много ми е брза 320 :) -> успех смени гарнитура на глават
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
много ми е брза 320 :) -> успех смени гарнитура на глават
Денеска бех на пат со колата на татко ми форд мондео мк2 1.8и зетек 116кс, на ГАЗ ама от таи скапио со бош дизни на секой цилиндар. колата оде супер няма си никаков проблем да оде 200, има една нагорнина така по длга не ми спадна брзината под 150км/ч во 5 скорот... кога последен пат бех со 320ката таму со пета едвай одеше 120
... читам по проспектите моита кола треба да е побрза од тоа мондео а не е
... морам нешто да правам...
...е сега йас имах си проблеми со ангренажния ремък, не ми е наместен правилно, много и тешко пале?
какво да му правам да го направам да биде брзо? а да не ставам нов мотор
поздрав Кирил


...е сега йас имах си проблеми со ангренажния ремък, не ми е наместен правилно, много и тешко пале?
какво да му правам да го направам да биде брзо? а да не ставам нов мотор

поздрав Кирил
Последна промяна македонец на 08 Сеп 2006, 20:22, променена общо 2 пъти
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
колата кога йа купих си одеше перфектно палеше си перфектно и така. Ама йа купих ангренажния ремък и земах сам да го менувам, и така растурам полека колата и извадих го горниот дел и оиде да земам некаков маркер гледам баща ми изместил ми се... и така иас алувам да го наместам наместих го некако, и колата тешко пале, земах да йа тестирам малко абе оде како ракета, мноого ама ептен мноого беше брза, арно ама не бива ако спадне под 1000 оброти гасне, немогам да йа запалам, и однесе йа кай еден маистор дадех му пари и направи йа. На почетокот два три дена работеше добре палеше Ок ама беше някако по споричка, а и после тоа катастрофа, не оде брзо, влече добро до 3000, од 3000-4000 много лошо а над 4000 така малко е подобре... кога е у место и нагро притиснам на гаста затропат и вентилите...
...
...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
има и пред некой ден ги проверувах, и како ми изгледаа има си некойа веройатност да са промашени за 1 заб? возможно ли е това?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ми не мога да кажа със сигорност за бензиновия М20 ,но при дизела М21 два зъба не чупят клапаните вче на третия става лошо.
предполагам и при бензиновия има мегдан за еди зъб.
Да неби майстора да се е опитвал да я направи по икономична?
Пробвай да го сложиш така че да отговаря точно на белезите.
предполагам и при бензиновия има мегдан за еди зъб.
Да неби майстора да се е опитвал да я направи по икономична?
Пробвай да го сложиш така че да отговаря точно на белезите.

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Като сложиш коляновия вал на белег и разпределителни вал на белег няма как да сбъркаш зъбите! Ако ти избяга един зъб белезите се разместват със почти 1 сантиметър!!!! Очевадно е ако един зъб е избягал
Би трябвало 320-ката ако има компресия по цилиндрите да върви със над 200 км/ч и по нанагорнища да не се задъхва много много!
Аз срещу такова Мондео съм се пускал - без газова уредба, даже имаше система против боксуване и го праех на пастет! Със М20Б20!

Би трябвало 320-ката ако има компресия по цилиндрите да върви със над 200 км/ч и по нанагорнища да не се задъхва много много!
Аз срещу такова Мондео съм се пускал - без газова уредба, даже имаше система против боксуване и го праех на пастет! Със М20Б20!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Диляне а има ли шанс да работи с прескочил зъб?
Всмисъл не меля клапаните на 1 прескочен тествано ли е?
Всмисъл не меля клапаните на 1 прескочен тествано ли е?

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Май даже има някви луди глави дето нарочно разместват с един зъб с надеждата да се вдигне мощността?:)

- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
проверих уште еднаш и на горниот маркер е на линийа а доле е кай О од О|Т ... претполагам дека си е ок тоа? Овие денови ке одам кай един специйалист за БМВ тука на контрола.
Следно на што сам на мнение е проблем со главата оти ми се случи да ми прегрее? Со колата минах 5500км од промена на оил и за тай период дотурих му само 1 литар?
Следно на што сам на мнение е проблем со главата оти ми се случи да ми прегрее? Со колата минах 5500км од промена на оил и за тай период дотурих му само 1 литар?
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
незнам какво ке правам... Малко см тенок со $ . па може овой викенд да проверувам се да видам за какво става работата? оти вака не бива, да неможам едно мондео да преварам
Поздраж Кирил

Поздраж Кирил
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
на един зъб си върви, но тракат клапаните - няма да се счупи но не е добре. Те хората са си го измислили на белезите и там му е мястото. Намери някой, който е сменял вече да ти го направи, че да нямаш разправии. Успех!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
valentino написа:Много е важно да не си изместил и третото зъбно колело.То е за маслената помпа и делкото.
В интерес на истината Киро е със Л-жетроник и аз изобщо не се сетих и за тоя факт! Ако е мръднал с един зъб делкото забрави да върви като хората


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
не го знайах това
затоа и сега си алувам . срам ме е да говорам, срамам йа марката, ке рее некой каква е оваа 320 неможе едно мондео да преваре
Поздрав


Поздрав
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани