Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
SnipY написа:Интересува ме за е46 320Д 136к.с. с колко долу горе ще се вдигнат коне при слагане на чип и трябвали да подсилвам съединителя или ще издържи.
Какво имаш предвид под подсилване ?- да купиш такъв който издържа на по-голямо натоварване ли?
Чипа вдига до 20-30% от мощноста - стига приблизително 160л.с - но това без дино - преди/след няма как да се разбере.
Със сигурност обаче колата трябва да е в много добро техническо състояние по мотора и задвижващите части,все пак мощноста се повишава,съединителя поема по-големи натоварвания и ако преди ремап не е нов,ще замине сравнително бързо.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Gqbriel написа:SnipY написа:Интересува ме за е46 320Д 136к.с. с колко долу горе ще се вдигнат коне при слагане на чип и трябвали да подсилвам съединителя или ще издържи.
Какво имаш предвид под подсилване ?- да купиш такъв който издържа на по-голямо натоварване ли?
Чипа вдига до 20-30% от мощноста - стига приблизително 160л.с - но това без дино - преди/след няма как да се разбере.
Със сигурност обаче колата трябва да е в много добро техническо състояние по мотора и задвижващите части,все пак мощноста се повишава,съединителя поема по-големи натоварвания и ако преди ремап не е нов,ще замине сравнително бързо.
Да имах предвид трябвали да купя нов съединител защото тея 160 к.с ми се струват множко за оригиналния и скоростната кутия трябвали нещо по нея или тя няма да има проблеми с повечкото коне.Иначе за сега колата е в много добро техническо състояние.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Ако колата ти няма проблеми - карай си я. Като превъртиш съединителя вече ще търсиш усилен.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Zagy написа:Ако колата ти няма проблеми - карай си я. Като превъртиш съединителя вече ще търсиш усилен.
Благодаря за бързия отговор колега така ще направя докато издържи и после ще взема по усилен.
- boqn92
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 6.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 330Д
- Мечтае да кара: Е92
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Е така както сте почнали и аз да питам как стоят нещата при 330д.Мисля да я чипосвам щото вече му свикнах и искам още повече да върви и така.
Предлагат ми за град Сливен за 200лв да я направят,а аз мисля да давам малко повече и да ходя при някой по известен като Тони или ВРП
и.тн Вие какво ще кажете,дали тези пари ще са на вятъра или ще има голяма разлика.
Предлагат ми за град Сливен за 200лв да я направят,а аз мисля да давам малко повече и да ходя при някой по известен като Тони или ВРП
и.тн Вие какво ще кажете,дали тези пари ще са на вятъра или ще има голяма разлика.

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
И аз да попитам понеже не ми е много ясно, а покрай един дребен проблем, за който ми искат ~300 лева само монтаж/демонтаж и да го погледнат се надъхвам, като ако се счета за реклама или анти-реклама може на ЛС
Става въпрос за кола Е46 330i 2000 година. Ако искам да сменя цялата генерация тези 2 продукта ли са всичко, което ми трябва или трябва още нещо допълнително -> генерация и колектори ?
Също така какво ще стане с ламбда сондите, катализатора/ите и компа? Ще трябва ли да се препрограмира?
Съответно какво ще стане с разхода ако се премахват? Също така какъв бонус в мощността мога да очаквам след тази интервенция като ще има и този филтър -> K&N 57 - 0440 (коне, нм, разход?)

Евентуално някакви проблеми мога ли да очаквам?
Също така какви пари ще мога да взема на моята, оригинална която е (с катализатори, ламбди - ако се свалят)?
И последно заслужава ли си цялата тази процедура, ще има ли някакъв бонус, звука как ще и колко ще стъпи ако може да сподели някой с повече опит или въобще да не се вкарвам във филми и да се занимавам с глупост


Става въпрос за кола Е46 330i 2000 година. Ако искам да сменя цялата генерация тези 2 продукта ли са всичко, което ми трябва или трябва още нещо допълнително -> генерация и колектори ?
Също така какво ще стане с ламбда сондите, катализатора/ите и компа? Ще трябва ли да се препрограмира?
Съответно какво ще стане с разхода ако се премахват? Също така какъв бонус в мощността мога да очаквам след тази интервенция като ще има и този филтър -> K&N 57 - 0440 (коне, нм, разход?)
Евентуално някакви проблеми мога ли да очаквам?
Също така какви пари ще мога да взема на моята, оригинална която е (с катализатори, ламбди - ако се свалят)?
И последно заслужава ли си цялата тази процедура, ще има ли някакъв бонус, звука как ще и колко ще стъпи ако може да сподели някой с повече опит или въобще да не се вкарвам във филми и да се занимавам с глупост



Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
генерацията и филтъра сами по себе си едва ли ще качат нещо драстично
виж, ако идеш след това на дино и мапнеш... може да очакваш сериозни резутати
МаХо даде в Сливен 13.9 на 400 с 330i Седан
залагам 10лв., че с въпросните ъпгрейди и настройка на дино може да покаже 250 коня на мотора
виж, ако идеш след това на дино и мапнеш... може да очакваш сериозни резутати
МаХо даде в Сливен 13.9 на 400 с 330i Седан
залагам 10лв., че с въпросните ъпгрейди и настройка на дино може да покаже 250 коня на мотора

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Питал съм колегата @Бабуна за тези колектори и генерация за които си дал линкове + този карбонов интейк и ремап каза, че може да се очакват 260-270кс. на двигателя. 

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Някой знае ли турбините на 150к-вите мотори gt1749v на какво налягане понасят?
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Благодаря за мненията колеги, най-вероятно лека полека ще се задейства операцията
(след изчакване на финанси).
Още един въпрос - заслужава ли си разликата между тези два филтъра ->
http://www.amazon.co.uk/Sport-Air-Filte ... 188&sr=8-1
http://www.amazon.co.uk/Sport-Air-Filte ... 019&sr=8-7
Първия ще дойде под 200 лева, втория около 470 (цените в БГ не ми се коментират, а именно ~450 за първия и ~ 1150 за втория кит...) и като се има на предвид, че не ги берем парите

Още един въпрос - заслужава ли си разликата между тези два филтъра ->
http://www.amazon.co.uk/Sport-Air-Filte ... 188&sr=8-1
http://www.amazon.co.uk/Sport-Air-Filte ... 019&sr=8-7
Първия ще дойде под 200 лева, втория около 470 (цените в БГ не ми се коментират, а именно ~450 за първия и ~ 1150 за втория кит...) и като се има на предвид, че не ги берем парите


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Като гледам втория е с heat shield - само тва им е разликата. Според мен не си струва. Отиваш в Бриколаж или Практикер, купуваш си една бакелитова или подобна плоскост, мериш, режеш и си правиш същото нещо. Даже да дадеш на някой да ти го направи - няма да ти вземе повече от 20-30-40 лева.
Si non confectus, non reficiat.
- velislavvelkov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 27.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: a5 3.0tdi @ 310hp&610NM
- Мечтае да кара: изтребител
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
А само вижте в бг колко е цената на втория филтьр http://bgcarshop.com/product_info.php?products_id=46716 позор просто 1124лв
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
velislavvelkov написа:А само вижте в бг колко е цената на втория филтьр http://bgcarshop.com/product_info.php?products_id=46716 позор просто 1124лв
11 коня от филтър


15 коня от антикрило
3 коня от лепенки
7 коня от диодчета
ние тук ядем доматитО с колците
--------------
а защо не този - http://bgcarshop.com/product_info.php?c ... s_id=45034
доста е голям и цената е хубава
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Принципно е опция така като го пусна, но аз ще взема точно за 330-ка пак горе-долу на тези пари, просто доставката ще ми е седмица (ще ме извиняват bgcarshop
).
А един колега ме замисли, то хубаво може се направи проекта и колата от Евро 3 да се настрои на Евро 2, но после като минавам на ГТП какво ще стане
Някакви генерални проблеми, защото както няма да има и катализатори предполагам газовете ще са на доста високо ниво спрямо оригиналната норма за Евро 3 
Малко update:
Вече при мен и на цена от 30 лева над универсалния по-горе

Сега остават генерацията и колекторите, но май ще търся някакви "по-така" втора ръка ако паднат
Ако някой има идеи да помага 
Ето го и инсталиран ->

Сега чакам това и към края на месеца/началото на другия дано се задейства мини проекта


А един колега ме замисли, то хубаво може се направи проекта и колата от Евро 3 да се настрои на Евро 2, но после като минавам на ГТП какво ще стане


Малко update:
Вече при мен и на цена от 30 лева над универсалния по-горе


Сега остават генерацията и колекторите, но май ще търся някакви "по-така" втора ръка ако паднат


Ето го и инсталиран ->

Сега чакам това и към края на месеца/началото на другия дано се задейства мини проекта



Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Аз те съветвам да си купиш heat shield и като гледам термолентата мисля,че ще има ефект.Относно лабдтие на самите колектори си има отвори и се местят без проблем,естествено като промениш потока на въздух и газове е редно да ремапнеш екуто към новите стойности.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани