Премахване на катализатори м60б40
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: Премахване на катализатори м60б40
Колеги знаете ли аз моите два ги дадох на колегата от форума дето изкупува такива и ми даде супер цена от 440 лв, но аз съжалявам,защото много люти отзад сега. Иначе никаква разлика.моят съвет е ако ме са ви наложителни тези парички не ги махаите. Аз дори сега когато вкарам някоя седмица и се оглеждам за читави но търговията надделява.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- BMW M5 super
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 9.01.2005
- Местоположение: vvvvvvv
Re: Премахване на катализатори м60б40
Не го правих заради паричките, а променям доста неща отдолу и експерементирам .И влагам пари .А защо да не взема за нещо което струва 400 лева ,400 лева ,а не 250 .това е нормално.
Двете крайни гърнета съм ги сменил с резонансни,махнал съм катализаторите (като че ли колата се отпуши от към вървене ,а и за 15 години сметай колко ти вършат работа катализаторите ,почти нищо).
Сега звука е доволно як,но колата я взех вчера още я развозвам ,и после ще реша дали ще продължа натам или до тука е добре .
Доста плътен звук и мощен вади сега до към 2 000 оборота ,натам си намалява .
Двете крайни гърнета съм ги сменил с резонансни,махнал съм катализаторите (като че ли колата се отпуши от към вървене ,а и за 15 години сметай колко ти вършат работа катализаторите ,почти нищо).
Сега звука е доволно як,но колата я взех вчера още я развозвам ,и после ще реша дали ще продължа натам или до тука е добре .
Доста плътен звук и мощен вади сега до към 2 000 оборота ,натам си намалява .
vvvvv
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: Премахване на катализатори м60б40
BMW M5 super написа:Не го правих заради паричките, а променям доста неща отдолу и експерементирам .И влагам пари .А защо да не взема за нещо което струва 400 лева ,400 лева ,а не 250 .това е нормално.
Двете крайни гърнета съм ги сменил с резонансни,махнал съм катализаторите (като че ли колата се отпуши от към вървене ,а и за 15 години сметай колко ти вършат работа катализаторите ,почти нищо).
Сега звука е доволно як,но колата я взех вчера още я развозвам ,и после ще реша дали ще продължа натам или до тука е добре .
Доста плътен звук и мощен вади сега до към 2 000 оборота ,натам си намалява .
направи едно клипче за звука.ако е удобно разбира се
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- BMW M5 super
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 9.01.2005
- Местоположение: vvvvvvv
Re: Премахване на катализатори м60б40
На дълъг път обаче колеги прекалено много ми бучи .
Сега смятам да оставя прави тръби от началото до края. тоест махам и средното гърне , обаче на задните си връщам оригианлите ,да видим какво ще стане
в момента от 1000- до 2500 оборотоа звука е мега як но първите 20 минути после омръзва ,чак глава боли.
Сега смятам да оставя прави тръби от началото до края. тоест махам и средното гърне , обаче на задните си връщам оригианлите ,да видим какво ще стане
в момента от 1000- до 2500 оборотоа звука е мега як но първите 20 минути после омръзва ,чак глава боли.
vvvvv
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Премахване на катализатори м60б40
Дълго време съм карал с пробито задно гърне, и от там знам че старите мотори са си гласовити
Мисълта ми е, че тая работа с бръмченето наистина си омръзва и като цяло не виждам смисъл премиум лимузина, да бръмчи като американски мъсъл.
Просто философията на едното и другото е съвсем различна.
С това мнение не мисля да ангажирам никого, просто смятам че тези коли трябва да са тихи, но до толкова, че да се усеща спортния дух (звук) когато десния крак натежи.



Мисълта ми е, че тая работа с бръмченето наистина си омръзва и като цяло не виждам смисъл премиум лимузина, да бръмчи като американски мъсъл.
Просто философията на едното и другото е съвсем различна.
С това мнение не мисля да ангажирам никого, просто смятам че тези коли трябва да са тихи, но до толкова, че да се усеща спортния дух (звук) когато десния крак натежи.


- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Премахване на катализатори м60б40
cod-cdbp написа:Дълго време съм карал с пробито задно гърне, и от там знам че старите мотори са си гласовити![]()
![]()
![]()
Мисълта ми е, че тая работа с бръмченето наистина си омръзва и като цяло не виждам смисъл премиум лимузина, да бръмчи като американски мъсъл.
Просто философията на едното и другото е съвсем различна.
С това мнение не мисля да ангажирам никого, просто смятам че тези коли трябва да са тихи, но до толкова, че да се усеща спортния дух (звук) когато десния крак натежи.



Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- BMW M5 super
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 9.01.2005
- Местоположение: vvvvvvv
Re: Премахване на катализатори м60б40
тука мотора така е конструиран ,че да е тих .Не е този модел на бмв за тази работа .Докато на една С8 -ца с генерация беше доста по плътен и приятен звука и на дълъг път не натоварваше въобще .
vvvvv
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани