Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от 100imenov » 22 Май 2013, 8:19

Еваларка за проекта,ще те помоля като сменяте задните спирачки да опишеш по-подроно каква е точно манипулацията,че имам интерес. :wave:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Zagy » 22 Май 2013, 9:07

Доживях да видя един сериозен проект на малка печка :mrgreen:

Колега - едно евала и продължавай в същия дух :yes:
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от stilko » 22 Май 2013, 12:43

100imenov написа:Еваларка за проекта,ще те помоля като сменяте задните спирачки да опишеш по-подроно каква е точно манипулацията,че имам интерес. :wave:


Ще се опитам да направя и снимки.

Zagy написа:Доживях да видя един сериозен проект на малка печка :mrgreen:

Колега - едно евала и продължавай в същия дух :yes:


Постарахме се да се получи нещо прилично и близко до оригиналния вид, без да правим типичните тунинг решения с аспуси като къщичка за котки и висящи кулери през срязаната броня. Със сигурност може да се направи доста повече, но си харесвам задницата на колата, когато не е опушена :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 7.10.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: ///M

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от bmwist » 29 Май 2013, 20:13

Колеги открих много интересен клип ? Ето го : http://www.youtube.com/watch?v=8e56yYJHGTA
Как се постига такива дълги съотношения на скорости на 320ci в описанието пише tuned with newly added 3.0 liter engine injection system and a new fuel mapping chip

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Atanas328 » 07 Юни 2013, 13:54

Колеги виждам ,че повече обсъждате тук мапване на дизели и нормално ефекта при тях е доста по голям от бензините.Но да ви попитам на 328ci 193 konя автоматик , какво е най-добре да подобря,кои са основните първи неща които да пипна и до какви коне мога да я докарам . И като цяло подходящ ли е модела за доработки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Батман » 07 Юни 2013, 18:21

ronaldomanekena написа:Колеги виждам ,че повече обсъждате тук мапване на дизели и нормално ефекта при тях е доста по голям от бензините.Но да ви попитам на 328ci 193 konя автоматик , какво е най-добре да подобря,кои са основните първи неща които да пипна и до какви коне мога да я докарам . И като цяло подходящ ли е модела за доработки.


Имаше някъде мнения за увеличаване на конете, но при 330I.
Генерация+колектор+спортен филтър и накрая софт..

Madness-Motorsport
BMW E46 330ci за колектори, генерация и чип. първоначално извадени конски сили на мотор - 193!
+12 конски сили от генерацията и колекторите
+ 12 конски сили от ремапа

Потърси в подфорум е46 колегата който го беше правил..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Rainbow » 07 Юни 2013, 20:23

Ето малко инфо за 330i как би могло да стане :)

Изображение
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от dido0o``` » 07 Юни 2013, 20:43

Малко оффтопик но какво им е на тея коли, че толкова много коне им се губят? Говоря повече за тази дето са я ремапвали в Маднес.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Батман » 07 Юни 2013, 20:59

dido0o``` написа:Малко оффтопик но какво им е на тея коли, че толкова много коне им се губят? Говоря повече за тази дето са я ремапвали в Маднес.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Предполагам, че конете на маднес са на гумите
Така сметнато от 231 на вал притигат 193 на гумите, което е 16.5% загуби...
това при положение, че е сток е добре..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от dido0o``` » 07 Юни 2013, 21:15

Батман написа:
dido0o``` написа:Малко оффтопик но какво им е на тея коли, че толкова много коне им се губят? Говоря повече за тази дето са я ремапвали в Маднес.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Предполагам, че конете на маднес са на гумите
Така сметнато от 231 на вал притигат 193 на гумите, което е 16.5% загуби...
това при положение, че е сток е добре..

То си пише "на мотор"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Rainbow » 08 Юни 2013, 0:19

Може конете да бягат с годините :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от nikolae » 08 Юни 2013, 20:50

@bmwist
Според мене можеш спокойно да минеш от м54б22 към б30
без да сменяш нищо. Блок, глава и комп. Ще имаш вероятно
загуби от диф и скорости, но пък колата ще върви много.
Няма да "падаш" от 28-ци :-)
Хубав е обаче за спирачките да помислиш наистина и доколкото
знам радиатора е по-голям, но не виждам причина да не
останеш с твоя.
Аз също исках да минавам по този път, но засега задържах.
Даже щях и 28-ца да слагам от е46 пак с два ваноса, но не е с емл ами
с жило и щях да си запазя надупчения газаджийски колектор :-)


Не знам защо никой не се наема да слага компресорите от мерцедес итън /eaton/
м62 по спомен беше...
Все си мисля, че там се минава под хилядарка..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от stilko » 09 Юни 2013, 23:32

stilko написа:Ето и постигнатото от мен и колегата Ilko Ivanov върху E46 320td Compact M47N...


След всички интервенции се забеляза покачване температурата на маслото в скоростната кутия. И преди температурата беше височка, но сега вече е в опасни градуси. Очевидно беше, че оригиналният топлообменник не може да охлади достатъчно. Илко осигури американски охладител, с който свалихме температурата до приемливите 90-95 градуса.

И едно клипче с ускорението.
http://www.youtube.com/watch?v=3EvlTNl9WYE
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна stilko на 02 Окт 2013, 9:20, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.01.2012
Пол: Мъж

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от valetoe46 » 13 Юни 2013, 21:50

Колеги,мотора ми е м52б20ту,как е добре да завърша генерацията след ибейски колектори? ОТ 2.8 двойни тръби до отзад дали ще е максималното което мога да извлеча от нея ? мерси предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от DiGital » 20 Ное 2013, 21:14

Колеги, някой има ли информация за GT1749V до GT1749VK каква е процедурата да стане? Може ли само със средна част? Или до 1752V.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook