Покупка на e36 328 coupe препоръки

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 27.11.2007
Пол: Мъж
Кара: е36 coupe 98г.
Мечтае да кара: ///М

Покупка на e36 328 coupe препоръки

Мнение от drebenj » 28 Апр 2013, 1:38

Здравейте колеги. Решил съм да сменям е46-тицата (320д 2003г) с е36 купе 328 след 95г. Да ми дадете някакви препоръки, впечатления от този двигател, слаби места и т.н.
п.п. Първата ми кола беше е36 320 150к.с. и бях доволен. Сега искам пак да си взема е36 купе... М пакет... 18''ББС и т.н. :P

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 6.01.2011
Местоположение: LOVECH
Пол: Мъж
Кара: e36
Мечтае да кара: G-POWER M3 GTS

Re: Покупка на e36 328 coupe препоръки

Мнение от bmw_power_1984 » 28 Апр 2013, 1:59

няма слабо място ако е обслужван този мотор на m52b28 коравец мотор общо взето,изобщо нъма да сгрешиш със смяната автомобилите.... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Покупка на e36 328 coupe препоръки

Мнение от МИТАКА1654 » 28 Апр 2013, 10:52

Akо целта ти е всекидневен автомобил и нормално каране,46-цата е по-удачния избор.В сравнение с нея,ще усетиш,че караш 2.8 само при над 4000об,а така не се кара всеки ден.Така,че зависи какъв ти е приоритета за ползване на колата.Казвам,го защото карам 528,жена ми 320д.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Покупка на e36 328 coupe препоръки

Мнение от host » 28 Апр 2013, 11:10

Чакай, колега. Кой не кара така всеки ден? Аз карам. Ти, може и да не караш.

По темата. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО диагностика в сервиз в който познаваш хората, да огледат хубаво и ходовата. Мотора му следи температурата - като му изпънеш 3-4 пъти до 3та ако прегрява :evil: . Виж сондата (сондите ако е 28ту) дали коректно работят. Виж климата дали работи и дали духа студено - кола без клима е пълна греда. След тестдрайва ако имаш възможност я остави 15на минути и виж щеката как е маслото. Ако нещо те съмнява запали я на място и отвий капачката на маслото, ако почне едно виене долу в дясно (като си застанал пред капака) проблем с oil separator (ся не се сещам как му е името на бг) имаш, виенето е бая специфично. Първо като я запалите - ако е студена - й дигни капака и слушай за чукащи звуци... може да е масло с кофти визкозитет, за смяна или вече по-сериозен проблем.

Купето нормално вече да си гледаш за ръжди на ключови места. Всякакви други екстри - шпер, рекаро, шибидах, ел. стъкла, спортни окачвания, ксенони -можеш спокойно след това да си ги набавиш стига цената на която взимаш начално колата да е сгодна.

И най-вече огледай тука по-форума. Много тъжни истории има напоследък идеални коли (с всички тия неща горе дето съм ти ги написал като допълнителни екстри) за по 7-9хил. лева вместо някой да им се радва отидоха на части. Ако искаш перфектна кола, по-добре купи такъв автомобил гледа с любов. Щото не виждам смисъл да вземеш дарак и после 2г да го правиш само и да се ядосваш. Много хора им се иска да купят кола за 2 хил. лева ама тя си идва със "собствени екстри" които не искаш точно при б28, щото мотора ако е проблемен... ще трябва да го отваряш.

Това е как аз виждам нещата, все пак ти ще си я караш и даваш парите за нея. Успех.

_____________________________________________________

Ако смяташ яко да се пазариш за цената.

В движение вдигни няколко пъти ел. стъклата и на 2те врати при нормално движение (50на км/ч) , дали се вдигат без прекъсвания до горе.
Вратите хубаво виж дали се затварят без да пускат аварийните - изнася се пластмасовата част на ключалаката, която е на купето.
В багажника огледай уплатненията, дали не пуска вода.
Огледай дали в багажника снопа от кабели в ляво дали не му е наранено уплатнението - там се събира вода и стават проблеми с ел. системата.
Ако има шибидах виж дали работи коректно - ся, дали не тече не вярвам да разбереш при оглед.
Таванчето виж дали не е провиснало отзад. Вижда се лесно през задното стъкло като погледнеш (почти винаги са виснали).

____________________________________________________

А, забравих. Странни вибрации във волана, тропания и т.н. естествено трябва да гледаш - рейка, обслужване предница и т.н. Да си ги имаш предвид.

И едно нещо, което мен ме влудява и не ми беше идвало на акъла като купувах (и даже не мислех, че ще обмислям да го слагам на колата след това). Задни ел. стъкла. Толкова е ш*бано отварянето ако не са електрически, че ме побърква това влизане отзад за да ги отвориш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Покупка на e36 328 coupe препоръки

Мнение от maxpower » 28 Апр 2013, 11:36

МИТАКА1654 написа:Akо целта ти е всекидневен автомобил и нормално каране,46-цата е по-удачния избор.В сравнение с нея,ще усетиш,че караш 2.8 само при над 4000об,а така не се кара всеки ден.Така,че зависи какъв ти е приоритета за ползване на колата.Казвам,го защото карам 528,жена ми 320д.

Колега няма да е лошо да си прегледаш двигателя и в частност работата на ваноса, щото тоя мотор си върви добре от ниските ако всичко му е в ред.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Покупка на e36 328 coupe препоръки

Мнение от zvetiko » 28 Апр 2013, 13:20

drebenj написа:Здравейте колеги. Решил съм да сменям е46-тицата (320д 2003г) с е36 купе 328 след 95г. Да ми дадете някакви препоръки, впечатления от този двигател, слаби места и т.н.
п.п. Първата ми кола беше е36 320 150к.с. и бях доволен. Сега искам пак да си взема е36 купе... М пакет... 18''ББС и т.н. :P


Задължително диагностика на електронните модули с дилърски софтуер и хардуер, за да видиш дали всичко работи и какво те очаква да смениш. Задължително мерене на компресията по класическият способ, като при това ще се видят и доста други неща. Задължително стенд на ходовата част- ще провериш за тежки удари с избягала геометрия и ще видиш как са нещата по ходовата част и колата като цяло от долу.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook