Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Модератор: Общи модератори
- Beamerdriver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 20.06.2012
- Местоположение: Germany München/Bulgaria/Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: E30
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Момчета започнахте война която не може да спечелите. 

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Това "нищо не сменям" също може да се разгледа от различни гледни точки
А и ти по снимки на тази разбра как работи двигателя ли? За мен този щом няма 80-90лв. за претапициране (че за по-малко може да си купи просто в по-добро състояние), оригинална скоростна топка не е 200лв... сметни колко пари е давал по окачвания и двигатели.


- Beamerdriver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 20.06.2012
- Местоположение: Germany München/Bulgaria/Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: E30
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Чакай да ти покажа една "грозна" E34
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=38sxgy
Виж волана не ми харесва и на мен ...не гледай цената това е мираж
обърни внимание на кожения салон добър ли е

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=38sxgy
Виж волана не ми харесва и на мен ...не гледай цената това е мираж

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Еми при положение, че е снимал само задните седалки... силно вероятно предните да са мармалад
На моя приятел с Е36-цата е същата история. Отзад като нови, шофьорската разпрана. Останалото изглежда сравнително добре на пръв поглед. Няма да ти променя гледната точка, няма какво да спорим. Тези, които дават много пари са балъци, ти си си тарикатче
Подкрепям автора за мнението, че годината няма значение, с уточнението, ако е в добро състояние. Покарах известно време Тойота Авенсис 2008-ма... Еми за мен това не може да стъпи по нищо на Е39
А Е34-ката може да е дърта, но си е 5-та серия. Още със затварянето на вратата се усеща
Имам приятел с 2004-та година Хонда Сивик. Е те половината пластмаси са олющени и всичко прискърцва
Ама не притропва, а прискърцва на евтина пластмаса
Като я взе беше 6 или 7 годишна кола.


Подкрепям автора за мнението, че годината няма значение, с уточнението, ако е в добро състояние. Покарах известно време Тойота Авенсис 2008-ма... Еми за мен това не може да стъпи по нищо на Е39





- Beamerdriver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 20.06.2012
- Местоположение: Germany München/Bulgaria/Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: E30
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
TNT написа:А Е34-ката може да е дърта, но си е 5-та серия. Още със затварянето на вратата се усеща
Имам приятел с 2004-та година Хонда Сивик. Е те половината пластмаси са олющени и всичко прискърцва
Ама не притропва, а прискърцва на евтина пластмаса
Като я взе беше 6 или 7 годишна кола.
Всеки модел си има своите достойнства и те HEмогат да бъдат oтречени
ще те черпя бира за това

Sheer driving pleasure.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Е30 и Е34 в мобилето всичко е от пръчка нагоре. Няма екземпляр в момента който да се продава и да е поддържан от ентусиаст, всичко е рапидка тунинг, спрейче къстъмс, джанти от квот падне и станс с флекса.
- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Bavarishe написа:то на едно е34 и за без пари няма да му се откъсне задния мост от купето освен ако не резнеш бордюр с 100.Да не говорим,че и на сигурност ще бие половината консервени коли след 2000 година
Колега, а ти какво разбираш под сигурност?
От написаното до тук предполагам няма някой, който да не е разбрал, че за теб Е34 е колата, ок! Ти не пусна ли темата, защото си се подразнил, че някои хора делели колите на евтини, скъпи, стари, нови и т.н.?

Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
сигурна е защото и до ден днешен спира повече от болшинството пластмаса по пътя.Стъпката на пътя е тежка.На катастрофи държи много без значение силни или леки са.Има влагана умисъл във много неша на тая кола и нека е 2000 лева.Предпочитам да се тресна с нея,а не с някоя от новите "скъпи" машини.Признавам си,че на моменти я ползвам за танк,но си знам,че държат и продължават
ТДС - Турбо Див Селянин
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Някои хора имам чувството, че умишлено спекулират с цената на старите автомобили. За все повече хора щом е кола на 10+ години, значи е "дърта", "гробница", "кошница". Редовната приказка е "Немеца я хвърля, ние я купуваме за нова". Сферата на работа ми е такава, че почти ежедневно карам различни автомобили. Та изхвърлената от немеца е34-ка се усеща 1000 пъти повече кола от разни VW, Audi-та, Citroen-и и т.н. на по 6-7 години, някои от тях и съвсем нови. Гадни пластмаси, да те е гнус да ги пипнеш. Махагони, дето от 1км си личи, че са менте. Бутони, дето след едва няколко години вече не им се четат надписите. За поведение да не говорим - безумно леки хидравлики, съединители. Спирачки, дето коват при най-малкото натискане. Жал ме е за хората, дето наричат това "нова кола"
, и същевременно плюят по 21 годишната ми е34-ка, без даже да са се докосвали до подобен автомобил. Думите на шефа ми са "Дъртата кола квото и да я праиш си остава дърта". Иначе кара Honda CR-V с десен волан
и виеща скоростна кутия.


- Denischo
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 28.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520i e39
- Мечтае да кара: Alpina B12 5.7 Coupe
- Детайли за колата: M52B20
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Да вярно е, че някои се изхвърлят с новите си скъпи колички, но има и такива дразнещи паразити със стари, които могат да докарат на човек нервен срив.. Чист пример : Мой "приятел" ( бивш колега ) има 2 е34ки 525TDS и 520 и като разбра, че съм си взел е39 почнаха приказките зад гърба ми, че това не било кола, била еди к'во си,еди що си ( от чиста злоба ). Не можеш да коментираш какво представлява една кола при положение, че никога през живота си не си карал такава, а в неговия случай даже не се е возил в такава.. И всеки ден ми пише глупости от сорта "Кога ще ги пробваме", "Питай еди кой си как се кара ИСТИНСКО BMW" и т.н. и т.н. Така че колега комплексирани пъпки си ги има на всякъде важното е да си ги туриш на *** да не ходят пеш и това е 


Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Интересни виждания за "читава кола" имате... Някой купил тдс в приличен вид за 2 бона и веднага стана читава тая кола... Аз тдс не приближавам на по-малко от 50 метра, вие ги купувате
За 3500 щеше ли да се продаде тая кола ако е читава- с тоя мотор НЕ, ако е бензин има някакъв шанс, колкото и да е малък. Специално заради вас разгледах какво има в мобиле-то и карс-а като Е34 до 2 бона... Едва успях да намеря 3-4 бройки които поне на снимки да приличат на читави- всичко друго е кочини...
ПС: То човек да не каже, че читаво Е34 за 2 бона няма и веднага пускате тема да ме убеждавате, че съществува такова животно. Сигурно има, но е като белите лястовици- всички са чували за тях, ама единици са ги виждали.

ПС: То човек да не каже, че читаво Е34 за 2 бона няма и веднага пускате тема да ме убеждавате, че съществува такова животно. Сигурно има, но е като белите лястовици- всички са чували за тях, ама единици са ги виждали.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Само едно ще ви кажа. Близо 80% от ималите Е34 или пак си взимат същия модел или преминават на Е32/Е38.
Това е проучване от февруари месец публикувано в немско списание за ретро автомобили.
Аз също влизам в тази категория, както и всичките ми приятели с Е34, а те са изключително много.
Това е проучване от февруари месец публикувано в немско списание за ретро автомобили.
Аз също влизам в тази категория, както и всичките ми приятели с Е34, а те са изключително много.
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Sasho.85 написа:Само едно ще ви кажа. Близо 80% от ималите Е34 или пак си взимат същия модел или преминават на Е32/Е38.
Това е проучване от февруари месец публикувано в немско списание за ретро автомобили.
Аз също влизам в тази категория, както и всичките ми приятели с Е34, а те са изключително много.
Пиши ме и мен в списъка


- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Dirty M5 driveR написа:Някои хора имам чувството, че умишлено спекулират с цената на старите автомобили. За все повече хора щом е кола на 10+ години, значи е "дърта", "гробница", "кошница"...
Съгласен съм, но във форума битува и обратната спекулация. Нали знаеш "хубаво Е46 за по-малко от 9-10к трудно ще си вземеш" и "читави Е60 под 20к няма", па нищо че и те вече са стари кошници. Така, че е двустранно това спекулиране.
Sasho.85 написа:Само едно ще ви кажа. Близо 80% от ималите Е34 или пак си взимат същия модел или преминават на Е32/Е38.
Това е проучване от февруари месец публикувано в немско списание за ретро автомобили.
Аз също влизам в тази категория, както и всичките ми приятели с Е34, а те са изключително много.
Така е


bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Рядко една кола, която струва 2000лв е в добро състояние, още повече, когато говорим за някакъв доста остарял модел като Е34. Причината е проста - хората, които си пазят и поддържат колите са наляли вече един куп в машината и 2000лв им се струва смешна цена за която не биха се разделили с автомобил, който харесват. Трябва страшно голям късмет да извадиш, за да попаднеш на бройка, която е пазена и се дава на тези пари. По-скоро съм склонен да мисля, че може да намериш хубаво Е46 за 5-6к, отколкото Е34 за 2. Друго е вече ако вземеш някоя със съответните проблеми ( примерно - лошо състояние на ламарините, боята и тн ) но здрав мотор. Тогава може и да се каже, че има читави но пак трябва да сложиш х пари в колата за да стане както искаш, пък после ходи я продавай за 2к...
Това, разбира се, в никакъв случай не трябва да значи, че едно Е34 е кофти кола - дори напротив, много хубава си е ако е гледана.
Това, разбира се, в никакъв случай не трябва да значи, че едно Е34 е кофти кола - дори напротив, много хубава си е ако е гледана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо