м52б25 няколко неща, налягане масло ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
м52б25 няколко неща, налягане масло ?
Здравейте 
От скоро се занимавам с едно такова двигателче, историята му е следната взех го с пукната глава от замръзване с вода ! Имаше както външни цепки така и вътрешни. За късмет само главата беше засегната. Смених я с същата така по номер, но от м50б25 като единствената разлика беше в допълнителното място за температурен датчик който в момента е запушен и проблеми няма.
Притеснява ме факта че при студен старт лампата на маслото изгасва да речем след около 5секунди като в тези секунди чувам как не е подкачило масло до горе но много слаби шумове(има и редки случаи в които ми прави впечатление че дори още да кажем 2-3сек свети), повтарям само и единствено при студен старт !
Колата е поела и доста зор и проблеми няма засега, а са минати едва около 600км от както е сглобена. В момента е в авариен режим заради спийд сигнал който прекарах директно от таблото, но не е изчистена грешката още от компютъра и дефакто уж още е в авариен режим(надявам се).
Възможно ли е заради аварийния режим прекъсвача в 6 500 да не е като хората ами все едно ми свършва горивото, не е като на другите двигатели!?Това от какво би следвало да е и така ли е на м52 ? Колата върви прилично като се има на в предвид износения съединител и голямото количество топъл въздух който поема директно от виското и изпарител за газово до него
Другото което е че като е загряла на място леко претриса самия двигател а работи на слух равномерно и гладко(налягане на гориво има) тук си мисля че има проблем някъде из вакумите под колектора като всички ще бъдат на земята и изчистени и проверени скоро време.
Като цяло искам мнение по въпроса с маслото защо при студен старт е така.. Възможно ли е да са лагери долу или датчик който струва 10лв нов...

От скоро се занимавам с едно такова двигателче, историята му е следната взех го с пукната глава от замръзване с вода ! Имаше както външни цепки така и вътрешни. За късмет само главата беше засегната. Смених я с същата така по номер, но от м50б25 като единствената разлика беше в допълнителното място за температурен датчик който в момента е запушен и проблеми няма.
Притеснява ме факта че при студен старт лампата на маслото изгасва да речем след около 5секунди като в тези секунди чувам как не е подкачило масло до горе но много слаби шумове(има и редки случаи в които ми прави впечатление че дори още да кажем 2-3сек свети), повтарям само и единствено при студен старт !
Колата е поела и доста зор и проблеми няма засега, а са минати едва около 600км от както е сглобена. В момента е в авариен режим заради спийд сигнал който прекарах директно от таблото, но не е изчистена грешката още от компютъра и дефакто уж още е в авариен режим(надявам се).
Възможно ли е заради аварийния режим прекъсвача в 6 500 да не е като хората ами все едно ми свършва горивото, не е като на другите двигатели!?Това от какво би следвало да е и така ли е на м52 ? Колата върви прилично като се има на в предвид износения съединител и голямото количество топъл въздух който поема директно от виското и изпарител за газово до него

Другото което е че като е загряла на място леко претриса самия двигател а работи на слух равномерно и гладко(налягане на гориво има) тук си мисля че има проблем някъде из вакумите под колектора като всички ще бъдат на земята и изчистени и проверени скоро време.
Като цяло искам мнение по въпроса с маслото защо при студен старт е така.. Възможно ли е да са лагери долу или датчик който струва 10лв нов...
Последна промяна Cosworth на 01 Май 2013, 2:14, променена общо 2 пъти
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: м52б25 няколко неща, налягане малсо ?
При престой ти се оттича маслото в картера, вероятно проблем с възвратния клапан при филтъра. Някой мотори имат още един, в главата или нагоре в блока - виж дали твоя има щото не съм сигурен...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: м52б25 няколко неща, налягане масло ?
Не отказвам и друга помощ, както и за другите неща освен маслото..
Забравих да поясня че двигателя в момента е в Купе е36 където на негово място преди това е имало 2.0 кубика двигател 94-та кой точно нз дали е било м50 или м52..(по вин декодер излиза м52) Въпроса със "нямането" на прекъсвач може ли да е нещо друго по инсталацията.
На компютъра е премахнат ЕВС и с паленето няма проблем. Като постоянни грешки в компютъра са номер 100 Engine Control Module(ECM) -defective и номер 217 CAN data bus, TCM - no data transmission . Възможно ли е грешка 100 да излиза заради премахнатия ЕВС(знам че принципно когато колата има чип тази грешка си излизла винаги).
Забравих да поясня че двигателя в момента е в Купе е36 където на негово място преди това е имало 2.0 кубика двигател 94-та кой точно нз дали е било м50 или м52..(по вин декодер излиза м52) Въпроса със "нямането" на прекъсвач може ли да е нещо друго по инсталацията.
На компютъра е премахнат ЕВС и с паленето няма проблем. Като постоянни грешки в компютъра са номер 100 Engine Control Module(ECM) -defective и номер 217 CAN data bus, TCM - no data transmission . Възможно ли е грешка 100 да излиза заради премахнатия ЕВС(знам че принципно когато колата има чип тази грешка си излизла винаги).
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: м52б25 няколко неща, налягане масло ?
Cosworth написа:Не отказвам и друга помощ, както и за другите неща освен маслото..
Забравих да поясня че двигателя в момента е в Купе е36 където на негово място преди това е имало 2.0 кубика двигател 94-та кой точно нз дали е било м50 или м52..(по вин декодер излиза м52) Въпроса със "нямането" на прекъсвач може ли да е нещо друго по инсталацията.
На компютъра е премахнат ЕВС и с паленето няма проблем. Като постоянни грешки в компютъра са номер 100 Engine Control Module(ECM) -defective и номер 217 CAN data bus, TCM - no data transmission . Възможно ли е грешка 100 да излиза заради премахнатия ЕВС(знам че принципно когато колата има чип тази грешка си излизла винаги).
Да грешка 100 е точно заради махането на евс-а, тя и другата 217 е пак заради махането на евс-а ама няма оправяне с нея. Отиди при тия дето са ти го препрограмирали и има кажи да ти качат друг софтуер и ще се оправи грешка 100 поне при мене се оправи. Ако си го правил правил при Лъчо имах същия резултат и при мене.
Ако си минал от м52б20 на м52б25 гарантирам, че не е необходимо да се прекарва никакъв доплънителен спиид сигнал. Да прекъсвача на м52 е точно все едно ти свършва горивото, така гадно забива нос. Ако му сложиш лек маховик става по приятен прекъсвача на ниските предавки

Отностно налягането на маслото вариантите са много, но като за начало видяхте ли дали клапана за маслото в главата е на мястото си преди да я' сложите?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: м52б25 няколко неща, налягане масло ?
maxpower написа:Да грешка 100 е точно заради махането на евс-а, тя и другата 217 е пак заради махането на евс-а ама няма оправяне с нея. Отиди при тия дето са ти го препрограмирали и има кажи да ти качат друг софтуер и ще се оправи грешка 100 поне при мене се оправи. Ако си го правил правил при Лъчо имах същия резултат и при мене.
Ако си минал от м52б20 на м52б25 гарантирам, че не е необходимо да се прекарва никакъв доплънителен спиид сигнал. Да прекъсвача на м52 е точно все едно ти свършва горивото, така гадно забива нос. Ако му сложиш лек маховик става по приятен прекъсвача на ниските предавки
Отностно налягането на маслото вариантите са много, но като за начало видяхте ли дали клапана за маслото в главата е на мястото си преди да я' сложите?
Ами така я взех колата и нямам идея кой го е премахвал ЕВС-а.
Забелязах че на пин9 от кръглата букса жицата отдолу не е кафява с червена лента може би защото взима сигнал от АБС ли беше нали така. И след премахването на грешката колата трябва да се оправи нали ? Или това няма значение след като вече приема сигнала... ?
Това с тоя клапан хич не му обърнах внимание ей....




- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: м52б25 няколко неща, налягане масло ?
Значи от тази грешка 100 при мене не водеше до други проблеми честно казано, но превантивно отидох да ми я оправят. На моята съм сменял от м52б20 на м52б25 и всичко си тръгна без проблем като се има в предвид, че м52б20 беше оригиналния двигател. Възможно е да има и някъде повреда по ел инсталацията ако продължава да записва тази грешка.
Провери дали ще се разбере нещо за клапана в главата. Другото е като я оставиш да престои една нощ да свалиш капачката на масления филтър много бързо и да провериш дали случайно маслото при филтъра не е изчезнало. Предполагам капакачката за масления филтър е пластмасова. Ако някой е сложил конзола с алуминиева капачка има още един вариант- някой да е забравил да сложи малкия о-пъстен на болта на капачката на филтъра.
Провери дали ще се разбере нещо за клапана в главата. Другото е като я оставиш да престои една нощ да свалиш капачката на масления филтър много бързо и да провериш дали случайно маслото при филтъра не е изчезнало. Предполагам капакачката за масления филтър е пластмасова. Ако някой е сложил конзола с алуминиева капачка има още един вариант- някой да е забравил да сложи малкия о-пъстен на болта на капачката на филтъра.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: м52б25 няколко неща, налягане масло ?
Имам и друга чуденка сега...
Пускаме се с е36 Кабрио м50б25 Ванус с диф 3,45 и шофьор 50кг
, аз съм Купе посочения двигател в темата диф 3,45 и разни неща така да ги наречем с които изравнявам килограмите на кабриото+шофьора
като седна и аз да крам +110кг.
Пускаме се от първа в движение 3 000 оборота съпка 2-ра, 3-та, 4-та слагаме 5-та вървим заедно с една идея един калник да съм напред или кантар...
До тук добре интересното беше на връщане, на 3-та от 1 500 оборота но РедЛайн.. тръгваме кабриото в ниските до около 4 000 ми дръпна доста осезаемо ??? при което след това осезаемо ми идва турбо ефектът
и спира да ми дърпа до прекъсвач дори една идея имам по силни високи от него. Въпросът е такъв, че не трябва ли тази цялата гледка да е наопаки за двата двигателя. Възможно ли е неправилно зацепване ? Има един фактор малко топъл въздух ми смуче колата + това все още стои плочката от газовото(която е с доста малка дупка от диаметъра на гофрето) и клапата-кихалка(със също малък диаметър на клапичката) което е стеснение на всмукателния отсек преди дросела...
Пускаме се с е36 Кабрио м50б25 Ванус с диф 3,45 и шофьор 50кг


Пускаме се от първа в движение 3 000 оборота съпка 2-ра, 3-та, 4-та слагаме 5-та вървим заедно с една идея един калник да съм напред или кантар...
До тук добре интересното беше на връщане, на 3-та от 1 500 оборота но РедЛайн.. тръгваме кабриото в ниските до около 4 000 ми дръпна доста осезаемо ??? при което след това осезаемо ми идва турбо ефектът

- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: м52б25 няколко неща, налягане масло ?
Да на обратно трябва да е ама на коли на по 20 години и мотори на по 300 и повече хиляди вече нищо не е ясно. Аз бих ти препоръчал да си видиш ваноса дали въобще ти работи и дали някой "майстор" не ти е барал зацепването на валовете някога.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: м52б25 няколко неща, налягане масло ?
maxpower написа:Да на обратно трябва да е ама на коли на по 20 години и мотори на по 300 и повече хиляди вече нищо не е ясно. Аз бих ти препоръчал да си видиш ваноса дали въобще ти работи и дали някой "майстор" не ти е барал зацепването на валовете някога.
Кабриото като цяло е ревизирано и кажи речи от 192 има 190коня

Ваноса ушким трябва да ми работи, няма грешка в компютъра и доколкото ми е известно има грешка механичен ванус и грешка ел. ванус, а нито една от двете не присъства.... но скоро ще я закача пак. Зацепването съм го правил аз и всичко е спазено точно, но винаги има едни закони на мърфи нали знаеш. Като цяло ме съмнява вануса да не работи в този ред на причини, друго да е избягала по някаква причина центровката малко на изпускателя ама едва ли толкова много... Но това са някакви предположения само...
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: м52б25 няколко неща, налягане масло ?
Няма други хора да искажат опит ? да помогнат ? съвети нещо... 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани