Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от sub_eleven » 19 Апр 2013, 15:42

Shamanek написа:Някой нещо за тази :roll:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2qoqhi

на мен ми изглежда добре. Само да беше с голямата навигация за тия пари.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.04.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от casa » 19 Апр 2013, 19:18

Батман написа:
casa написа:Здравейте,
моля ви за съвет и мнение по тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details


На пръв поглед изглежда добре, но
предния ляв подкалник е боядисван..мааалко по бързата процедура е правена
Със сигурност не е 2002 ..трябваше да е фейс иначе..но може да е регистрирана
тогава, но надали :)
Ако има коментар на цената - е още по-добре..
..Иначе ключа е ромбоиден :dunno: ..


Благодаря ти.
Да, колата е регистрирана 01.2002. Тя е 316i, 105 к.с. и се спират 2001 от производство. Има и коментар на цената.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Батман » 19 Апр 2013, 20:31

casa написа:Тя е 316i, 105 к.с. и се спират 2001 от производство. Има и коментар на цената.


The BMW M43 is a straight-4 SOHC piston engine which replaced the M40 and was produced from 1991-2002.
Gabriel ти го е написал най-добре за конкретната кола...търси друга, има ..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 1.12.2012
Пол: Мъж
Кара: E91 330XD

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от totiboy » 19 Апр 2013, 21:38

Shamanek написа:Някой нещо за тази :roll:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2qoqhi

на 204 кс таблата не са ли с червен сектор след 5к оборота тук нещо не е като хората

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от uCnaHeTcA » 19 Апр 2013, 22:44

totiboy написа:
Shamanek написа:Някой нещо за тази :roll:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2qoqhi

на 204 кс таблата не са ли с червен сектор след 5к оборота тук нещо не е като хората

Баш :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Alexi » 20 Апр 2013, 14:30

калника и бил боядисван честно ли бе човек .. 11 годишна кола поне на 300к .. ти се радвай ако не е направена от 2 тоталки :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 27.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d E46
Мечтае да кара: 335d e92

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от freakylp » 20 Апр 2013, 16:06

Колеги,

Смятам скоро да си вземам отново E46-ца.
Бих искал да ви попитам за тази http://www.cars.bg/u1015178 какво мислите ?
Какво е мнението ви за този мотор и съпоставка с 320d / преди имах 320d /.

Благодаря предварително (:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от surfboard » 20 Апр 2013, 22:22

Здравейте, колеги. Хвърлил съм око на БМВ е46 330д 184 коня. Информиран съм за поддръжката и разхода, затова тези неща не ме интересуват. Единственото, което ме касае, защото не съм карал такова БМВ е дали върви повече от 1.8 турбо 20 клапана на Фолксваген. В момента карам Пасат 5, с мотор 1.8Т 150 коня. Искам като си взема следващата кола /е46 330д 184 коня/, да върви чувствително повече от предната. Възможно ли е това? Виждам, че има доста въртящ момент и то в ниски обороти. А голяма ли е разликата в динамиката между 330д 184 и 330д 204 коня? По-уместно ли е да поизчакам и да събера пари за по-новия мотор, 204 коня. Акцентът за мен е в ускорението, динамиката, еластичността и мощността. Карам 1.8Т само на бензин, така че съм свикнал на висок разход от рода на 13-14 градско и 8-10 извънградско. А 330д дочух че харчи по-малко, така че няма да е проблем. Но моля ви, споделете за ускорението, защото не искам да си купя кола, която да върви съвсем малко повече от старата ми. Прочетох в някои теми, че 330д едва ли не бил тромав, муден и "нищо особено". Затова са опасенията ми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Батман » 20 Апр 2013, 22:49

Alexi написа:калника и бил боядисван честно ли бе човек .. 11 годишна кола поне на 300к .. ти се радвай ако не е направена от 2 тоталки :mhihi:


:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Браво!..много помогна на колегата!
Вместо ирония да беше приложил познания с тези 3 000 мнения..
Темата е да се помага за избор на кола и съвети..
за другото на друго място..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.12.2007
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от nanio » 20 Апр 2013, 23:30

surfboard 1.8Т е много спрял мотор, но не и колкото атмосферен 1.8 20v. Дори да си купиш Е46 320d 150кс. ще върви повече. 330d е приятен мотор за каране и ако не е автомат или 4х4 ще върви достатъчно. 204 к.с. вече е осезаемо по-динамичния двигател. Ако имаш пари 204 к.с., ако не взимай по-стария пак ще си доволен. Разхода е доста по-малък от този който си цитирал, че имаш в момента.

Батман ти или някой друг найстина ли вярва, че има кола на 10+ години с непребоядисвани детайли :dummy: ? Тук на снимки 90% от хората констатират, че дадена кола е боклук защото лайстната била разлепена, нещо капака стоял навдигнат, стопа бил сменян, волана тапциран и т.н :kuku: . Следващ момент е че почти всеки пита за най-евтината обява на пазара. Купува се цена а не автомобил. И другия момент не искате ожулени или ръждясали детайли, но пък и да няма боядисвано. Кой си купува кола да я държи само в гараж? Тук кола на под 300 000 км не се вкарва. За тези километри поне предния капак и бронята са начукани от камъчета и са правени неколкократно.

С тези критерии само кола от магазина :mrgreen:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 25.12.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Трутинетка

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от i.halachev » 21 Апр 2013, 0:08

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
колеги дайте мнение за тази колица :))) заслужава ли си , някой виждали скрити дефекто по снимките ??? колкото може де то на живо си е друго . И само да питам как се познава дали е разбит маховика , има ли някакви симптоми, че скоро мисля да отида да я видя тази бракмичка:)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: София/Враца
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от ociata » 22 Апр 2013, 11:32

surfboard написа:Здравейте, колеги. Хвърлил съм око на БМВ е46 330д 184 коня. Информиран съм за поддръжката и разхода, затова тези неща не ме интересуват. Единственото, което ме касае, защото не съм карал такова БМВ е дали върви повече от 1.8 турбо 20 клапана на Фолксваген. В момента карам Пасат 5, с мотор 1.8Т 150 коня. Искам като си взема следващата кола /е46 330д 184 коня/, да върви чувствително повече от предната. Възможно ли е това? Виждам, че има доста въртящ момент и то в ниски обороти. А голяма ли е разликата в динамиката между 330д 184 и 330д 204 коня? По-уместно ли е да поизчакам и да събера пари за по-новия мотор, 204 коня. Акцентът за мен е в ускорението, динамиката, еластичността и мощността. Карам 1.8Т само на бензин, така че съм свикнал на висок разход от рода на 13-14 градско и 8-10 извънградско. А 330д дочух че харчи по-малко, така че няма да е проблем. Но моля ви, споделете за ускорението, защото не искам да си купя кола, която да върви съвсем малко повече от старата ми. Прочетох в някои теми, че 330д едва ли не бил тромав, муден и "нищо особено". Затова са опасенията ми.


Ще върви повече, доста повече от 1.8Т в Пасат! Но най-добрия вариант е да седнаш и да покараш една да видиш дали е твоята кола. С един ремап пък нещата стават съвсем приятни. Неприятното при 184кс версията е че общо взето с чипа се изчерпват смислените ъпгрейди от към мощност, който си заслужават инвестицията. При 204-ката вече е по-друго, освен чип може да се заиграваш с дюзи от там турбини и т.н.

ПП За боядисвани детайли да ви боли ку :censored: а бе пичове... На брат ми колата излезе от лизинг преди 6 месеца и вече е пребоядисвана цялата лява страна плюс предна броня, капак и още не помна какво си. Ама как да я опазиш в София - я ще мине някой с ключ от край до край, я ще те натиснат на паркинг... Гледайте хубаво колите, който купувате това дали е боядисвана или не все тая(стига да е правено кадърно).

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.04.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Vladimir4o » 22 Апр 2013, 18:10

Здравеите колеги! Оглеждам се за Е46 феислифт от известно време....искам да попитам,ако някои може да ми даде съвет кои от двата мотора да избера 318 2.0 143 , или шестака 320 2.2 170. много ли е по скъп за подръжка 6 цилиндровия мотор, със същото окачване ли са, и имали кои знае каква разлика във вървенето,защото карам предимно градско и дали си заслужава да взимам по мощен мотор. за сега повече клоня към двулитровия мотор...кажете какво мислите и кои е по сполучливия модел. не съм състезател но все пак искам колата да е пъргава. смятам да отделя 11- 11,5 к за такъв автомобил ....силно се колебая дали да взема купе или седан. виждам че за купето върви с 1000 -2000 к отгоре. искам да питам също дали е проблем за тези мотори газовите инжекциони?
харесал съм една кола и ще се радвам на компететното ви мнение дали си заслужава...феислифт ли е според вас
http://www.carmarket.bg/bmw-318-318i-38 ... d=1&sort=1

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 22.04.2013
Пол: Мъж

Обяснете.

Мнение от Skylimit » 22 Апр 2013, 21:08

Предварително се извинявам ако има такава тема, но търсих доста из форума нищо не открих за това което ме интересува.. ( Ако има такава оставете ми я и локнете ;) )

Така според МОЙ наблюдения и специално за 330 серията .. масово хората предпочитат 330Д пред 330ХД.. та интересувам ме защо, като 330ХД има Хдрайв ( Xdrive ) и според мен това е само + ..

Ако може някой да ми каже разликите между двете коли .. защо едната и защо другата.

Благодаря на всички отзовали се. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Обяснете.

Мнение от Gqbriel » 22 Апр 2013, 21:44

Skylimit написа:Предварително се извинявам ако има такава тема, но търсих доста из форума нищо не открих за това което ме интересува.. ( Ако има такава оставете ми я и локнете ;) )

Така според МОЙ наблюдения и специално за 330 серията .. масово хората предпочитат 330Д пред 330ХД.. та интересувам ме защо, като 330ХД има Хдрайв ( Xdrive ) и според мен това е само + ..

Ако може някой да ми каже разликите между двете коли .. защо едната и защо другата.

Благодаря на всички отзовали се. :)

Какво си търсил не търсил Е46 НЯМА Хdrive ..тва трябва да е на главната страница на подфорума!
Избират се да ,хд е по-тежка,допълнителни части за поддръжка.Малко по-висок разход,по специфични части които са само за Х и те така..по-малко ядове
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook