше да замине. Дайте съвет какво не е наред та да мисля какво да правя , Благодаря предварително
п.с
колата е е36 325 ТДС 98 година

п.с
колата е е36 325 ТДС 98 година
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с перката на радиатора
Вероятно проблема е в датчика на радятора, откачи му буксата и по възможност го провери какви съпротивления дава с един мултицет.
При откачена букса на датчика на радятора перката няма да тръгва и може да караш така докато не го смениш.
Ако не е в него проблема остава пресостата но там е малко вероятно.
При откачена букса на датчика на радятора перката няма да тръгва и може да караш така докато не го смениш.
Ако не е в него проблема остава пресостата но там е малко вероятно.

Re: Проблем с перката на радиатора
Тоз двг няма на ряадиатора датчик . Въпросния се намира на главата и е термоключ няма какво да му се мери има две положения отворено и затворено. Затваря веригата и пуска само втората степен на климатичната перка на 101гр. и причината наистина може да е в него или окъсяват някъде кабелчетата му. Друга възможна причина е в релето което включва перката и получава сигнал от гореописаното реле и от пресостата чийто кабели също може да окъсяват и да включват перката на първа или втора степен. Но въпреки всичко трябва със сигурност да се установи колко е реалната температура в мотора тъй като стрелката на тия 101гр. пак не мърда и до 105 поне си седи в средата .
Re: Проблем с перката на радиатора
И как колеги реално да измеря температурата в в двг? какво точно да направя ? че не разбрах точно ?
Re: Проблем с перката на радиатора
thehunter написа:И как колеги реално да измеря температурата в в двг? какво точно да направя ? че не разбрах точно ?
На диагностика да прочетат датчика за темп. на антифриза в момента когато включи перката . Друг вариант кат включи перката гасиш двигателя , махаш буксатаот датчика за антифриза и мериш съпротивлението му с мултицет. После от данните в аутодата за тоз датчик за съпротивление-градуси правиш си графиката и допълваш при измереното съшротивление на колко градуса по Целзий на антифриза в тоз момент отговаря .
Re: Проблем с перката на радиатора
ще видя какво ми е по силите и ще пиша ако нещо не мога , сега остава да намеря датчика къде се намира и да го измеря това съпротивление , благодаря за помощта .
edit: вчера цял ден търсих този датчик ама така и не го намерих, може ли някой да каже къде е точно ?
Колеги продължавам да търся въпросния датчик, няма ли някой акъл да даде къде да го търся ?
edit: вчера цял ден търсих този датчик ама така и не го намерих, може ли някой да каже къде е точно ?
Колеги продължавам да търся въпросния датчик, няма ли някой акъл да даде къде да го търся ?
Re: Проблем с перката на радиатора
Колеги дали става въпрос за номер 6 на тази схема
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
и ако е така ако махна сам колектора дали може да прецакам нещо и съответно при слагането му трябва ли да внимавам ?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
и ако е така ако махна сам колектора дали може да прецакам нещо и съответно при слагането му трябва ли да внимавам ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с перката на радиатора
thehunter написа:Колеги дали става въпрос за номер 6 на тази схема
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
и ако е така ако махна сам колектора дали може да прецакам нещо и съответно при слагането му трябва ли да внимавам ?
Точно за него става въпрос, при монтажа на колектора трябва да внимаваш, да не прищипеш кабела на умната дюза, че ще трябва да го поиш после и си е занимавка.
Внимавай като махаш и слагаш гайките на колектора да не изпуснеш някоя, че после няма вадене, като паднат между ГНП блока и стартера и блока.

Re: Проблем с перката на радиатора
Колеги , докато намеря време да оправя този датчик съм изключил перката от бушона , но почнах да се притеснявам колата да не загрее, до сега никакви признаци за това , както градско така и извън , как мислите да сложа ли бушона пак в жегите да върти перката или може да се справи и само с една ?
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Проблем с перката на радиатора
при мен беше зацепила постоянно климатичната перка, оказа се "залепнало" реле 

6>4
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани