Проблем автоматик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Маслото е на ниво,проверих го 2 пъти.Това с изчакването от задна към директна знам.Проблема е като загрее тогава прави тея номера
с ударно потегляне ако тръгна с газ,ако тръгна плавно не го прави.Имам чувството че тръгва от втора и като тръгна по рязко веднага включва на първа и затова удря,защото и когато я изръчкам стабилно и после следователно спирам стабилно,при потегляне пак удря.Какви са тези О-пръстени и къде се намират?
с ударно потегляне ако тръгна с газ,ако тръгна плавно не го прави.Имам чувството че тръгва от втора и като тръгна по рязко веднага включва на първа и затова удря,защото и когато я изръчкам стабилно и после следователно спирам стабилно,при потегляне пак удря.Какви са тези О-пръстени и къде се намират?
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Проблем автоматик
ммммм ама на теб ти го прави всеки път като тръгваш с повече гас така ли!При мен е само когато от задна мина на директна и непосредствено след като като съм преместил лоста набивам гаста.След това ако не изключвам да спирам и да тръгвам 100 пъти си е плавно при всички случеи.Това за втората до колкото знам е нормално да тръгва при определени ситуации,но дори да е както казваш ти да тръгва на 2-ра и като подадеш повече гас да мине на 1-ва наистина не да е плавно,а направо не трябва да усетиш че е превключила.
хм наистина е интересно .

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем автоматик
Така и на мен ми го прави, но не всеки път. Без значение загряла или не, обаче на S не го прави там мисля винаги си тръгва от първа. Пробвам го няколко пъти спирачки и след това рязко тръгване обаче не на D, a на S и няма проблем, докато на D удря понякога

ATR-42/72
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Не съм пробвал на спортния режим как ще е но може би имаме един и същи проблем колега.Обаче къде е проблема?
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем автоматик
amgpower написа:Не съм пробвал на спортния режим как ще е но може би имаме един и същи проблем колега.Обаче къде е проблема?
Tам, че не караме нови коли в гаранция, а барутарници на доизживяване изхвърлени и забравени от европа

И понеже и аз не знам къде е проблема ще го оставиме засега така, пък като се строши тогава ще си покаже, явно е детска болест някаква знам ли.
Едва ли проблема е в маслото, въпреки че не вярвам в италия някога тая кола да е виждала ново масло на кутията

ATR-42/72
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Проблем автоматик
Здравейте колеги, amgpower смени си маслото заедно с филтъра и след 1000км. отново същата процедура. Просто маслото като не се е охлаждало е прегоряло и изгубило качества си. Повторната смяна е да се премахне максимома от старото.
Успех на всички.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Колега сигурен ли си в това което казваш?На мен също ми мина през акъла че може да е прегряло и от там да идва проблема.Но аз мога да го сменя нацяло още първия път.Не е нужно 2 пъти,само че ако не е там проблема едни 300лв на вятъра.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем автоматик
amgpower написа:Колега сигурен ли си в това което казваш?На мен също ми мина през акъла че може да е прегряло и от там да идва проблема.Но аз мога да го сменя нацяло още първия път.Не е нужно 2 пъти,само че ако не е там проблема едни 300лв на вятъра.
Нищо дай още 300 за да си сигурен, че са били на вятъра и първия път


ATR-42/72
- xapubg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530xD '06
- Мечтае да кара: Вече не мечтае.
- Детайли за колата: Е60 530xD '06
Re: Проблем автоматик
Аз като ми смениха моето и спря и да рита и да се замисля, все дно нова кола стана ...
Но при мен беше 2 литра под нивото (как е равотила задната изобщо) ... а и беше яко гняз по магнитите, ама докъдето изкара
Но при мен беше 2 литра под нивото (как е равотила задната изобщо) ... а и беше яко гняз по магнитите, ама докъдето изкара

- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Проблем автоматик
Здравейте колеги, не е 100% сигурно, че след смяната на маслото ще се оправи, но това е последната интервенция преди ремонта. Лично мнение, аз бих го сменил, но ти решаваш не изкам да те ангажирам с моето мнение. Може ли да споделиш как източваш цялото масло включително и ковертора. Формацията която имах се говореше, че неможе да се източи конвертора и противопоказно е да се пали мотора когато няма масло в кутията, НО има различни неофицялни техники и затова ме инересува.
Успех на всички.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем автоматик
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=331409
Напред в темата се дават идеи да се свърже единия съд на мястото на изходящата тръба за охлаждане на маслото, а новото масло да се засмуква и тн
Напред в темата се дават идеи да се свърже единия съд на мястото на изходящата тръба за охлаждане на маслото, а новото масло да се засмуква и тн


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем автоматик
cod-cdbp написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=331409
Напред в темата се дават идеи да се свърже единия съд на мястото на изходящата тръба за охлаждане на маслото, а новото масло да се засмуква и тн
Като сме почнали по този начин, би било добре преди да се засмуче новото масло да се направи промивка с 10-на литра бензин или коресилин, за да се почисти всичко както трябва.


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем автоматик
zvetiko написа:cod-cdbp написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=331409
Напред в темата се дават идеи да се свърже единия съд на мястото на изходящата тръба за охлаждане на маслото, а новото масло да се засмуква и тн
Като сме почнали по този начин, би било добре преди да се засмуче новото масло да се направи промивка с 10-на литра бензин или коресилин, за да се почисти всичко както трябва.![]()
Ако зависи от мен - направо отваряне на мозъка + смянана сачмите


- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Проблем автоматик
Здравейте колеги, прочел съм темата и точно това се отрича / палене на мотора когато в кутията нама масло/. В главата ми се върти един метод, но преди това ми трябва да разбера кой от двата маркуча връща маслото от охладителя в кутията / A5S390R/. По техническото ръководство, което имам пише, че е горния, в инернет намирам обратна информация. Ако някой знае и е 100% сигурен, и желае да сподели, нека да пише. После ще напиша каква е процедурата. Целта е да се поднови максимум старото масло в конвертора.
Усспех на всички.
Усспех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем автоматик
ангелски написа:Здравейте колеги, прочел съм темата и точно това се отрича / палене на мотора когато в кутията нама масло/. В главата ми се върти един метод, но преди това ми трябва да разбера кой от двата маркуча връща маслото от охладителя в кутията / A5S390R/. По техническото ръководство, което имам пише, че е горния, в инернет намирам обратна информация. Ако някой знае и е 100% сигурен, и желае да сподели, нека да пише. После ще напиша каква е процедурата. Целта е да се поднови максимум старото масло в конвертора.
Усспех на всички.
E аз същото мисля че намеквам, но според мен ще отиде доста повече масълце.


42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]