BMW e30 s50b32 размисли и страсти

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от Sharo » 28 Фев 2013, 10:55

KPETEH написа:Кажи са как направи 5х120 отпред.

Taka като гледам е30ковия шенкел залагам, че е сменил главината с такава 5х120

Правиш втулка и гайка към нея дет о да притиска правилно с правилната хлабина и си ползваш е36 главина
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от KPETEH » 28 Фев 2013, 11:04

Абре и аз така предположих кат видех тънкия колец, ама пък като се режат такива фешън носачи, не може ли направо да се направи е36 м3 3,2/е30 м3 носач, че да си житка с шенкел от е36?! Дайте ми некъв такъв носач за малко да го изкопирам и да си го резна с плазмата у цеха - да видя ко ше стане. Тфа с втулката едно време много хора го правиха, но си мисля, че по няква причина сега се избягва или се лъжа...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от Sharo » 28 Фев 2013, 11:07

KPETEH написа:Абре и аз така предположих кат видех тънкия колец, ама пък като се режат такива фешън носачи, не може ли направо да се направи е36 м3 3,2/е30 м3 носач, че да си житка с шенкел от е36?! Дайте ми некъв такъв носач за малко да го изкопирам и да си го резна с плазмата у цеха - да видя ко ше стане. Тфа с втулката едно време много хора го правиха, но си мисля, че по няква причина сега се избягва или се лъжа...

не сън чул да се избягва .. по пистите на сликове ги карат тия схеми няколко човека и проблем не са имали .. значи за ежедневка е хапсурт се случи нещо
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 8.12.2008

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от M///Sport » 18 Мар 2013, 7:57

след известна пауза пак продължава проекта мотора е пуснат в коша скоростите , кардана си заспаха на мястото свалихме дроселите да се по освежат малко дюзите да се позачистят и те :D капака на клапаните го свалихме да сменим и там гарнитурки :yes: остава само еарбокса да се навре че малко по опира тук там но и на него ще му се намери точното положение за да не опира :lol:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от zlatko_baretata » 18 Мар 2013, 11:39

Тоя мотор няма нужда от флекс, за да влезне в Е30... :mhihi:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от ///Явор » 18 Мар 2013, 16:29

де е конзолата за масленото охлаждане :shock:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 8.12.2008

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от M///Sport » 19 Мар 2013, 11:55

Явор написа:де е конзолата за масленото охлаждане :shock:

ами няма я така ще е ако загрява маслото ще го мисля по друг начин :oops:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от Sharo » 19 Мар 2013, 13:23

Направо го мисли докато ти е удобно за монтиране ... ТО с оригиналния ако не е добре изчистен си загрява ...На дрифт па ако я караш си ти трябва и по-голям дори, защото там потока на въздуха е доста малък
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 8.12.2008

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от M///Sport » 21 Мар 2013, 19:14

Sharo написа:Направо го мисли докато ти е удобно за монтиране ... ТО с оригиналния ако не е добре изчистен си загрява ...На дрифт па ако я караш си ти трябва и по-голям дори, защото там потока на въздуха е доста малък

ами може да звучи и изглежда клошарско но ще има по конзолата някъде вход и изход , няма да има термостат но не мисля че би било чак толкова голям проблем да го върти постоянно :D имам няколко познати карат така и няма ядове :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от Sharo » 21 Мар 2013, 19:56

M///Sport написа:
Sharo написа:Направо го мисли докато ти е удобно за монтиране ... ТО с оригиналния ако не е добре изчистен си загрява ...На дрифт па ако я караш си ти трябва и по-голям дори, защото там потока на въздуха е доста малък

ами може да звучи и изглежда клошарско но ще има по конзолата някъде вход и изход , няма да има термостат но не мисля че би било чак толкова голям проблем да го върти постоянно :D имам няколко познати карат така и няма ядове :yes:

Eдинствения проблем ще ти е, че много време траа оставяш колата преди да и даваш гас по пистата да стопли маслото, че като почнеш на студено директно пак е кофти за лагри, сегменти и т.н.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от zlatko_baretata » 21 Мар 2013, 20:53

Аз пак да питам - какво направи с маслената помпа?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 8.12.2008

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от M///Sport » 22 Мар 2013, 14:31

сега имам молба към батките които са в час да помагат с инсталацията , има доста букси и не мога да загрея коя за къде е моля ви за помощ :D
относно маслената помпа сложих такава каквато трябва да си е :mhihi:
ако някой знае или има някаква схема на свързване за евс-а на този мотор ще съм му благодарен много :bchug: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Последна промяна M///Sport на 22 Мар 2013, 19:20, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 8.12.2008

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от M///Sport » 22 Мар 2013, 15:00

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от VaLy0 » 22 Мар 2013, 21:31

Маслените помпи на М50 и на S50B30 еднакви ли са като дебит и налягане?

П.С.На S50B30 датчика за темп.на масло заводско е на тялото на масления филтър;

П.С.2 Алуминиевата тенекийка дет се хваща на изпускателните колектори отгоре май няма да ти трябва, да ми я пратиш ;)
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

Мнение от slavianko » 23 Мар 2013, 14:02

VaLy0 написа:Маслените помпи на М50 и на S50B30 еднакви ли са като дебит и налягане?

П.С.На S50B30 датчика за темп.на масло заводско е на тялото на масления филтър;

П.С.2 Алуминиевата тенекийка дет се хваща на изпускателните колектори отгоре май няма да ти трябва, да ми я пратиш ;)
Пиши ми на ЛС и ще ти обесня че тук ми трият постовете сакън някой да не научи нещо повече
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook