S EDC Проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: S EDC Проблем
Колега провери си релето което е точно над бушона за EDC-то.По памет беше над 15 амперов бушон релето е тъмно зелено и се задейства при подаване на контакт,ако след подаване на контакт с ключа не се чуе щракването значи релето е заминало.Бушона ако не знаеш къде е намира се в кората на задният десен калник.Над акумулатора.
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: S EDC Проблем
Колеги толкова много е изписано,а няма кой да ми помогне да оправя моето ЕДЦ и ДСЦ.Моля за помощ
- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
Re: S EDC Проблем
колеги оставете си телефон за комуникация можем взаимно да си помогнем имам 728 с asc s edc и аз имам проблем с едц-то ако имате глобулски перфектно.технически съм запознат смених 9 бмв-та и в сервизи не съм влизал правя си ги сам.само че тази от този клас ме затруднява малко и имам въпроси и отговори. да споделим
0896867645 захари софия
0896867645 захари софия
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: S EDC Проблем
0896 320333 Венцислав. Миналата седмица ми дойде сензора на волана и трябва да го монтирам и да се калиблира.А прочетох по-доре в темата,че може да се пускат режимите на твърдост на амортесьорите - а може ли да се изключи ЕДЦ-то от там?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: S EDC Проблем
Колега, без монтиран датчик за положението на волана никой не може да ти помогне. Както колегите обясняват по време на диагностика може да се задават различни режими на EDC с цел тестването им, но не може да ги задаваш за постоянно и ако по системата нещо не е наред автоматично се преминава на най-твърдо положение. Докато слагаш датчика може да погледнеш и състоянието на буксата, която се намира под кората на предно дясно колело.
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: S EDC Проблем
zvetiko написа:Колега, без монтиран датчик за положението на волана никой не може да ти помогне. Както колегите обясняват по време на диагностика може да се задават различни режими на EDC с цел тестването им, но не може да ги задаваш за постоянно и ако по системата нещо не е наред автоматично се преминава на най-твърдо положение. Докато слагаш датчика може да погледнеш и състоянието на буксата, която се намира под кората на предно дясно колело.
Още нямам време да го монтирам наче щеше да разбереш и да дойда


- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: S EDC Проблем
Датчика е монтиран и закачен на диагностика,НО отново няма връзка програмата с него и неможе да се калиблира
Също така неможе да се видят и ЕДЦ и ДСЦ модулите.Явно проблема е сериозен и се надявам другата седмица да разберат колегите от къде идва проблема и да бъде отстранен
С тази кола е много интересно положението - видяхме по номера с екстрите,че ЕДЦ и ДСЦ и Круйз Контрола не са вписани и не успяхме да ги впишем.Явно модулите са заминали ама майсторите ще кажат какво е на тая бръкма
П.П.Днес като беше на автомивка погледнах отново датчкика на волана да разгледам какво става на светло и видях,че има един кабел омотан с изолирбанд.Естествено премахнах изолирбанда и има един екранизиран кабел,който беше оголен дали може от там да идват проблемите???


П.П.Днес като беше на автомивка погледнах отново датчкика на волана да разгледам какво става на светло и видях,че има един кабел омотан с изолирбанд.Естествено премахнах изолирбанда и има един екранизиран кабел,който беше оголен дали може от там да идват проблемите???
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: S EDC Проблем
Колега, ЕДЦ и ДСЦ са вписани, круиз контрола го няма защото може би е деактивиран и трябва с някоя програма за кодиране да се включи.

На майсторите им кажи да проверят захранването на модула- клеми 15, 30 и 31 или дали го има плюса на контакт, постояният плюс и масата на модула. Пак ти казвам нека да проверят и буксата, за която ти писах по-горе- нека видят състоянието на пиновете и.
За хвърчащият кабел с или без изолирбанд едва ли някой ще може да ти отговори.
Успех. 

На майсторите им кажи да проверят захранването на модула- клеми 15, 30 и 31 или дали го има плюса на контакт, постояният плюс и масата на модула. Пак ти казвам нека да проверят и буксата, за която ти писах по-горе- нека видят състоянието на пиновете и.
За хвърчащият кабел с или без изолирбанд едва ли някой ще може да ти отговори.


- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: S EDC Проблем
е това явно е проблема - не са вписани
като оправя моторетката ще се заема отново с ДСЦ АБС и ЕДЦ 


24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани