въпрос за монтаж на асц
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
въпрос за монтаж на асц
Някой слагал ли е асц на кола без такова.Става въпрос за 325тдс с металните колектори/без дебитомер/.Намерих си модул абс/асц и копче,но като навържа всичко ми излиза грешка на can шината която е между компа на абс/асц и компа на мотора.Може би трябва да се програмира компа на мотора или направо да се сложи друг такъв с асц от друга кола.Ако някой е правил интервенцията да сподели,ако не е тайна разбира се.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: въпрос за монтаж на асц
Със сигурност никой не го е правил. Най-вероятно наистина ти трябва и екуто, което да комуникира с новия комп на асц/абс модула.
Дали ще е удобно да погледнеш номера на комп за абс-а?
Дали ще е удобно да погледнеш номера на комп за абс-а?
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: въпрос за монтаж на асц
утре ще погледна че си го върнах на колата
.не знам дали компа на мотора дали може да се програмира както при е39 и по новите модели от е36.иначе като се свърже към колата,двете лампи светят/за абс/асц/ и абс не работи.при движение се получава прекъсване на мотора.явно компа на мотора получава сигнал от абс модула,но не работи коректно.

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: въпрос за монтаж на асц
има една по надолу за това.какво не ти харесва на системата че искаш да я разкараш
.аз съм с шпер и искам само да ми работи като тракшан контрол/да намалява газта при превъртане отзат/

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: въпрос за монтаж на асц
Не мисля, че може да се програмира. Мойта е с блок от е46 и не може да се програмира нищо по него. Принципно може би е добре да видиш дали диагностичната програма го вижда и дали може да комуникира с него. И вече като му подаваш сигнал към разните модули да се види дали работи. Моят понастоящем също не работи, но не прекъсва колата. Тъй че предполагам прекъсването не е от това.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: въпрос за монтаж на асц
с инпата като я закача исписва грешка на can шината.като е закачен абс към компа на мотора т.е. can шината се получава това придръпване в движение.при разкачена шина няма проблем с вървенето но абс пак не работи.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: въпрос за монтаж на асц
А тръбичките как си ги закачил? Щото ако не се лъжа тия на помпата с АСЦ са с една повече, отколкото тази с АБС само.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: въпрос за монтаж на асц
да,моя абс е триканален/2 предни и една до отзад/,а новия модул е за четириканален абс/с две търбички за отзат/.аз съм сложил резистори за да имитирам клапаните който ги няма на абс помпата.мисля че това не е проблема защото грешката се получава на място без колата да се движи т.е. абс не се задеиства.с оригиналния модул без асц,като подадеш контакт и лампата светва и след 3-4 секунди гасне,а с асц модула си свети след подаването на контакт и при диагностицирането с инпата излиза грешка на can шината,а с клапаните и абс помпата няма грешки което ме навежда на мисълта че проблема е в комуникацията на абс/асц модула и компа на мотора който трябва да получи информация от абс че задните колела буксуват и да намали подаването на газ.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: въпрос за монтаж на асц
Това обяснение нещо не ми допада. Представи си, че ASC се добави на Е36 с бензинов мотор с темпомат. При бензиновите мотори темпомата се управлява от отделен модул, който от своя страна управлява актуатор. Ако информацията от ASC модула, подадена на DME е свъразна с подаването на газ, а в момент на приплъзване на задните колела, колата е на темпомат какво ще се получи? Според мен има нещо объркано в кабелаците. Провери ел. схемите, защото има разлика в свързването. ASC управлява спирачките, а не подаването на газ. Колелото, което приплъзва се блокира до момент, в който може отново да има добро сцепление. Това става на импулси, спирачката се задейства и отпуска само това колело, което приплъзва и така докато колелото зацепи на асфалта.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: въпрос за монтаж на асц
при бензина схемата е друга.тук става въпрос за 325тдс.колата от която е свален асц модула е с шпер.мисля че играе ролята само на тракшън контрол.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: въпрос за монтаж на асц
shiko написа:при бензина схемата е друга.тук става въпрос за 325тдс.колата от която е свален асц модула е с шпер.мисля че играе ролята само на тракшън контрол.
Знам, че става въпрос за 325tds, но пак казвам, че ASC модулът не е свързан с подаването на газ, а със задействането на спирачките. Няма разлика в схемата на свързване при 4 цилиндровите бензиновите мотори и дизеловите двигатели. При бензиновите шестаци има едно допълнително реле, което предпазва ABS помпата от претоварване и малко разлика в окабеляването.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: въпрос за монтаж на асц
добре,а има ли разлика в това дали колата е с шпер и с отворен диф.асц на шпер не ли малко несъвместимо.както съм писал по горе заместил съм свободните кабели който управляват клапаните на втория заден кръг с същото съпротивление като на другите клапани на абс помпата.излиза ми грешка на can шината а не на клапаните,датчиците и др.за това мисля че проблема е в комуникацията на асц към компа на мотора.тая грешка излиза при покой на колата/абс не работи тогава и това не би трябвало да има значение колко канален е абс-са/.всичко друго е проверено и няма не свързани кабели от модула асц.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: въпрос за монтаж на асц
Има два модула за ABS/ASC. Единият се води "Earlier production 4–cylinder and Diesel", а другият е "Later production 4–cylinder and Diesel". В зависимост от това коя година е твоята кола и коя година е колата донор трябва да се наредят пиновете на буксата на ABS/ASC модула, защото има разлика. Ако не са наредени както трябва е нормално да дава грешка и да не работи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: въпрос за монтаж на асц
моя модул абс/асц е от първия тип/ранно производство/.проверил съм буксата по номерация на пиновете и цвят на кабелите и всичко е така.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани