Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII
Здравейте!!!
Искам да питам или някой да сподели,къде бъркам,ако е възможно.От 2-3 години имам едно 530Д,но и досега не успях да сложа ксенон на тази кола.Около 20-ина комплекта ксенони прехвърлих и по скъпи и по евтини и слим и обикновени баласти както и оригинални на Hella,заземявах ги към корпуса на колата,увивах ги във фолио,но без ефект.Работата се състои в това,че след монтажа им и изключване на чека за късите/през Скенер 1.4/,колата дали е на място или в движение като пусна късите и колата гасне и набива грешки в DDE-то,около 20-ина,все грешки за пад на напрежението на помпите,дебитомера и тн..След много проби,реших да сменя LCM и GM модулите.Та,ако проблема е в някой от тях да мога да си монтирам ксенон.Моят ЛЦМ модул е 3,а ГМ модула ми е LOW.Купих си други,ГМ модула,HIGH,ЛЦМ модула,пак 3,но новият е със жълта лепенка и на него пише LEARLCM-III o. LWR.Записах с НЦС Експерта от ЕВС-а ГМ модула и той си търгна без проблем/вин няма и не ми е искало да сменям/,.ЛЦМ модула,му смених вин-а през Скенера и също го записах от ЕВС-а през НЦС експерта/и двете през менютата:code control unit,allow ZCS reading/,и ЛЦМ-а тръгна,тръгнаха му даже и дневните светлини,къси дълги и тн,но заден ляв стоп,средният стоп и десният стоп за мъгла,не искаха да тръгнат,а на таблото си изписва,че имам изгорели светлини отзад и от двете страни.Та мисълта ми е,освен,че се сменява вин-а и се кодира модула за колата,друго трябва ли да се прави,за да си заработи на 100% модула или може да си е дефектен.
ПП.Като си закача,старият модул,въпросните светлини почват да си светят.стоповете са фейсовите и са си вързани по цветове,с изключение на манипулацията за резисторите.
И още нещо,когато тествам колата с монтирани ксенони на нея и съм пуснал скенер 1.4,да изчисти грешките й/това със старият ЛЦМ,с новият не съм и пробвал все още/.На менюто :Automatic Headlight Vertical Aim Control,колата гасне.Аз съм със копче на на таблото за ръчно местене на фаровете и нямам тази опция,но колата си гасне точно тогава и в ЛЦМ ми записва грешка за HVACK или нещо такова,че не работи.
Ами,това е,малко е дълго,но няма как по сбито.Ще съм благодарен,за всякакви отзиви.
ПП2.Да питам само ,защо след ретрофит ,за LED tail light или за печка,през DIS 44,ми се сменя ZCS VN на EWS-a.В такъв случай как да ги уеднаква.ZCS VN.От EWS>IKE или от IKE>EWS в скенера?
Искам да питам или някой да сподели,къде бъркам,ако е възможно.От 2-3 години имам едно 530Д,но и досега не успях да сложа ксенон на тази кола.Около 20-ина комплекта ксенони прехвърлих и по скъпи и по евтини и слим и обикновени баласти както и оригинални на Hella,заземявах ги към корпуса на колата,увивах ги във фолио,но без ефект.Работата се състои в това,че след монтажа им и изключване на чека за късите/през Скенер 1.4/,колата дали е на място или в движение като пусна късите и колата гасне и набива грешки в DDE-то,около 20-ина,все грешки за пад на напрежението на помпите,дебитомера и тн..След много проби,реших да сменя LCM и GM модулите.Та,ако проблема е в някой от тях да мога да си монтирам ксенон.Моят ЛЦМ модул е 3,а ГМ модула ми е LOW.Купих си други,ГМ модула,HIGH,ЛЦМ модула,пак 3,но новият е със жълта лепенка и на него пише LEARLCM-III o. LWR.Записах с НЦС Експерта от ЕВС-а ГМ модула и той си търгна без проблем/вин няма и не ми е искало да сменям/,.ЛЦМ модула,му смених вин-а през Скенера и също го записах от ЕВС-а през НЦС експерта/и двете през менютата:code control unit,allow ZCS reading/,и ЛЦМ-а тръгна,тръгнаха му даже и дневните светлини,къси дълги и тн,но заден ляв стоп,средният стоп и десният стоп за мъгла,не искаха да тръгнат,а на таблото си изписва,че имам изгорели светлини отзад и от двете страни.Та мисълта ми е,освен,че се сменява вин-а и се кодира модула за колата,друго трябва ли да се прави,за да си заработи на 100% модула или може да си е дефектен.
ПП.Като си закача,старият модул,въпросните светлини почват да си светят.стоповете са фейсовите и са си вързани по цветове,с изключение на манипулацията за резисторите.
И още нещо,когато тествам колата с монтирани ксенони на нея и съм пуснал скенер 1.4,да изчисти грешките й/това със старият ЛЦМ,с новият не съм и пробвал все още/.На менюто :Automatic Headlight Vertical Aim Control,колата гасне.Аз съм със копче на на таблото за ръчно местене на фаровете и нямам тази опция,но колата си гасне точно тогава и в ЛЦМ ми записва грешка за HVACK или нещо такова,че не работи.
Ами,това е,малко е дълго,но няма как по сбито.Ще съм благодарен,за всякакви отзиви.
ПП2.Да питам само ,защо след ретрофит ,за LED tail light или за печка,през DIS 44,ми се сменя ZCS VN на EWS-a.В такъв случай как да ги уеднаква.ZCS VN.От EWS>IKE или от IKE>EWS в скенера?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII
Проблема с ксенона не ти идва от LCM или GM, а най-вероятно от алтернатора (или калпав ксенон). Тези модули нямат нищо общо със силните волтажи по колата и нямат общо с грешките за ниско напрежение в DDE-то.
Относно кодирането...това, което си описал е пълно мазало, ама тотално. Кодирай си модулите само с NCS или DIS, BMW Scanera се ползва само за смяна на VIN. Копирането на ZCS от един модул на друг със скенера не кодира нищо, даже в повечето случаи омазва безвъзвратно някой модул.
Относно кодирането...това, което си описал е пълно мазало, ама тотално. Кодирай си модулите само с NCS или DIS, BMW Scanera се ползва само за смяна на VIN. Копирането на ZCS от един модул на друг със скенера не кодира нищо, даже в повечето случаи омазва безвъзвратно някой модул.
Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII
Със Скенера,съм сменил само вин-а на ЛЦМ-а,а вече със НКС експерта кодирах ГМ-а и ЛЦМ-а.Относно ксеноните,слагах и оригинални баласти от Е39,заедно със стойките и преходник към H7.По принцип,ако се опитам да кодирам ЛЦМ-а,с опция от менюто на НКС-а,да записва ZCS след кодирането,ми дава грешка/продължава да ми дава грешка/,че не може да се запише в KMB-то на колата.Почвам да си мисля,че проблема идва от самото табло/таблото ми е с въпросният чип,върху,който не може да се сменят примерно километрите на колата/,с малкият борд съм и когато са връщали километрите на тази кола,са омазали нещо по него.Относно,копирането на ZCS през скенера от IKE>EWS,го правя след ретрофита за печката примерно,за да уеднаква EWS със IKE-то,иначе ще ми дава разлика/поне на скенера/,че са различни SCS-ти на IKE и EWS или трябва да си ги оставям така?
Относно ментеливите ксенон комплекти,съм ги сложил все на познати с други Е39,Х5 и други марки и всички от 2 години на сам ме споменават с добро и нямат никакви грижи с тях.
Относно ментеливите ксенон комплекти,съм ги сложил все на познати с други Е39,Х5 и други марки и всички от 2 години на сам ме споменават с добро и нямат никакви грижи с тях.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII
А пробвал ли си с оригинален от БМВ ксенон , има достатъчно коли на части ?
Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII
omegaart написа:А пробвал ли си с оригинален от БМВ ксенон , има достатъчно коли на части ?
kalingk написа:Със Скенера,съм сменил само вин-а на ЛЦМ-а,а вече със НКС експерта кодирах ГМ-а и ЛЦМ-а.Относно ксеноните,слагах и оригинални баласти от Е39,заедно със стойките и преходник към H7.По принцип,ако се опитам да кодирам ЛЦМ-а,с опция от менюто на НКС-а,да записва ZCS след кодирането,ми дава грешка/продължава да ми дава грешка/,че не може да се запише в KMB-то на колата.Почвам да си мисля,че проблема идва от самото табло/таблото ми е с въпросният чип,върху,който не може да се сменят примерно километрите на колата/,с малкият борд съм и когато са връщали километрите на тази кола,са омазали нещо по него.Относно,копирането на ZCS през скенера от IKE>EWS,го правя след ретрофита за печката примерно,за да уеднаква EWS със IKE-то,иначе ще ми дава разлика/поне на скенера/,че са различни SCS-ти на IKE и EWS или трябва да си ги оставям така?
Относно ментеливите ксенон комплекти,съм ги сложил все на познати с други Е39,Х5 и други марки и всички от 2 години на сам ме споменават с добро и нямат никакви грижи с тях.
Възможно ли е,от самите машинки на фаровете/нови Hella H7+H7/,при пускането на фаровете/габарити или къси,няма значение/,когато се размърдват фаровете и те да правят въпросният проблем,ако търсят датчици,за автоматичното регулиране на фаровете,макар,че нямам такива и копчето от вътре за местене на фаровете си ми работи?
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII
kalingk написа:omegaart написа:А пробвал ли си с оригинален от БМВ ксенон , има достатъчно коли на части ?kalingk написа:Със Скенера,съм сменил само вин-а на ЛЦМ-а,а вече със НКС експерта кодирах ГМ-а и ЛЦМ-а.Относно ксеноните,слагах и оригинални баласти от Е39,заедно със стойките и преходник към H7.По принцип,ако се опитам да кодирам ЛЦМ-а,с опция от менюто на НКС-а,да записва ZCS след кодирането,ми дава грешка/продължава да ми дава грешка/,че не може да се запише в KMB-то на колата.Почвам да си мисля,че проблема идва от самото табло/таблото ми е с въпросният чип,върху,който не може да се сменят примерно километрите на колата/,с малкият борд съм и когато са връщали километрите на тази кола,са омазали нещо по него.Относно,копирането на ZCS през скенера от IKE>EWS,го правя след ретрофита за печката примерно,за да уеднаква EWS със IKE-то,иначе ще ми дава разлика/поне на скенера/,че са различни SCS-ти на IKE и EWS или трябва да си ги оставям така?
Относно ментеливите ксенон комплекти,съм ги сложил все на познати с други Е39,Х5 и други марки и всички от 2 години на сам ме споменават с добро и нямат никакви грижи с тях.
Възможно ли е,от самите машинки на фаровете/нови Hella H7+H7/,при пускането на фаровете/габарити или къси,няма значение/,когато се размърдват фаровете и те да правят въпросният проблем,ако търсят датчици,за автоматичното регулиране на фаровете,макар,че нямам такива и копчето от вътре за местене на фаровете си ми работи?
Говоря без преходи !!!
с нормални крушки д2с
- SteveSR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 14.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0D
- Детайли за колата: E70 4.0D '12
Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII
Колега, аз съм с неоргинален ксенон и немам ядове (същата кола). Изгоря ми едната крушка и временно сложих некаква ефтина. Получи се същия ефект със същите грешки. Поръчак си пак китайски обаче по-качествени крушки, смених и двете и проблемите изчезнаха. Ако искаш пиши ми на лично ще ти дам координати на колегата от който взех крушките и целия комплект.
SteveSR



Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII
Значи,нищо не съм объркал,кодирал съм си новият модул перфектно,просто си имал изгоряло нещо в него/най-вероятно от интегралите/,че не ми работят с него някой задни светлини.Сложих го на друга кола и там същите дефекти...
Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII
Извинявам се,че си вдигам темата,но искам да задам един териотичен въпрос към хората занимаващи се с кодиране и ретрофит.Въпроса ми е следният,къде се записват данните за една кола като всеки модул си е автономен и когато го препрограмирате,препрограмирате/кодирате,записвате/само него..в ZCS кодовете ли е работата?Питам,понеже,след всеки ретрофит ми се сменя,някой от ZCS кодовете/смисъл,казва на колата,че според еди кой си нов код вече работи колата като с този код има и дадената екстра,която сте добавили при ретрофита/,ако е така,трябва да ли да се оставят новите променени кодове или трябва да им се върнат на тях старите стойности или да се въведе новият ZCS под код и по другите модули?
Благодаря предварително!!!
Благодаря предварително!!!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII
Тия ЗЦС кодове, означават оборудването, екстрите в колата. Сменят се при кодиране, защото се променя оборудването на колата. Например ако си въведеш оригиналния зцс, ще ти изчезне таймера за печката, мид-а и т.н. Не знам дали ще изчезне само с това или още нещо, но принципно е така.

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
