Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Еваларка за проекта,ще те помоля като сменяте задните спирачки да опишеш по-подроно каква е точно манипулацията,че имам интерес. 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Доживях да видя един сериозен проект на малка печка
Колега - едно евала и продължавай в същия дух

Колега - едно евала и продължавай в същия дух

Si non confectus, non reficiat.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
100imenov написа:Еваларка за проекта,ще те помоля като сменяте задните спирачки да опишеш по-подроно каква е точно манипулацията,че имам интерес.
Ще се опитам да направя и снимки.
Zagy написа:Доживях да видя един сериозен проект на малка печка![]()
Колега - едно евала и продължавай в същия дух
Постарахме се да се получи нещо прилично и близко до оригиналния вид, без да правим типичните тунинг решения с аспуси като къщичка за котки и висящи кулери през срязаната броня. Със сигурност може да се направи доста повече, но си харесвам задницата на колата, когато не е опушена

- bmwist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 7.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: ///M
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги открих много интересен клип ? Ето го : http://www.youtube.com/watch?v=8e56yYJHGTA
Как се постига такива дълги съотношения на скорости на 320ci в описанието пише tuned with newly added 3.0 liter engine injection system and a new fuel mapping chip
Как се постига такива дълги съотношения на скорости на 320ci в описанието пише tuned with newly added 3.0 liter engine injection system and a new fuel mapping chip
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги виждам ,че повече обсъждате тук мапване на дизели и нормално ефекта при тях е доста по голям от бензините.Но да ви попитам на 328ci 193 konя автоматик , какво е най-добре да подобря,кои са основните първи неща които да пипна и до какви коне мога да я докарам . И като цяло подходящ ли е модела за доработки.
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
ronaldomanekena написа:Колеги виждам ,че повече обсъждате тук мапване на дизели и нормално ефекта при тях е доста по голям от бензините.Но да ви попитам на 328ci 193 konя автоматик , какво е най-добре да подобря,кои са основните първи неща които да пипна и до какви коне мога да я докарам . И като цяло подходящ ли е модела за доработки.
Имаше някъде мнения за увеличаване на конете, но при 330I.
Генерация+колектор+спортен филтър и накрая софт..
Madness-Motorsport
BMW E46 330ci за колектори, генерация и чип. първоначално извадени конски сили на мотор - 193!
+12 конски сили от генерацията и колекторите
+ 12 конски сили от ремапа
Потърси в подфорум е46 колегата който го беше правил..
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Ето малко инфо за 330i как би могло да стане 




Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Малко оффтопик но какво им е на тея коли, че толкова много коне им се губят? Говоря повече за тази дето са я ремапвали в Маднес.
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
dido0o``` написа:Малко оффтопик но какво им е на тея коли, че толкова много коне им се губят? Говоря повече за тази дето са я ремапвали в Маднес.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Предполагам, че конете на маднес са на гумите
Така сметнато от 231 на вал притигат 193 на гумите, което е 16.5% загуби...
това при положение, че е сток е добре..
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Батман написа:dido0o``` написа:Малко оффтопик но какво им е на тея коли, че толкова много коне им се губят? Говоря повече за тази дето са я ремапвали в Маднес.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Предполагам, че конете на маднес са на гумите
Така сметнато от 231 на вал притигат 193 на гумите, което е 16.5% загуби...
това при положение, че е сток е добре..
То си пише "на мотор"
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Може конете да бягат с годините 


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
@bmwist
Според мене можеш спокойно да минеш от м54б22 към б30
без да сменяш нищо. Блок, глава и комп. Ще имаш вероятно
загуби от диф и скорости, но пък колата ще върви много.
Няма да "падаш" от 28-ци :-)
Хубав е обаче за спирачките да помислиш наистина и доколкото
знам радиатора е по-голям, но не виждам причина да не
останеш с твоя.
Аз също исках да минавам по този път, но засега задържах.
Даже щях и 28-ца да слагам от е46 пак с два ваноса, но не е с емл ами
с жило и щях да си запазя надупчения газаджийски колектор :-)
Не знам защо никой не се наема да слага компресорите от мерцедес итън /eaton/
м62 по спомен беше...
Все си мисля, че там се минава под хилядарка..
Според мене можеш спокойно да минеш от м54б22 към б30
без да сменяш нищо. Блок, глава и комп. Ще имаш вероятно
загуби от диф и скорости, но пък колата ще върви много.
Няма да "падаш" от 28-ци :-)
Хубав е обаче за спирачките да помислиш наистина и доколкото
знам радиатора е по-голям, но не виждам причина да не
останеш с твоя.
Аз също исках да минавам по този път, но засега задържах.
Даже щях и 28-ца да слагам от е46 пак с два ваноса, но не е с емл ами
с жило и щях да си запазя надупчения газаджийски колектор :-)
Не знам защо никой не се наема да слага компресорите от мерцедес итън /eaton/
м62 по спомен беше...
Все си мисля, че там се минава под хилядарка..
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
stilko написа:Ето и постигнатото от мен и колегата Ilko Ivanov върху E46 320td Compact M47N...
След всички интервенции се забеляза покачване температурата на маслото в скоростната кутия. И преди температурата беше височка, но сега вече е в опасни градуси. Очевидно беше, че оригиналният топлообменник не може да охлади достатъчно. Илко осигури американски охладител, с който свалихме температурата до приемливите 90-95 градуса.
И едно клипче с ускорението.
http://www.youtube.com/watch?v=3EvlTNl9WYE
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна stilko на 02 Окт 2013, 9:20, променена общо 1 път
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги,мотора ми е м52б20ту,как е добре да завърша генерацията след ибейски колектори? ОТ 2.8 двойни тръби до отзад дали ще е максималното което мога да извлеча от нея ? мерси предварително
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги, някой има ли информация за GT1749V до GT1749VK каква е процедурата да стане? Може ли само със средна част? Или до 1752V.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани