Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 15 Фев 2013, 7:23

SnipY написа:Интересува ме за е46 320Д 136к.с. с колко долу горе ще се вдигнат коне при слагане на чип и трябвали да подсилвам съединителя или ще издържи.

Какво имаш предвид под подсилване ?- да купиш такъв който издържа на по-голямо натоварване ли?
Чипа вдига до 20-30% от мощноста - стига приблизително 160л.с - но това без дино - преди/след няма как да се разбере.
Със сигурност обаче колата трябва да е в много добро техническо състояние по мотора и задвижващите части,все пак мощноста се повишава,съединителя поема по-големи натоварвания и ако преди ремап не е нов,ще замине сравнително бързо.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.02.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 320

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от SnipY » 15 Фев 2013, 17:13

Gqbriel написа:
SnipY написа:Интересува ме за е46 320Д 136к.с. с колко долу горе ще се вдигнат коне при слагане на чип и трябвали да подсилвам съединителя или ще издържи.

Какво имаш предвид под подсилване ?- да купиш такъв който издържа на по-голямо натоварване ли?
Чипа вдига до 20-30% от мощноста - стига приблизително 160л.с - но това без дино - преди/след няма как да се разбере.
Със сигурност обаче колата трябва да е в много добро техническо състояние по мотора и задвижващите части,все пак мощноста се повишава,съединителя поема по-големи натоварвания и ако преди ремап не е нов,ще замине сравнително бързо.


Да имах предвид трябвали да купя нов съединител защото тея 160 к.с ми се струват множко за оригиналния и скоростната кутия трябвали нещо по нея или тя няма да има проблеми с повечкото коне.Иначе за сега колата е в много добро техническо състояние.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Zagy » 15 Фев 2013, 18:30

Ако колата ти няма проблеми - карай си я. Като превъртиш съединителя вече ще търсиш усилен.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.02.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 320

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от SnipY » 15 Фев 2013, 18:45

Zagy написа:Ако колата ти няма проблеми - карай си я. Като превъртиш съединителя вече ще търсиш усилен.

Благодаря за бързия отговор колега така ще направя докато издържи и после ще взема по усилен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 6.02.2013
Пол: Мъж
Кара: БМВ 330Д
Мечтае да кара: Е92

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от boqn92 » 12 Мар 2013, 15:36

Е така както сте почнали и аз да питам как стоят нещата при 330д.Мисля да я чипосвам щото вече му свикнах и искам още повече да върви и така.
Предлагат ми за град Сливен за 200лв да я направят,а аз мисля да давам малко повече и да ходя при някой по известен като Тони или ВРП
и.тн Вие какво ще кажете,дали тези пари ще са на вятъра или ще има голяма разлика. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Rainbow » 13 Мар 2013, 21:43

И аз да попитам понеже не ми е много ясно, а покрай един дребен проблем, за който ми искат ~300 лева само монтаж/демонтаж и да го погледнат се надъхвам, като ако се счета за реклама или анти-реклама може на ЛС :mhihi:

Става въпрос за кола Е46 330i 2000 година. Ако искам да сменя цялата генерация тези 2 продукта ли са всичко, което ми трябва или трябва още нещо допълнително -> генерация и колектори ?

Също така какво ще стане с ламбда сондите, катализатора/ите и компа? Ще трябва ли да се препрограмира?

Съответно какво ще стане с разхода ако се премахват? Също така какъв бонус в мощността мога да очаквам след тази интервенция като ще има и този филтър -> K&N 57 - 0440 (коне, нм, разход?)
Изображение

Евентуално някакви проблеми мога ли да очаквам?

Също така какви пари ще мога да взема на моята, оригинална която е (с катализатори, ламбди - ако се свалят)?

И последно заслужава ли си цялата тази процедура, ще има ли някакъв бонус, звука как ще и колко ще стъпи ако може да сподели някой с повече опит или въобще да не се вкарвам във филми и да се занимавам с глупост :mhihi: :?:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от vicho » 13 Мар 2013, 21:48

генерацията и филтъра сами по себе си едва ли ще качат нещо драстично

виж, ако идеш след това на дино и мапнеш... може да очакваш сериозни резутати

МаХо даде в Сливен 13.9 на 400 с 330i Седан

залагам 10лв., че с въпросните ъпгрейди и настройка на дино може да покаже 250 коня на мотора :smoke:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от HackeD » 14 Мар 2013, 0:52

Питал съм колегата @Бабуна за тези колектори и генерация за които си дал линкове + този карбонов интейк и ремап каза, че може да се очакват 260-270кс. на двигателя. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 30.04.2010

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от DiGital88 » 16 Мар 2013, 23:06

Някой знае ли турбините на 150к-вите мотори gt1749v на какво налягане понасят?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Rainbow » 19 Мар 2013, 9:51

Благодаря за мненията колеги, най-вероятно лека полека ще се задейства операцията :mhihi: (след изчакване на финанси).

Още един въпрос - заслужава ли си разликата между тези два филтъра ->
http://www.amazon.co.uk/Sport-Air-Filte ... 188&sr=8-1
http://www.amazon.co.uk/Sport-Air-Filte ... 019&sr=8-7

Първия ще дойде под 200 лева, втория около 470 (цените в БГ не ми се коментират, а именно ~450 за първия и ~ 1150 за втория кит...) и като се има на предвид, че не ги берем парите :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Zagy » 19 Мар 2013, 10:33

Като гледам втория е с heat shield - само тва им е разликата. Според мен не си струва. Отиваш в Бриколаж или Практикер, купуваш си една бакелитова или подобна плоскост, мериш, режеш и си правиш същото нещо. Даже да дадеш на някой да ти го направи - няма да ти вземе повече от 20-30-40 лева.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.01.2011
Пол: Мъж
Кара: a5 3.0tdi @ 310hp&610NM
Мечтае да кара: изтребител

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от velislavvelkov » 19 Мар 2013, 14:26

А само вижте в бг колко е цената на втория филтьр http://bgcarshop.com/product_info.php?products_id=46716 позор просто 1124лв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от vicho » 19 Мар 2013, 19:22

velislavvelkov написа:А само вижте в бг колко е цената на втория филтьр http://bgcarshop.com/product_info.php?products_id=46716 позор просто 1124лв


11 коня от филтър :mhihi: :kuku:

15 коня от антикрило

3 коня от лепенки

7 коня от диодчета

ние тук ядем доматитО с колците

--------------

а защо не този - http://bgcarshop.com/product_info.php?c ... s_id=45034

доста е голям и цената е хубава
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Rainbow » 20 Мар 2013, 9:11

Принципно е опция така като го пусна, но аз ще взема точно за 330-ка пак горе-долу на тези пари, просто доставката ще ми е седмица (ще ме извиняват bgcarshop :mhihi: ).

А един колега ме замисли, то хубаво може се направи проекта и колата от Евро 3 да се настрои на Евро 2, но после като минавам на ГТП какво ще стане :roll: Някакви генерални проблеми, защото както няма да има и катализатори предполагам газовете ще са на доста високо ниво спрямо оригиналната норма за Евро 3 :?:

Малко update:

Вече при мен и на цена от 30 лева над универсалния по-горе :twisted:

Изображение

Сега остават генерацията и колекторите, но май ще търся някакви "по-така" втора ръка ако паднат :roll: Ако някой има идеи да помага :bchug:


Ето го и инсталиран ->
Изображение

Сега чакам това и към края на месеца/началото на другия дано се задейства мини проекта :mhihi:

Изображение
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от 100imenov » 09 Апр 2013, 15:12

Аз те съветвам да си купиш heat shield и като гледам термолентата мисля,че ще има ефект.Относно лабдтие на самите колектори си има отвори и се местят без проблем,естествено като промениш потока на въздух и газове е редно да ремапнеш екуто към новите стойности.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook