BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
KPETEH написа:Кажи са как направи 5х120 отпред.
Taka като гледам е30ковия шенкел залагам, че е сменил главината с такава 5х120
Правиш втулка и гайка към нея дет о да притиска правилно с правилната хлабина и си ползваш е36 главина
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Абре и аз така предположих кат видех тънкия колец, ама пък като се режат такива фешън носачи, не може ли направо да се направи е36 м3 3,2/е30 м3 носач, че да си житка с шенкел от е36?! Дайте ми некъв такъв носач за малко да го изкопирам и да си го резна с плазмата у цеха - да видя ко ше стане. Тфа с втулката едно време много хора го правиха, но си мисля, че по няква причина сега се избягва или се лъжа...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
KPETEH написа:Абре и аз така предположих кат видех тънкия колец, ама пък като се режат такива фешън носачи, не може ли направо да се направи е36 м3 3,2/е30 м3 носач, че да си житка с шенкел от е36?! Дайте ми некъв такъв носач за малко да го изкопирам и да си го резна с плазмата у цеха - да видя ко ше стане. Тфа с втулката едно време много хора го правиха, но си мисля, че по няква причина сега се избягва или се лъжа...
не сън чул да се избягва .. по пистите на сликове ги карат тия схеми няколко човека и проблем не са имали .. значи за ежедневка е хапсурт се случи нещо
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
след известна пауза пак продължава проекта мотора е пуснат в коша скоростите , кардана си заспаха на мястото свалихме дроселите да се по освежат малко дюзите да се позачистят и те
капака на клапаните го свалихме да сменим и там гарнитурки
остава само еарбокса да се навре че малко по опира тук там но и на него ще му се намери точното положение за да не опира

















- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
де е конзолата за масленото охлаждане 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Явор написа:де е конзолата за масленото охлаждане
ами няма я така ще е ако загрява маслото ще го мисля по друг начин

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Направо го мисли докато ти е удобно за монтиране ... ТО с оригиналния ако не е добре изчистен си загрява ...На дрифт па ако я караш си ти трябва и по-голям дори, защото там потока на въздуха е доста малък
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Sharo написа:Направо го мисли докато ти е удобно за монтиране ... ТО с оригиналния ако не е добре изчистен си загрява ...На дрифт па ако я караш си ти трябва и по-голям дори, защото там потока на въздуха е доста малък
ами може да звучи и изглежда клошарско но ще има по конзолата някъде вход и изход , няма да има термостат но не мисля че би било чак толкова голям проблем да го върти постоянно


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
M///Sport написа:Sharo написа:Направо го мисли докато ти е удобно за монтиране ... ТО с оригиналния ако не е добре изчистен си загрява ...На дрифт па ако я караш си ти трябва и по-голям дори, защото там потока на въздуха е доста малък
ами може да звучи и изглежда клошарско но ще има по конзолата някъде вход и изход , няма да има термостат но не мисля че би било чак толкова голям проблем да го върти постоянноимам няколко познати карат така и няма ядове
Eдинствения проблем ще ти е, че много време траа оставяш колата преди да и даваш гас по пистата да стопли маслото, че като почнеш на студено директно пак е кофти за лагри, сегменти и т.н.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
сега имам молба към батките които са в час да помагат с инсталацията , има доста букси и не мога да загрея коя за къде е моля ви за помощ
относно маслената помпа сложих такава каквато трябва да си е
ако някой знае или има някаква схема на свързване за евс-а на този мотор ще съм му благодарен много


относно маслената помпа сложих такава каквато трябва да си е

ако някой знае или има някаква схема на свързване за евс-а на този мотор ще съм му благодарен много




Последна промяна M///Sport на 22 Мар 2013, 19:20, променена общо 2 пъти
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Маслените помпи на М50 и на S50B30 еднакви ли са като дебит и налягане?
П.С.На S50B30 датчика за темп.на масло заводско е на тялото на масления филтър;
П.С.2 Алуминиевата тенекийка дет се хваща на изпускателните колектори отгоре май няма да ти трябва, да ми я пратиш
П.С.На S50B30 датчика за темп.на масло заводско е на тялото на масления филтър;
П.С.2 Алуминиевата тенекийка дет се хваща на изпускателните колектори отгоре май няма да ти трябва, да ми я пратиш

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Пиши ми на ЛС и ще ти обесня че тук ми трият постовете сакън някой да не научи нещо повечеVaLy0 написа:Маслените помпи на М50 и на S50B30 еднакви ли са като дебит и налягане?
П.С.На S50B30 датчика за темп.на масло заводско е на тялото на масления филтър;
П.С.2 Алуминиевата тенекийка дет се хваща на изпускателните колектори отгоре май няма да ти трябва, да ми я пратиш
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани