Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII

Мнение от kalingk » 16 Май 2013, 22:08

Здравейте!!!
Искам да питам или някой да сподели,къде бъркам,ако е възможно.От 2-3 години имам едно 530Д,но и досега не успях да сложа ксенон на тази кола.Около 20-ина комплекта ксенони прехвърлих и по скъпи и по евтини и слим и обикновени баласти както и оригинални на Hella,заземявах ги към корпуса на колата,увивах ги във фолио,но без ефект.Работата се състои в това,че след монтажа им и изключване на чека за късите/през Скенер 1.4/,колата дали е на място или в движение като пусна късите и колата гасне и набива грешки в DDE-то,около 20-ина,все грешки за пад на напрежението на помпите,дебитомера и тн..След много проби,реших да сменя LCM и GM модулите.Та,ако проблема е в някой от тях да мога да си монтирам ксенон.Моят ЛЦМ модул е 3,а ГМ модула ми е LOW.Купих си други,ГМ модула,HIGH,ЛЦМ модула,пак 3,но новият е със жълта лепенка и на него пише LEARLCM-III o. LWR.Записах с НЦС Експерта от ЕВС-а ГМ модула и той си търгна без проблем/вин няма и не ми е искало да сменям/,.ЛЦМ модула,му смених вин-а през Скенера и също го записах от ЕВС-а през НЦС експерта/и двете през менютата:code control unit,allow ZCS reading/,и ЛЦМ-а тръгна,тръгнаха му даже и дневните светлини,къси дълги и тн,но заден ляв стоп,средният стоп и десният стоп за мъгла,не искаха да тръгнат,а на таблото си изписва,че имам изгорели светлини отзад и от двете страни.Та мисълта ми е,освен,че се сменява вин-а и се кодира модула за колата,друго трябва ли да се прави,за да си заработи на 100% модула или може да си е дефектен.
ПП.Като си закача,старият модул,въпросните светлини почват да си светят.стоповете са фейсовите и са си вързани по цветове,с изключение на манипулацията за резисторите.
И още нещо,когато тествам колата с монтирани ксенони на нея и съм пуснал скенер 1.4,да изчисти грешките й/това със старият ЛЦМ,с новият не съм и пробвал все още/.На менюто :Automatic Headlight Vertical Aim Control,колата гасне.Аз съм със копче на на таблото за ръчно местене на фаровете и нямам тази опция,но колата си гасне точно тогава и в ЛЦМ ми записва грешка за HVACK или нещо такова,че не работи.
Ами,това е,малко е дълго,но няма как по сбито.Ще съм благодарен,за всякакви отзиви.
ПП2.Да питам само ,защо след ретрофит ,за LED tail light или за печка,през DIS 44,ми се сменя ZCS VN на EWS-a.В такъв случай как да ги уеднаква.ZCS VN.От EWS>IKE или от IKE>EWS в скенера?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII

Мнение от mad_presley » 17 Май 2013, 9:04

Проблема с ксенона не ти идва от LCM или GM, а най-вероятно от алтернатора (или калпав ксенон). Тези модули нямат нищо общо със силните волтажи по колата и нямат общо с грешките за ниско напрежение в DDE-то.

Относно кодирането...това, което си описал е пълно мазало, ама тотално. Кодирай си модулите само с NCS или DIS, BMW Scanera се ползва само за смяна на VIN. Копирането на ZCS от един модул на друг със скенера не кодира нищо, даже в повечето случаи омазва безвъзвратно някой модул.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII

Мнение от kalingk » 17 Май 2013, 11:09

Със Скенера,съм сменил само вин-а на ЛЦМ-а,а вече със НКС експерта кодирах ГМ-а и ЛЦМ-а.Относно ксеноните,слагах и оригинални баласти от Е39,заедно със стойките и преходник към H7.По принцип,ако се опитам да кодирам ЛЦМ-а,с опция от менюто на НКС-а,да записва ZCS след кодирането,ми дава грешка/продължава да ми дава грешка/,че не може да се запише в KMB-то на колата.Почвам да си мисля,че проблема идва от самото табло/таблото ми е с въпросният чип,върху,който не може да се сменят примерно километрите на колата/,с малкият борд съм и когато са връщали километрите на тази кола,са омазали нещо по него.Относно,копирането на ZCS през скенера от IKE>EWS,го правя след ретрофита за печката примерно,за да уеднаква EWS със IKE-то,иначе ще ми дава разлика/поне на скенера/,че са различни SCS-ти на IKE и EWS или трябва да си ги оставям така?
Относно ментеливите ксенон комплекти,съм ги сложил все на познати с други Е39,Х5 и други марки и всички от 2 години на сам ме споменават с добро и нямат никакви грижи с тях.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII

Мнение от omegaart » 17 Май 2013, 12:03

А пробвал ли си с оригинален от БМВ ксенон , има достатъчно коли на части ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII

Мнение от kalingk » 17 Май 2013, 12:25

omegaart написа:А пробвал ли си с оригинален от БМВ ксенон , има достатъчно коли на части ?

kalingk написа:Със Скенера,съм сменил само вин-а на ЛЦМ-а,а вече със НКС експерта кодирах ГМ-а и ЛЦМ-а.Относно ксеноните,слагах и оригинални баласти от Е39,заедно със стойките и преходник към H7.По принцип,ако се опитам да кодирам ЛЦМ-а,с опция от менюто на НКС-а,да записва ZCS след кодирането,ми дава грешка/продължава да ми дава грешка/,че не може да се запише в KMB-то на колата.Почвам да си мисля,че проблема идва от самото табло/таблото ми е с въпросният чип,върху,който не може да се сменят примерно километрите на колата/,с малкият борд съм и когато са връщали километрите на тази кола,са омазали нещо по него.Относно,копирането на ZCS през скенера от IKE>EWS,го правя след ретрофита за печката примерно,за да уеднаква EWS със IKE-то,иначе ще ми дава разлика/поне на скенера/,че са различни SCS-ти на IKE и EWS или трябва да си ги оставям така?
Относно ментеливите ксенон комплекти,съм ги сложил все на познати с други Е39,Х5 и други марки и всички от 2 години на сам ме споменават с добро и нямат никакви грижи с тях.

Възможно ли е,от самите машинки на фаровете/нови Hella H7+H7/,при пускането на фаровете/габарити или къси,няма значение/,когато се размърдват фаровете и те да правят въпросният проблем,ако търсят датчици,за автоматичното регулиране на фаровете,макар,че нямам такива и копчето от вътре за местене на фаровете си ми работи?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII

Мнение от omegaart » 17 Май 2013, 14:41

kalingk написа:
omegaart написа:А пробвал ли си с оригинален от БМВ ксенон , има достатъчно коли на части ?

kalingk написа:Със Скенера,съм сменил само вин-а на ЛЦМ-а,а вече със НКС експерта кодирах ГМ-а и ЛЦМ-а.Относно ксеноните,слагах и оригинални баласти от Е39,заедно със стойките и преходник към H7.По принцип,ако се опитам да кодирам ЛЦМ-а,с опция от менюто на НКС-а,да записва ZCS след кодирането,ми дава грешка/продължава да ми дава грешка/,че не може да се запише в KMB-то на колата.Почвам да си мисля,че проблема идва от самото табло/таблото ми е с въпросният чип,върху,който не може да се сменят примерно километрите на колата/,с малкият борд съм и когато са връщали километрите на тази кола,са омазали нещо по него.Относно,копирането на ZCS през скенера от IKE>EWS,го правя след ретрофита за печката примерно,за да уеднаква EWS със IKE-то,иначе ще ми дава разлика/поне на скенера/,че са различни SCS-ти на IKE и EWS или трябва да си ги оставям така?
Относно ментеливите ксенон комплекти,съм ги сложил все на познати с други Е39,Х5 и други марки и всички от 2 години на сам ме споменават с добро и нямат никакви грижи с тях.

Възможно ли е,от самите машинки на фаровете/нови Hella H7+H7/,при пускането на фаровете/габарити или къси,няма значение/,когато се размърдват фаровете и те да правят въпросният проблем,ако търсят датчици,за автоматичното регулиране на фаровете,макар,че нямам такива и копчето от вътре за местене на фаровете си ми работи?



Говоря без преходи !!!

с нормални крушки д2с

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 14.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0D
Детайли за колата: E70 4.0D '12

Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII

Мнение от SteveSR » 17 Май 2013, 21:01

Колега, аз съм с неоргинален ксенон и немам ядове (същата кола). Изгоря ми едната крушка и временно сложих некаква ефтина. Получи се същия ефект със същите грешки. Поръчак си пак китайски обаче по-качествени крушки, смених и двете и проблемите изчезнаха. Ако искаш пиши ми на лично ще ти дам координати на колегата от който взех крушките и целия комплект.
SteveSR
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII

Мнение от kalingk » 19 Май 2013, 17:44

Значи,нищо не съм объркал,кодирал съм си новият модул перфектно,просто си имал изгоряло нещо в него/най-вероятно от интегралите/,че не ми работят с него някой задни светлини.Сложих го на друга кола и там същите дефекти...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII

Мнение от kalingk » 21 Май 2013, 22:02

Извинявам се,че си вдигам темата,но искам да задам един териотичен въпрос към хората занимаващи се с кодиране и ретрофит.Въпроса ми е следният,къде се записват данните за една кола като всеки модул си е автономен и когато го препрограмирате,препрограмирате/кодирате,записвате/само него..в ZCS кодовете ли е работата?Питам,понеже,след всеки ретрофит ми се сменя,някой от ZCS кодовете/смисъл,казва на колата,че според еди кой си нов код вече работи колата като с този код има и дадената екстра,която сте добавили при ретрофита/,ако е така,трябва да ли да се оставят новите променени кодове или трябва да им се върнат на тях старите стойности или да се въведе новият ZCS под код и по другите модули?
Благодаря предварително!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Въпрос за прекодиране на LCMIII към LCMIII

Мнение от Ivo_Borisov » 21 Май 2013, 23:14

Тия ЗЦС кодове, означават оборудването, екстрите в колата. Сменят се при кодиране, защото се променя оборудването на колата. Например ако си въведеш оригиналния зцс, ще ти изчезне таймера за печката, мид-а и т.н. Не знам дали ще изчезне само с това или още нещо, но принципно е така.
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook