M43b16 спортни колектори
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M43b16 спортни колектори
Колега, прости че ти разбивам илюзиите но ТА Техникс е далеч от сериозните фирми. Това е най-обикновен менте китайски колектор брандиран с тая никому неизвестна марка.
Не е по-лош от всеки друг китайски ментак и върши прилична работа за парите си, но далеч не е сериозна фирма.
Не е по-лош от всеки друг китайски ментак и върши прилична работа за парите си, но далеч не е сериозна фирма.

Re: M43b16 спортни колектори
щом правят за М40 и М43 моторите тези глезотики значи за мене са сериозни
в интерес на истината хората от dbilas са с най много неща за тези мотори в нета но пак непознават парите хахахахахах имат едни дросели като за мота мърша но 1200$ да умра

в интерес на истината хората от dbilas са с най много неща за тези мотори в нета но пак непознават парите хахахахахах имат едни дросели като за мота мърша но 1200$ да умра
само най-добрите умират млади
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: M43b16 спортни колектори
Ако, както си написал, м43 ти е затапвало /да използвам твоя израз/ на 3800 оборота, по-скоро потърси проблем другаде. Само за протокола - на този мотор при 3900 му е максималния торк
.

only rear wheel drive
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M43b16 спортни колектори
+1.
Това са т.нар. long tube headers, което ще рече че са по-добри в ниските и средни обороти. Обратното е при short tube headers, такива с каквито карам аз. Те са по-зле в ниските и средни обороти, но изкарват повече коне и въртящ момент във високите обороти.
Ако тези затапват в ниските и средни обороти значи нещо друго не е наред.
Това са т.нар. long tube headers, което ще рече че са по-добри в ниските и средни обороти. Обратното е при short tube headers, такива с каквито карам аз. Те са по-зле в ниските и средни обороти, но изкарват повече коне и въртящ момент във високите обороти.
Ако тези затапват в ниските и средни обороти значи нещо друго не е наред.
Re: M43b16 спортни колектори
Добре добре темата започна да се развива по малко. Днес ходих до един майстор , да го питам кое как ще стане и каза , че трябва бая да се преправя.
За мощността каза до 5-10% , че може да се дигне. Но е фен на големите литри и ми предложи вместо да се занимавам с глупости да бодна един 3.0 литра от Е46
Незнам колегата защо не е доволен от средните , но моя м43 го бива точно в ниските и средните , на високите усещам малеене и липса на коне
@ biko ако имаш клипче пусни да видим как се представя до към 100 - 120
За мощността каза до 5-10% , че може да се дигне. Но е фен на големите литри и ми предложи вместо да се занимавам с глупости да бодна един 3.0 литра от Е46

Незнам колегата защо не е доволен от средните , но моя м43 го бива точно в ниските и средните , на високите усещам малеене и липса на коне

@ biko ако имаш клипче пусни да видим как се представя до към 100 - 120

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: M43b16 спортни колектори
направо бодни един 4.4 литра от Е39 ,ефекта ще е още по-добър
слагай си колекторите от М42 и си карай,колата тръгва още от ниските и разликата е огромна от това да си със стоковите



слагай си колекторите от М42 и си карай,колата тръгва още от ниските и разликата е огромна от това да си със стоковите
Re: M43b16 спортни колектори
Да днес наложих 1 до 1 колекторите от м43 и тези от м42 разликата е огромна
Чудя се още дали да оставя тръбите след колектора или да търся такива с по-голям диаметър , както е на М42

Чудя се още дали да оставя тръбите след колектора или да търся такива с по-голям диаметър , както е на М42

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M43b16 спортни колектори
bum_bum написа:Колкото по-точно копираш генерацията назад толкова по-добре ще е.
За началото ще опитам с оригиналните тръби от М43 , че мината година ги оправяхме и са още като нови

Ще видя дали ще има ефект от колектора и после ще слагам пак неръждавейка , но с диаметъра на М42.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M43b16 спортни колектори
Тоя на м42 да не е от ръждавейка
метрик механикс го ползват на 200 коньови м42 и разправят че е ок, нямало нужда да се сменя с тънки китайски лъскавини 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M43b16 спортни колектори
michev написа:Ако, както си написал, м43 ти е затапвало /да използвам твоя израз/ на 3800 оборота, по-скоро потърси проблем другаде. Само за протокола - на този мотор при 3900 му е максималния торк.
имах в предвид за оригиналния чугун че има силни ниски няма високи след слагането на изпускатела има високи няма ниски мотора си е ОК
само най-добрите умират млади
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M43b16 спортни колектори
Бъркаш нещо колега. Тоя тип колектори ще ти дадат сила точно в ниските и средни обороти. Няма как да се влоши работата там от тях.
Re: M43b16 спортни колектори
А с гарнитурата на колекторите как стоят нещата коя се ползва?Някъде четох че от м43 изпуска а от м42 няма щита който пази кабелите и се изпичат.
Другото което е на ИС-а цялата генерация изглежда по много различен начин.Трябва поне и двуцевката да се вземе с колекторите,ако пък става
цялата предна част на генерацията до крайното гърне ще е най-добре ама май няма да стане.
Другото което е на ИС-а цялата генерация изглежда по много различен начин.Трябва поне и двуцевката да се вземе с колекторите,ако пък става
цялата предна част на генерацията до крайното гърне ще е най-добре ама май няма да стане.
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани