Максимална скорост - Vmax
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Максимална скорост - Vmax
Е при бензина една генерация, колектори, CAI и ремап и каквото сабя покаже
Иначе по темата със стария компакт 190 по километраж, с новата 230 (учудващо бързо ги дигна и определено можеше и още ама нещо не съм много фен на тези скорости
+ най-лесно се осъзна скоростта като тръгнах да намалявам) пак по километраж. Това за сега е правено само веднъж като се подгоних с една единичка без баджове, но подозирам, че беше 135i, защото и след 200 не клякаше
да на каже, че след моите 230 и пускане на газта пича продължи да си я натиска 

Иначе по темата със стария компакт 190 по километраж, с новата 230 (учудващо бързо ги дигна и определено можеше и още ама нещо не съм много фен на тези скорости




Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
Re: Максимална скорост - Vmax
K_Ilkov написа:e точно това е въпроса, че по бензина това, което може да се направи е доста по-малко ... поне в атмосферен вариант,
истинския тунинг при м54 е в принудителното пълнене, но там филма става сериозен, другото са заигравки със скромен ефект
Аз затова се заребих с нешто по-интересно вместо да си копувам нова кола направо слагам това


/ http://www.esstuning.com/products/M54B3 ... S2%29.html /
Иначе по въпроса с 330ci vs 330cd прилагам едно старо клипче http://www.youtube.com/watch?v=wx4SgzV47Z4
Поздрави и сори за офтопика !
Re: Максимална скорост - Vmax
Gatz написа:K_Ilkov написа:e точно това е въпроса, че по бензина това, което може да се направи е доста по-малко ... поне в атмосферен вариант,
истинския тунинг при м54 е в принудителното пълнене, но там филма става сериозен, другото са заигравки със скромен ефект
Аз затова се заребих с нешто по-интересно вместо да си копувам нова кола направо слагам това, но ще почакам малко докато събера парите
![]()
/ http://www.esstuning.com/products/M54B3 ... S2%29.html /
Иначе по въпроса с 330ci vs 330cd прилагам едно старо клипче http://www.youtube.com/watch?v=wx4SgzV47Z4
Поздрави и сори за офтопика !
Трябва да си наистина ненормален, за да дадеш над 10к за единия чарджър.
Или викаш, че оксидираните планки или пък "хеви дюти" ремъка те привлече.

За тия пари си взимаш една М-ка от Англия за донор и правиш чудеса.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Максимална скорост - Vmax
не че е по темата
ама напълно подкрепям последното
ако имаш 330 и 10к е по-добре направо да се метнеш на М3
даже и без включвания от кралицата, чудеса и безкрайни проекти и филми

ама напълно подкрепям последното
ако имаш 330 и 10к е по-добре направо да се метнеш на М3
даже и без включвания от кралицата, чудеса и безкрайни проекти и филми

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Максимална скорост - Vmax
Аз пък подкрепям колегата. Чарджъра си има своя чар 
Ако имам читаво E39 M5 + 10k за ESS ще ме пратите ли и мен на E60 с неизвестно състояние
? Разни хора, разни идеали бих казал...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Ако имам читаво E39 M5 + 10k за ESS ще ме пратите ли и мен на E60 с неизвестно състояние

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Максимална скорост - Vmax
Определено зависи особено аз се бях замислил като си бях намерил за около 3000$ втора ръка, на уж под 10 000 мили този кит -> http://store.activeautowerke.com/active ... e-p38.aspx 


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Максимална скорост - Vmax
Nickelback написа:Аз пък подкрепям колегата. Чарджъра си има своя чар
Ако имам читаво E39 M5 + 10k за ESS ще ме пратите ли и мен на E60 с неизвестно състояние? Разни хора, разни идеали бих казал...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
чакай сега ти отиде в друг филм ... аз говорех за не М срещу М
ти ми говориш за М5 с чарджър срещу следващото М5 - нищо общо
като си стъпил на М е друго - моето мнение е, че докато има фабрично по-добро тунинга е по-тегавия начин
330 има ли шпер?
има ли разлика в окачване и спирачки м/у 330 и М3?
само не ми казвай, че тия неща се правят ... то всичко може да се направи

иначе за хората и идеалите съм съгласен

Rainbow написа:Определено зависи особено аз се бях замислил като си бях намерил за около 3000$ втора ръка, на уж под 10 000 мили този кит -> http://store.activeautowerke.com/active ... e-p38.aspx
Супер ама нали се сещаш, че това е само плахото начало
Кои и как ще ти го монтира?
Какво още ще трябва да бутнеш и усилиш за да поеме новата мощност?
Шпер?
Спирачки?
а и замалко да забравя - имаше един пич с е60 с м54 с компресор
е при него компресора проработи с второто м54

едит
да не кажете, че си измислям

viewtopic.php?f=67&t=120776&p=1292285&hilit=ess#p1292285
иначе начини има много


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Максимална скорост - Vmax
От тая гледна точка съм съгласен, правилна ти е позицията
Но си мисля, че ако се вземе за база читаво 330i и всичко необходимо, сумата няма да е по-голяма от тази като за читаво М3... Може и да не съм прав де, много офтопик стана...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Максимална скорост - Vmax
Nickelback написа:От тая гледна точка съм съгласен, правилна ти е позициятаНо си мисля, че ако се вземе за база читаво 330i и всичко необходимо, сумата няма да е по-голяма от тази като за читаво М3... Може и да не съм прав де, много офтопик стана...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Не забравяйте, че освен компресори за 10к има и компресори от по-стари автомобили за доста по-малко пари или пък защо не турбо конверсия..

Re: Максимална скорост - Vmax
dido0o``` написа:Nickelback написа:От тая гледна точка съм съгласен, правилна ти е позициятаНо си мисля, че ако се вземе за база читаво 330i и всичко необходимо, сумата няма да е по-голяма от тази като за читаво М3... Може и да не съм прав де, много офтопик стана...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Не забравяйте, че освен компресори за 10к има и компресори от по-стари автомобили за доста по-малко пари или пък защо не турбо конверсия..
И по гумаджийниците има компресори!
Аре по темата колеги, отплеснахте се.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Максимална скорост - Vmax
Еиййй, едвам намерих графики на двата мотора в сток състояние с резултати на маховика, не на гуми
Такаа...
330i сток, M54B30, 231hp, 300Nm, 6-степенна кутия:
Предавателни числа:
- 6-та предавка - 0.85
- диференциал - 2.93
- общо - 2.49
Редлайн: 6500rpm
Гуми: 225/45 R17 -> обиколка на гумата: 1.992m
Теоретична максимална скорост: 311.89km/h
Максимална скорост практически: ~250km/h (по клипчета от нета
)
Обороти при максимална скорост: 5210rpm
Графика на въртящия момент на маховика:

Приблизителен въртящ момент при тези обороти: 295Nm
Приведен въртящ момент на колела: 295Nm * 2.49 = 735Nm
330d сток, M57TUD30, 204hp, 410Nm, 6-степенна кутия:
Предавателни числа:
- 6-та предавка - 0.83
- диференциал - 2.47
- общо - 2.05
Редлайн: 4750rpm
Гуми: 225/45 R17 -> обиколка на гумата: 1.992m
Теоретична максимална скорост: 276.88km/h
Максимална скорост практически: ~240km/h (по клипчета от нета
)
Обороти при максимална скорост: 4100rpm
Графика на въртящия момент на маховика:

Приблизителен въртящ момент при тези обороти: 330Nm
Приведен въртящ момент на колела: 330Nm * 2.05 = 676Nm
От вас приемам корекции по данните, ако съм объркал нещо и най-вече по максималната скорост и оборотите, при които е постигната
Най-добре стойности по GPS
Извода е, че при бензина все пак до колелата стига малко повече въртящ момент, което обяснява предимството му в дисциплината при сток мотори обаче
Забележете с какви нютонметри борим силите на съпротивление... А при 350km/h?
При положение, че са пропорционални на квадрата на скоростта 

330i сток, M54B30, 231hp, 300Nm, 6-степенна кутия:
Предавателни числа:
- 6-та предавка - 0.85
- диференциал - 2.93
- общо - 2.49
Редлайн: 6500rpm
Гуми: 225/45 R17 -> обиколка на гумата: 1.992m
Теоретична максимална скорост: 311.89km/h

Максимална скорост практически: ~250km/h (по клипчета от нета

Обороти при максимална скорост: 5210rpm
Графика на въртящия момент на маховика:

Приблизителен въртящ момент при тези обороти: 295Nm
Приведен въртящ момент на колела: 295Nm * 2.49 = 735Nm
330d сток, M57TUD30, 204hp, 410Nm, 6-степенна кутия:
Предавателни числа:
- 6-та предавка - 0.83
- диференциал - 2.47
- общо - 2.05
Редлайн: 4750rpm
Гуми: 225/45 R17 -> обиколка на гумата: 1.992m
Теоретична максимална скорост: 276.88km/h
Максимална скорост практически: ~240km/h (по клипчета от нета

Обороти при максимална скорост: 4100rpm
Графика на въртящия момент на маховика:
Приблизителен въртящ момент при тези обороти: 330Nm
Приведен въртящ момент на колела: 330Nm * 2.05 = 676Nm
От вас приемам корекции по данните, ако съм объркал нещо и най-вече по максималната скорост и оборотите, при които е постигната


Извода е, че при бензина все пак до колелата стига малко повече въртящ момент, което обяснява предимството му в дисциплината при сток мотори обаче

Забележете с какви нютонметри борим силите на съпротивление... А при 350km/h?


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
Re: Максимална скорост - Vmax
Колеги ,до този извод стигнах след като мои много добар приател си купи м3 за 21000 лв и след "лек" ремонт стигна 33500 лв без да е купувал гуми и джанти
така че читаво м3 няма за под 28000-30000 лв ,не само това ами си имам и други съображения -твърда возия ,скъпа подръжка,разход на гориво и бие много на очи .но това са мои предрасъдаци
Отделно ess дават 2 години гаранция . Да приложа едно видео за сравнение http://m.youtube.com/watch?v=7mwIAcnf9-w
А сега по темата моят опит :
Bmw 650i + chip i K&N 285км по gps гуми 245/19 и 285/19
Bmw 320cd + chip и K&N и без катализатори и спортни гарнета и изолиран agr 228км по gps гуми 235/18 и 265/18
Bmw 325ci stok 240км гуми 205/16 и 205/16 по gps
Bmw 330ci stok на газ и бензин 250км гуми 225/17 и 225/17 по gps
Поздрави.


Отделно ess дават 2 години гаранция . Да приложа едно видео за сравнение http://m.youtube.com/watch?v=7mwIAcnf9-w
А сега по темата моят опит :
Bmw 650i + chip i K&N 285км по gps гуми 245/19 и 285/19
Bmw 320cd + chip и K&N и без катализатори и спортни гарнета и изолиран agr 228км по gps гуми 235/18 и 265/18
Bmw 325ci stok 240км гуми 205/16 и 205/16 по gps
Bmw 330ci stok на газ и бензин 250км гуми 225/17 и 225/17 по gps
Поздрави.
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
Re: Максимална скорост - Vmax
K_Ilkov написа:
а и замалко да забравя - имаше един пич с е60 с м54 с компресор
е при него компресора проработи с второто м54![]()
едит
да не кажете, че си измислям![]()
viewtopic.php?f=67&t=120776&p=1292285&hilit=ess#p1292285
иначе начини има много
Колега мерси за инфото ,бях пропуснал тази тема и ме накара да се замисля за някои неща

Re: Максимална скорост - Vmax
Gatz написа:Колеги ,до този извод стигнах след като мои много добар приател си купи м3 за 21000 лв и след "лек" ремонт стигна 33500 лв без да е купувал гуми и джантитака че читаво м3 няма за под 28000-30000 лв ,не само това ами си имам и други съображения -твърда возия ,скъпа подръжка,разход на гориво и бие много на очи .но това са мои предрасъдаци
![]()
Отделно ess дават 2 години гаранция . Да приложа едно видео за сравнение http://m.youtube.com/watch?v=7mwIAcnf9-w
А сега по темата моят опит :
Bmw 650i + chip i K&N 285км по gps гуми 245/19 и 285/19
Bmw 320cd + chip и K&N и без катализатори и спортни гарнета и изолиран agr 228км по gps гуми 235/18 и 265/18
Bmw 325ci stok 240км гуми 205/16 и 205/16 по gps
Bmw 330ci stok на газ и бензин 250км гуми 225/17 и 225/17 по gps
Поздрави.
На кое дават гаранция - на вентилатора ли, или не ремъците, или на маркучите. Да, много има какво да губят за ~7k $$$$

Баси, докато има балъци ще има и тарикати.
В крайна сметка не е балък този, който яде баницата, а този, който му я дава, са казали мъдрите хора.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- 1uLi
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 1.04.2013
- Местоположение: София
- Кара: е46 330д
- Мечтае да кара: f32m
Re: Максимална скорост - Vmax
330д 204 к.с. сток. седан, ръчни скорости. 238км/ч по скритото меню, иначе стрелката подминава 240. На равно преди Пловдив. Не знам добре ли е, зле ли е. Уж по книжка трябва да е 242, но явно някой друг кон си е заминал с времето...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани