От Е38 на Е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: От Е38 на Е90
Ами ти с такава страст и кеф си говориш за колата, че не виждам защо ти е да я сменяш освен за още по-лачена Е38! Желая ти милион километри още в кола, която ти доставя същото, а и по-голямо удоволствие!
- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: От Е38 на Е90
Малко оффтопик - имам един колега, на която предната кола му беше е38 728и. Wait for it.. на 950 000км. Двигателя и пееше, и как возеше само...
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: От Е38 на Е90
е38 и е90 са автомобили не от различен клас, а от разични епохи (поне за мен). Нищо общо нямат, и не говоря за готината возия на 7мицата, спрямо стегната и спортна на 3-ката, ами като идея и изработка. В е90 има толкова технология, под технология визирам иновации и електроника, че просто .. Моя съвет към колегата е, да се мята без да се замисля на е90-ката, в началото малко може би ще ти е терсене по-стегната и спортна возия, но гаранция до известно време, няма да ти прави впечетление на фона на останалото което предлага и компенсира
С тази препоръка, оглеждай се за някоя която не е ХД ... ( освен ако не държиш на това ). Мое мнение,е че чистото задно си е ''дъ бест''
Поздрави

Поздрави

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: От Е38 на Е90
ND1 написа:е38 и е90 са автомобили не от различен клас, а от разични епохи (поне за мен). Нищо общо нямат, и не говоря за готината возия на 7мицата, спрямо стегната и спортна на 3-ката, ами като идея и изработка. В е90 има толкова технология, под технология визирам иновации и електроника, че просто .. Моя съвет към колегата е, да се мята без да се замисля на е90-ката, в началото малко може би ще ти е терсене по-стегната и спортна возия, но гаранция до известно време, няма да ти прави впечетление на фона на останалото което предлага и компенсираС тази препоръка, оглеждай се за някоя която не е ХД ... ( освен ако не държиш на това ). Мое мнение,е че чистото задно си е ''дъ бест''
Поздрави
Ако си мисли, че Е38 има мазно и разплуто поведение на пътя като някой дърт Мерцедес се лъже. Окачването е комфортно, но в никакъв случай меко или кашкавалено. Управлението е като на всяко друго БМВ. Е38 е тежка и "стъпва" по различен начин от леката 3-ка.
Отделно Е90 не може да предложи някакви свръх екстри повече от Е38. (по-скоро Е38 може да предложи много повече, но да не издребняваме с такива модели дето са ограничени бройки)
Никой тук не казва Е90 е лоша кола, но в никакъв случай не може да става сравнение 3-ка - 7-ца.

- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: От Е38 на Е90
Bavarcho написа:ND1 написа:е38 и е90 са автомобили не от различен клас, а от разични епохи (поне за мен). Нищо общо нямат, и не говоря за готината возия на 7мицата, спрямо стегната и спортна на 3-ката, ами като идея и изработка. В е90 има толкова технология, под технология визирам иновации и електроника, че просто .. Моя съвет към колегата е, да се мята без да се замисля на е90-ката, в началото малко може би ще ти е терсене по-стегната и спортна возия, но гаранция до известно време, няма да ти прави впечетление на фона на останалото което предлага и компенсираС тази препоръка, оглеждай се за някоя която не е ХД ... ( освен ако не държиш на това ). Мое мнение,е че чистото задно си е ''дъ бест''
Поздрави
Ако си мисли, че Е38 има мазно и разплуто поведение на пътя като някой дърт Мерцедес се лъже. Окачването е комфортно, но в никакъв случай меко или кашкавалено. Управлението е като на всяко друго БМВ. Е38 е тежка и "стъпва" по различен начин от леката 3-ка.
Отделно Е90 не може да предложи някакви свръх екстри повече от Е38. (по-скоро Е38 може да предложи много повече, но да не издребняваме с такива модели дето са ограничени бройки)
Никой тук не казва Е90 е лоша кола, но в никакъв случай не може да става сравнение 3-ка - 7-ца.
То 7-мата серия си е 7-ма и никой не го отрича. Вие тръгнахте да ги сравнявате, той човека ясно си е задал въпроса..


- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: От Е38 на Е90
Даа, колеги... Аз взех решение за себе си - засега ще остана със старата си Е38. Ще потърся
Е65-66 от 2005 (фейслифтова). Е 90 е прекрасен автомобил, ама май е за по-млади
пичове от мен. Аз реших, оставам на 7-ма серия, задължително с бензинов V8 или V12.
Явно остарявам... Благодаря още веднаж за мненията. Обичам всички модели на BMW
и техните фенове!

Е65-66 от 2005 (фейслифтова). Е 90 е прекрасен автомобил, ама май е за по-млади
пичове от мен. Аз реших, оставам на 7-ма серия, задължително с бензинов V8 или V12.
Явно остарявам... Благодаря още веднаж за мненията. Обичам всички модели на BMW
и техните фенове!



- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: От Е38 на Е90
asennikolov написа:Даа, колеги... Аз взех решение за себе си - засега ще остана със старата си Е38. Ще потърся
Е65-66 от 2005 (фейслифтова). Е 90 е прекрасен автомобил, ама май е за по-млади
пичове от мен. Аз реших, оставам на 7-ма серия, задължително с бензинов V8 или V12.
Явно остарявам... Благодаря още веднаж за мненията. Обичам всички модели на BMW
и техните фенове!![]()
![]()
Страхотно решение





Поздрави

- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Re: От Е38 на Е90
asennikolov написа:Даа, колеги... Аз взех решение за себе си - засега ще остана със старата си Е38. Ще потърся
Е65-66 от 2005 (фейслифтова). Е 90 е прекрасен автомобил, ама май е за по-млади
пичове от мен. Аз реших, оставам на 7-ма серия, задължително с бензинов V8 или V12.
Явно остарявам... Благодаря още веднаж за мненията. Обичам всички модели на BMW
и техните фенове!![]()
![]()
Интересна тема и мисля, че си взел правилното решение.
Изборът на автомобил наистина е строго индивидуален - правилното за един е погрешно за друг.
Карал съм няколко стотин километра БМВ е38 740и и мога да кажа, че останах разочарован. Дали заради нереалните ми очаквания или защото не беше перфектният екземпляр и се караше на газ - не зная.
Чак се почувствах странно, защото зная колко харесвана е тази кола. За мен беше тромава и застаряла, лошо се усещаше по завои, а автоматикът бе тъй тромав. Но за сметка на това наистина вози добре и погледнеш ли с друга нагласа към този автомобил много ще го харесаш.
От друга страна е90 е доста по-модерно, конретният модел, ще е по-бърз от е38цата, по-добре ще спира и по-добре ще завива, вътре е по-модерно и има други плюсове. Но БМВ 3-та серия, винаги ще си е БМВ 3-та серия - балансиран, но сравнително малък автомобил - е90 е тясно, друса доста, особено с рън флат гуми и джанти 18 и нагоре и никога не може да е като БМВ 5, да не говорим за БМВ 7, като заключение БМВ 7 >>>> БМВ 3 - няма как автомобил да надскочи себе си.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- radosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: София-Duesseldorf
Re: От Е38 на Е90
Немога да разбера какво се прехласвате по Е38 ... страхотна била ... била е страхотна като е била на 1-2-3 години, все едно да хвалите старо гадже с големи лимони
големи ама стари 
Автомата е ГМ и е най-лошата част от колата .. мотора е парен чук, но силата без посока е = 0. Наистина е зле автоматика и малко хора биха искали дори да спорят по темата. Автомата при Е90 е с заключващ съединител на ЗФ и създава много по добро усещане да не говорим че не прегаря маслото при дълги преходи. Интериорно е90 изглежда все едно е около 1 век по нова Купето на Е90 е почти с габаритите на Е39 но с по малък багажник .. също токова добре обезшумена като е38. За човек с бебешка количка може би Е38 е по добре от Е90 но като кола е38 е просто един стар параход харчещ неразумно много и с напукани гумени уплатнения.
Всичките там щори мори обдухвания и стъклопакети липсват при е90 но пък и при годните возила липсват ако чичко германец не се е бръкнал да ги плати


Автомата е ГМ и е най-лошата част от колата .. мотора е парен чук, но силата без посока е = 0. Наистина е зле автоматика и малко хора биха искали дори да спорят по темата. Автомата при Е90 е с заключващ съединител на ЗФ и създава много по добро усещане да не говорим че не прегаря маслото при дълги преходи. Интериорно е90 изглежда все едно е около 1 век по нова Купето на Е90 е почти с габаритите на Е39 но с по малък багажник .. също токова добре обезшумена като е38. За човек с бебешка количка може би Е38 е по добре от Е90 но като кола е38 е просто един стар параход харчещ неразумно много и с напукани гумени уплатнения.
Всичките там щори мори обдухвания и стъклопакети липсват при е90 но пък и при годните возила липсват ако чичко германец не се е бръкнал да ги плати

Ако тъщата върти дупе, щерка и си заслужава инвестицията
Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!

Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!
- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: От Е38 на Е90
radosi написа:Немога да разбера какво се прехласвате по Е38 ... страхотна била ... била е страхотна като е била на 1-2-3 години, все едно да хвалите старо гадже с големи лимониголеми ама стари
Автомата е ГМ и е най-лошата част от колата .. мотора е парен чук, но силата без посока е = 0. Наистина е зле автоматика и малко хора биха искали дори да спорят по темата. Автомата при Е90 е с заключващ съединител на ЗФ и създава много по добро усещане да не говорим че не прегаря маслото при дълги преходи. Интериорно е90 изглежда все едно е около 1 век по нова Купето на Е90 е почти с габаритите на Е39 но с по малък багажник .. също токова добре обезшумена като е38. За човек с бебешка количка може би Е38 е по добре от Е90 но като кола е38 е просто един стар параход харчещ неразумно много и с напукани гумени уплатнения.
Всичките там щори мори обдухвания и стъклопакети липсват при е90 но пък и при годните возила липсват ако чичко германец не се е бръкнал да ги плати
Всеки има право да се прехласва по каквото иска, колега

Поздрави!
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани