Хлопаща рейка без течове.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Хлопаща рейка без течове.
Чувал съм, че може да се получи проблем при неточно натягане на болта на рейката.Вярно ли е или греша нещо?
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Хлопаща рейка без течове.
Здравейте колеги
В сервиза където работя рециклираме рейки по скоро предлагаме услугата да я свалим и да я пратим на човека които се занимава с тази дейност.
Мога да ви препоръчам следното
1.При хлопане и течове рейката е за рециклиране тя се износва в средата на гребена където най-много е работила (помислете колко пъти сте навивали волана докрай, че да се износи края.
2.Натягането с болчето доло спасява нещата за известно време..., но може и да влоши нещата още повече след време.
Аз ви съветвам следното при хлопаща рейка задължително рециклиране.. (2ра ръка е божия работа..)
Човека с когото работим ги рециклира за около ден след което набива номерче на рейката и дава серификат за качество с гаранция 1 година.
Взема около 150лв. като сметнете свалянето и задължителният стенд след това.. вие си правете сметката
Поздрави.

В сервиза където работя рециклираме рейки по скоро предлагаме услугата да я свалим и да я пратим на човека които се занимава с тази дейност.
Мога да ви препоръчам следното
1.При хлопане и течове рейката е за рециклиране тя се износва в средата на гребена където най-много е работила (помислете колко пъти сте навивали волана докрай, че да се износи края.
2.Натягането с болчето доло спасява нещата за известно време..., но може и да влоши нещата още повече след време.
Аз ви съветвам следното при хлопаща рейка задължително рециклиране.. (2ра ръка е божия работа..)
Човека с когото работим ги рециклира за около ден след което набива номерче на рейката и дава серификат за качество с гаранция 1 година.
Взема около 150лв. като сметнете свалянето и задължителният стенд след това.. вие си правете сметката

Поздрави.

BMW..
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Хлопаща рейка без течове.
Закарах колата в сервиз за рейки, казаха, че рейката е ОК, но вътрешните накрайници били страшно изядени при ябълковидния болт и там идвал целия майтап. В момента е в сервиз да ги сменят, съботата правя един реглаж и ще пиша какво е положението. 

Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
Re: Хлопаща рейка без течове.
boywalking написа:Закарах колата в сервиз за рейки, казаха, че рейката е ОК, но вътрешните накрайници били страшно изядени при ябълковидния болт и там идвал целия майтап. В момента е в сервиз да ги сменят, съботата правя един реглаж и ще пиша какво е положението.
Колега, решили се проблема след смяната на накрайниците?
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Хлопаща рейка без течове.
Смених накрайниците, направих реглаж преден - заден мост и колата "лепна" на пътя... много доволен!
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- rowz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is
- Мечтае да кара: 1m coupe
Re: Хлопаща рейка без течове.
а ще споделиш ли цена за ремонта, и на мен ми предстои смяна на накрайници
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Хлопаща рейка без течове.
накрайниците са около 30лв на брой и 50лв за смяната.
Реглажа преден заден мост си го правих през едни ваучери на грабо и ми излезе 20лв
130лв за всичко
Реглажа преден заден мост си го правих през едни ваучери на грабо и ми излезе 20лв

130лв за всичко
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
Re: Хлопаща рейка без течове.
ThreeTwentyEight написа:Здравейте колеги![]()
В сервиза където работя рециклираме рейки по скоро предлагаме услугата да я свалим и да я пратим на човека които се занимава с тази дейност.
Мога да ви препоръчам следното
1.При хлопане и течове рейката е за рециклиране тя се износва в средата на гребена където най-много е работила (помислете колко пъти сте навивали волана докрай, че да се износи края.
2.Натягането с болчето доло спасява нещата за известно време..., но може и да влоши нещата още повече след време.
Аз ви съветвам следното при хлопаща рейка задължително рециклиране.. (2ра ръка е божия работа..)
Човека с когото работим ги рециклира за около ден след което набива номерче на рейката и дава серификат за качество с гаранция 1 година.
Взема около 150лв. като сметнете свалянето и задължителният стенд след това.. вие си правете сметката![]()
Поздрави.
При износване на зъбите на гребена рециклиране няма или поне едва ли ще се намери ентусиаст да го направи.
Не си правете експерименти с натягане от болта, защото така може да ви затегне някъде волана, че да се получи близка среща с друг обект.
- veseko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Хлопаща рейка без течове.
Здравейте колеги изчетох цялата тема и мога да кажа само че червячната предавка с зъбния гребен на буталния прът трябва да извършва плавно движение по оста си от единия край до другия, поради простата причина че този детайл в автомобила е най силно амортизиран появата на луфтове в рейката те първа се появяват от разбити вътрешни накрайници.След като вече е установен луфт в рейката при сменени вътрешни и външни накрайници износванията по буталния прът най-често са най вече в средата на зъбния гребен или крив бутален прът, с натягане на гайката за обиране на луфтовете както казват някой колеги може да се постигне затягане в двата края на зъбния гребен което води до допълнително износване на гребена не плавна работа на предавката, разбиване на лагерите и интензивно износване на втулките и появата на течове. Само с монтьорски умения и натягане на гайката в 90% не се получават нещата.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Хлопаща рейка без течове.
boywalking написа:накрайниците са около 30лв на брой и 50лв за смяната.
Реглажа преден заден мост си го правих през едни ваучери на грабо и ми излезе 20лв![]()
130лв за всичко

Колега нищо лично, но намери си малко по нормален сервиз че тези 50лв за четири гайки и четири скоби... за тези пари и реглаж трябваше да ти напрявят....
По темата при мен също има някакво почукване и се съмнявам в рейката или тампоните на макферсона...
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Хлопаща рейка без течове.
Завариха ми и ламаринките към главините, че всички се бяха сцепили и дрънчеше яко на ламарина, а и доста често ми правят неща за без пари...
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Хлопаща рейка без течове.
Cosworth написа:boywalking написа:накрайниците са около 30лв на брой и 50лв за смяната.
Реглажа преден заден мост си го правих през едни ваучери на грабо и ми излезе 20лв![]()
130лв за всичко
![]()
Колега нищо лично, но намери си малко по нормален сервиз че тези 50лв за четири гайки и четири скоби... за тези пари и реглаж трябваше да ти напрявят....
По темата при мен също има някакво почукване и се съмнявам в рейката или тампоните на макферсона...
Всеки сам определя цената на труда си, и всеки клиент и запознат предварително с цената на ремонта по колата.Мисля, че колегата си е преценил, че 50лв не са му много.А съм се нагледал на сменени елементи от ходова част за по 20-30лв.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани