много ми е брза 320 :) -> успех смени гарнитура на глават

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

много ми е брза 320 :) -> успех смени гарнитура на глават

Мнение от македонец » 03 Сеп 2006, 22:02

Денеска бех на пат со колата на татко ми форд мондео мк2 1.8и зетек 116кс, на ГАЗ ама от таи скапио со бош дизни на секой цилиндар. колата оде супер няма си никаков проблем да оде 200, има една нагорнина така по длга не ми спадна брзината под 150км/ч во 5 скорот... кога последен пат бех со 320ката таму со пета едвай одеше 120 :( ... читам по проспектите моита кола треба да е побрза од тоа мондео а не е :( ... морам нешто да правам...
...е сега йас имах си проблеми со ангренажния ремък, не ми е наместен правилно, много и тешко пале?
какво да му правам да го направам да биде брзо? а да не ставам нов мотор
:)

поздрав Кирил
Последна промяна македонец на 08 Сеп 2006, 20:22, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 03 Сеп 2006, 22:42

Опиши по подробно проблема ако 8) искаш да получиш конкретен отговор...
свн

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 03 Сеп 2006, 23:24

колата кога йа купих си одеше перфектно палеше си перфектно и така. Ама йа купих ангренажния ремък и земах сам да го менувам, и така растурам полека колата и извадих го горниот дел и оиде да земам некаков маркер гледам баща ми изместил ми се... и така иас алувам да го наместам наместих го некако, и колата тешко пале, земах да йа тестирам малко абе оде како ракета, мноого ама ептен мноого беше брза, арно ама не бива ако спадне под 1000 оброти гасне, немогам да йа запалам, и однесе йа кай еден маистор дадех му пари и направи йа. На почетокот два три дена работеше добре палеше Ок ама беше някако по споричка, а и после тоа катастрофа, не оде брзо, влече добро до 3000, од 3000-4000 много лошо а над 4000 така малко е подобре... кога е у место и нагро притиснам на гаста затропат и вентилите...
...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Сеп 2006, 23:29

Няма ли белези на ангренажните колела кито да се следят?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 04 Сеп 2006, 0:00

има и пред некой ден ги проверувах, и како ми изгледаа има си некойа веройатност да са промашени за 1 заб? возможно ли е това?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Сеп 2006, 0:12

Ми не мога да кажа със сигорност за бензиновия М20 ,но при дизела М21 два зъба не чупят клапаните вче на третия става лошо.
предполагам и при бензиновия има мегдан за еди зъб.
Да неби майстора да се е опитвал да я направи по икономична?
Пробвай да го сложиш така че да отговаря точно на белезите.
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 04 Сеп 2006, 0:22

Като сложиш коляновия вал на белег и разпределителни вал на белег няма как да сбъркаш зъбите! Ако ти избяга един зъб белезите се разместват със почти 1 сантиметър!!!! Очевадно е ако един зъб е избягал ;)

Би трябвало 320-ката ако има компресия по цилиндрите да върви със над 200 км/ч и по нанагорнища да не се задъхва много много!

Аз срещу такова Мондео съм се пускал - без газова уредба, даже имаше система против боксуване и го праех на пастет! Със М20Б20!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Сеп 2006, 0:37

Диляне а има ли шанс да работи с прескочил зъб?
Всмисъл не меля клапаните на 1 прескочен тествано ли е?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 04 Сеп 2006, 0:39

Май даже има някви луди глави дето нарочно разместват с един зъб с надеждата да се вдигне мощността?:)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 04 Сеп 2006, 10:14

проверих уште еднаш и на горниот маркер е на линийа а доле е кай О од О|Т ... претполагам дека си е ок тоа? Овие денови ке одам кай един специйалист за БМВ тука на контрола.
Следно на што сам на мнение е проблем со главата оти ми се случи да ми прегрее? Со колата минах 5500км од промена на оил и за тай период дотурих му само 1 литар?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 04 Сеп 2006, 19:27

Много е важно да не си изместил и третото зъбно колело.То е за маслената помпа и делкото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 04 Сеп 2006, 21:24

незнам какво ке правам... Малко см тенок со $ . па може овой викенд да проверувам се да видам за какво става работата? оти вака не бива, да неможам едно мондео да преварам :uups:


Поздраж Кирил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 05 Сеп 2006, 0:30

на един зъб си върви, но тракат клапаните - няма да се счупи но не е добре. Те хората са си го измислили на белезите и там му е мястото. Намери някой, който е сменял вече да ти го направи, че да нямаш разправии. Успех!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 05 Сеп 2006, 1:21

valentino написа:Много е важно да не си изместил и третото зъбно колело.То е за маслената помпа и делкото.


В интерес на истината Киро е със Л-жетроник и аз изобщо не се сетих и за тоя факт! Ако е мръднал с един зъб делкото забрави да върви като хората ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 05 Сеп 2006, 16:13

не го знайах това :roll: затоа и сега си алувам . срам ме е да говорам, срамам йа марката, ке рее некой каква е оваа 320 неможе едно мондео да преваре :)

Поздрав

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook