Голям разход м52б28 помощ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Голям разход м52б28 помощ
zvetiko написа:BrkN написа:За вече запознатите по темата....
ходих на 2ма диагностици...
при първия...спеед сензор,управление на микропроцесора и дебитомер нищо повече...и сондите не му излизаха...
при втория...колега от форума и съм много доволен разгледа я цялата...
дебитомера показваше лоши характеристики но го почисти и се пооправи...г/у...
сондите също не му излезнаха на диагностиката и каза че това е първата кола на която му се случва това..
след това ги провери ръчно с друг уред и му показаха и двете че работят точно на 0.5 вата или нз какво точно...но доколкото и аз знам трябва да варират от 0.2 до 0.8...странното е че и двете работят точно на 0.5...
излиза му и селф тест на комютъра...
той ме посъветва да намера първо компютър и да отида при него за да видим дали сондите ще излзенат...
аз искам да попитам....да търся ли компютър или да копувам направо 2 сонди че на тоя 19 разход вече нямам нерви да я карам...
а и при свещите имаше яко бензин...и мирише на бензин отзад...
Най-вероятно и грешката DME self-test е свързана с това, че нещо е правено по ECU-то на двигателя.
Специално за тази грешка мога да потвърдя, че е в следствие ровенето по софтуера от "тунера" е изтрил битове от файла или не му е оправил чексумите
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Голям разход м52б28 помощ
Най-лесния тогава вариант е смяна на епрома с такъв на който е записан нормален софт.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Голям разход м52б28 помощ
bum_bum написа:Най-лесния тогава вариант е смяна на епрома с такъв на който е записан нормален софт.
Или префлашване директно през 20пиновата буксата, което е още по добър вариант, както открих наскоро

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Голям разход м52б28 помощ
100% ако има кой да го направи или не иска за това повече от 20лв, колкото ще излезе другата процедура 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Голям разход м52б28 помощ
Радвам се, че ги изяснихме нещата за колегата- значи първо друго ECU.
И може би сондите ще тръгнат. 


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Голям разход м52б28 помощ
BrkN написа:така ми харесва темата...сега ако някой каже че има и ecu..
с екуто да не забравите да прехвърлите и чипа от ключа, както и EWS кутийката под жаб(п)ката
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Голям разход м52б28 помощ
vicho написа:BrkN написа:така ми харесва темата...сега ако някой каже че има и ecu..
с екуто да не забравите да прехвърлите и чипа от ключа, както и EWS кутийката под жаб(п)ката
Или най добре един EWS delete, таман надобрех тия дни докато се борих с моята

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Голям разход м52б28 помощ
Аз имам комп, който беше работещ ама идваха тука едни пичове и нещо не можаха да го запалят с него.
Компютъра на 100% беше работещ, проблема по-скоро беше в ЕВС-а. Бях забравил на контакт колата в гаража един път и май изгорих чипа в ключа 


- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Голям разход м52б28 помощ
Еми така като чета , сондите са много в гъза. Това вариране са ти резултатите колко ти е бедна/богата сместа .. Тя като седи постоянно на 0.5волта това значи,че сондата дрънка някакви стойности на компютъра, които нямат нищо общо с реалноста.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Голям разход м52б28 помощ
vicho написа:BrkN написа:така ми харесва темата...сега ако някой каже че има и ecu..
с екуто да не забравите да прехвърлите и чипа от ключа, както и EWS кутийката под жаб(п)ката
Или по лесния вариант е да се обучи неговия евс към новото еку и да не се занимава с излишни гимнастики


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Голям разход м52б28 помощ
Сондите са последния проблем. На 90% съм сигурен, че като се оправят другите неща и се покара ще тръгнат.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Голям разход м52б28 помощ
vicho написа:BrkN написа:така ми харесва темата...сега ако някой каже че има и ecu..
с екуто да не забравите да прехвърлите и чипа от ключа, както и EWS кутийката под жаб(п)ката
След 02.95г. ECU- то на двигателя по подразбиране върви с ECU- то на EWS и транспондера в ключа.

Лошото е че доколкото разбирам колегата няма инсталацията на EWS, за това, освен другите неща, ще му трябва и буксата от ECU- то на EWS.
Аз имам комп, който беше работещ ама идваха тука едни пичове и нещо не можаха да го запалят с него. Компютъра на 100% беше работещ, проблема по-скоро беше в ЕВС-а. Бях забравил на контакт колата в гаража един път и май изгорих чипа в ключа
Колега, най-вероятно транспондера не е изгорял, а нещо в системата на EWS е разсинхронизирано. Има няколко групи кодове- фиксирана част на кода на ключа, променлива част на кода на ключа, която се променя при всяко даване на контакт, парола за съгласуване на ECU- то на EWS с ECU- то на двигателя, променлива част на кода на съгласуване на EWS с ECU- то на двигателя, която също се състои от няколко части. Със съответната интерфейс тази синхронизация може да се направи.
Или по лесния вариант е да се обучи неговия евс към новото еку и да не се занимава с излишни гимнастики
Колегата, изглежда няма EWS- най-вероятно е изключен софтуерно. Освен това едва ли някой ще му даде своето ECU при този вариант.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Голям разход м52б28 помощ
Малко преносно го казах "изгорял" то в тва попче едва ли има кво да гори
Най-вероятно може да се подкара от някой който има идея за какво иде реч и разполага със съответната техника. Аз не съм нито едно от двете 


73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани