Покупка на e36 328 coupe препоръки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- drebenj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe 98г.
- Мечтае да кара: ///М
Покупка на e36 328 coupe препоръки
Здравейте колеги. Решил съм да сменям е46-тицата (320д 2003г) с е36 купе 328 след 95г. Да ми дадете някакви препоръки, впечатления от този двигател, слаби места и т.н.
п.п. Първата ми кола беше е36 320 150к.с. и бях доволен. Сега искам пак да си взема е36 купе... М пакет... 18''ББС и т.н.
п.п. Първата ми кола беше е36 320 150к.с. и бях доволен. Сега искам пак да си взема е36 купе... М пакет... 18''ББС и т.н.

- bmw_power_1984
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 6.01.2011
- Местоположение: LOVECH
- Пол: Мъж
- Кара: e36
- Мечтае да кара: G-POWER M3 GTS
Re: Покупка на e36 328 coupe препоръки
няма слабо място ако е обслужван този мотор на m52b28 коравец мотор общо взето,изобщо нъма да сгрешиш със смяната автомобилите.... 

- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Покупка на e36 328 coupe препоръки
Akо целта ти е всекидневен автомобил и нормално каране,46-цата е по-удачния избор.В сравнение с нея,ще усетиш,че караш 2.8 само при над 4000об,а така не се кара всеки ден.Така,че зависи какъв ти е приоритета за ползване на колата.Казвам,го защото карам 528,жена ми 320д.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Покупка на e36 328 coupe препоръки
Чакай, колега. Кой не кара така всеки ден? Аз карам. Ти, може и да не караш.
По темата. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО диагностика в сервиз в който познаваш хората, да огледат хубаво и ходовата. Мотора му следи температурата - като му изпънеш 3-4 пъти до 3та ако прегрява
. Виж сондата (сондите ако е 28ту) дали коректно работят. Виж климата дали работи и дали духа студено - кола без клима е пълна греда. След тестдрайва ако имаш възможност я остави 15на минути и виж щеката как е маслото. Ако нещо те съмнява запали я на място и отвий капачката на маслото, ако почне едно виене долу в дясно (като си застанал пред капака) проблем с oil separator (ся не се сещам как му е името на бг) имаш, виенето е бая специфично. Първо като я запалите - ако е студена - й дигни капака и слушай за чукащи звуци... може да е масло с кофти визкозитет, за смяна или вече по-сериозен проблем.
Купето нормално вече да си гледаш за ръжди на ключови места. Всякакви други екстри - шпер, рекаро, шибидах, ел. стъкла, спортни окачвания, ксенони -можеш спокойно след това да си ги набавиш стига цената на която взимаш начално колата да е сгодна.
И най-вече огледай тука по-форума. Много тъжни истории има напоследък идеални коли (с всички тия неща горе дето съм ти ги написал като допълнителни екстри) за по 7-9хил. лева вместо някой да им се радва отидоха на части. Ако искаш перфектна кола, по-добре купи такъв автомобил гледа с любов. Щото не виждам смисъл да вземеш дарак и после 2г да го правиш само и да се ядосваш. Много хора им се иска да купят кола за 2 хил. лева ама тя си идва със "собствени екстри" които не искаш точно при б28, щото мотора ако е проблемен... ще трябва да го отваряш.
Това е как аз виждам нещата, все пак ти ще си я караш и даваш парите за нея. Успех.
_____________________________________________________
Ако смяташ яко да се пазариш за цената.
В движение вдигни няколко пъти ел. стъклата и на 2те врати при нормално движение (50на км/ч) , дали се вдигат без прекъсвания до горе.
Вратите хубаво виж дали се затварят без да пускат аварийните - изнася се пластмасовата част на ключалаката, която е на купето.
В багажника огледай уплатненията, дали не пуска вода.
Огледай дали в багажника снопа от кабели в ляво дали не му е наранено уплатнението - там се събира вода и стават проблеми с ел. системата.
Ако има шибидах виж дали работи коректно - ся, дали не тече не вярвам да разбереш при оглед.
Таванчето виж дали не е провиснало отзад. Вижда се лесно през задното стъкло като погледнеш (почти винаги са виснали).
____________________________________________________
А, забравих. Странни вибрации във волана, тропания и т.н. естествено трябва да гледаш - рейка, обслужване предница и т.н. Да си ги имаш предвид.
И едно нещо, което мен ме влудява и не ми беше идвало на акъла като купувах (и даже не мислех, че ще обмислям да го слагам на колата след това). Задни ел. стъкла. Толкова е ш*бано отварянето ако не са електрически, че ме побърква това влизане отзад за да ги отвориш.
По темата. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО диагностика в сервиз в който познаваш хората, да огледат хубаво и ходовата. Мотора му следи температурата - като му изпънеш 3-4 пъти до 3та ако прегрява

Купето нормално вече да си гледаш за ръжди на ключови места. Всякакви други екстри - шпер, рекаро, шибидах, ел. стъкла, спортни окачвания, ксенони -можеш спокойно след това да си ги набавиш стига цената на която взимаш начално колата да е сгодна.
И най-вече огледай тука по-форума. Много тъжни истории има напоследък идеални коли (с всички тия неща горе дето съм ти ги написал като допълнителни екстри) за по 7-9хил. лева вместо някой да им се радва отидоха на части. Ако искаш перфектна кола, по-добре купи такъв автомобил гледа с любов. Щото не виждам смисъл да вземеш дарак и после 2г да го правиш само и да се ядосваш. Много хора им се иска да купят кола за 2 хил. лева ама тя си идва със "собствени екстри" които не искаш точно при б28, щото мотора ако е проблемен... ще трябва да го отваряш.
Това е как аз виждам нещата, все пак ти ще си я караш и даваш парите за нея. Успех.
_____________________________________________________
Ако смяташ яко да се пазариш за цената.
В движение вдигни няколко пъти ел. стъклата и на 2те врати при нормално движение (50на км/ч) , дали се вдигат без прекъсвания до горе.
Вратите хубаво виж дали се затварят без да пускат аварийните - изнася се пластмасовата част на ключалаката, която е на купето.
В багажника огледай уплатненията, дали не пуска вода.
Огледай дали в багажника снопа от кабели в ляво дали не му е наранено уплатнението - там се събира вода и стават проблеми с ел. системата.
Ако има шибидах виж дали работи коректно - ся, дали не тече не вярвам да разбереш при оглед.
Таванчето виж дали не е провиснало отзад. Вижда се лесно през задното стъкло като погледнеш (почти винаги са виснали).
____________________________________________________
А, забравих. Странни вибрации във волана, тропания и т.н. естествено трябва да гледаш - рейка, обслужване предница и т.н. Да си ги имаш предвид.
И едно нещо, което мен ме влудява и не ми беше идвало на акъла като купувах (и даже не мислех, че ще обмислям да го слагам на колата след това). Задни ел. стъкла. Толкова е ш*бано отварянето ако не са електрически, че ме побърква това влизане отзад за да ги отвориш.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Покупка на e36 328 coupe препоръки
МИТАКА1654 написа:Akо целта ти е всекидневен автомобил и нормално каране,46-цата е по-удачния избор.В сравнение с нея,ще усетиш,че караш 2.8 само при над 4000об,а така не се кара всеки ден.Така,че зависи какъв ти е приоритета за ползване на колата.Казвам,го защото карам 528,жена ми 320д.
Колега няма да е лошо да си прегледаш двигателя и в частност работата на ваноса, щото тоя мотор си върви добре от ниските ако всичко му е в ред.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Покупка на e36 328 coupe препоръки
drebenj написа:Здравейте колеги. Решил съм да сменям е46-тицата (320д 2003г) с е36 купе 328 след 95г. Да ми дадете някакви препоръки, впечатления от този двигател, слаби места и т.н.
п.п. Първата ми кола беше е36 320 150к.с. и бях доволен. Сега искам пак да си взема е36 купе... М пакет... 18''ББС и т.н.
Задължително диагностика на електронните модули с дилърски софтуер и хардуер, за да видиш дали всичко работи и какво те очаква да смениш. Задължително мерене на компресията по класическият способ, като при това ще се видят и доста други неща. Задължително стенд на ходовата част- ще провериш за тежки удари с избягала геометрия и ще видиш как са нещата по ходовата част и колата като цяло от долу.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани