Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Следейки форума ,хората с проблем в тази помпа за високо налягане са доста малко ,100% ли е сигурно че това е проблема и как са го установили? Питам защото това е доста сериозна инвестиция и после ако е станала грешка никак няма да е ок. Съвета ми е да потърсиш и още едно мнение е така за успокоение...Успех 

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
choio написа:Следейки форума ,хората с проблем в тази помпа за високо налягане са доста малко ,100% ли е сигурно че това е проблема и как са го установили? Питам защото това е доста сериозна инвестиция и после ако е станала грешка никак няма да е ок. Съвета ми е да потърсиш и още едно мнение е така за успокоение...Успех
За съжаление не е точно така извън форума.Хората с този модел сравнително често имат проблем с помпа високо налягане и верига даже.Почети из чуждите форуми
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
memorex написа:choio написа:Следейки форума ,хората с проблем в тази помпа за високо налягане са доста малко ,100% ли е сигурно че това е проблема и как са го установили? Питам защото това е доста сериозна инвестиция и после ако е станала грешка никак няма да е ок. Съвета ми е да потърсиш и още едно мнение е така за успокоение...Успех
За съжаление не е точно така извън форума.Хората с този модел сравнително често имат проблем с помпа високо налягане и верига даже.Почети из чуждите форуми
За веригата съм чел , за тази помпа може би съм пропуснал (моя грешка:)) ,просто още едно мнение няма да е излишно ,защото ако отиде на нова помпа 2 к за нищо никак не е ок...успех

Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Проблема се оказа в помпата и в регулатора на коман рейл трабата. Помпата успяха да я ремонтират и си купих нов регулатор. Сега колата върви отново
С това обаче проблемите ми не свършват. Колата харчи много ток когато е в покой и днес ще я водя на колегата Dimitroff в сервиза да я човъркат. Дано отстранят проблема, защото сега се налага всяка вечер да изключвам акумулатора. Ненормалната аларма почва да пищи когато напрежението на акумулатора стане по-ниско

С това обаче проблемите ми не свършват. Колата харчи много ток когато е в покой и днес ще я водя на колегата Dimitroff в сервиза да я човъркат. Дано отстранят проблема, защото сега се налага всяка вечер да изключвам акумулатора. Ненормалната аларма почва да пищи когато напрежението на акумулатора стане по-ниско

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Ще ми е много интересно какво ше откриете.
ПП. Коя година е колата?
ПП. Коя година е колата?
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
ICE написа:Ще ми е много интересно какво ше откриете.
ПП. Коя година е колата?
???В заглавието е написано,че е 2005г.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
chokoev написа:Проблема се оказа в помпата и в регулатора на коман рейл трабата. Помпата успяха да я ремонтират и си купих нов регулатор. Сега колата върви отново![]()
С това обаче проблемите ми не свършват. Колата харчи много ток когато е в покой и днес ще я водя на колегата Dimitroff в сервиза да я човъркат. Дано отстранят проблема, защото сега се налага всяка вечер да изключвам акумулатора. Ненормалната аларма почва да пищи когато напрежението на акумулатора стане по-ниско
Колега сподели какво откриха в помпата и какво са ремонтирали,благодаря:)

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Нещо по консумацията на ток, открихте ли?
- mupoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 1.12.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D '04
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
За консумацията първо провери заветния минусов кабел / IBS сензор / на акумулатора да не е заминал той.
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Известно време не се мярках в темата.
Нямам идея...
По консумацията на ток, нищо конкретно. Плюсовата клема ми се откача от време на време заради прецакан болт. Сменен е, но сигурно и алтернатор имам заминал.
Така какво друго се случва по колата:
Рециклирах рейка и смених всичките филтри + маслото при колегата dimitroff като цялата дандания излезе точно 1000 лева.
В момента колата отново е при него на ремонт и се надявам днес да си я взема читава. Сменяме гарнитура на главата, рециклиране на шарнири, смяна на маслото на скоростната кутия.
Малко история:
Появи се едно проскърцване, и в сервиза казаха че е рейката. Рециклирахме я но остана едно проскърцване при натиснат педал на спирачката и въртене на волана. От там се реши че този гаден звук е от шарнирите и заминават за рециклаж.
Така колата харчеше много антифриз, около 2 литра за 1 месец. По едно време почна и да пуши бял пушек - повече от нормалното. Оказа се гарнитура на главата и следователно замина заедно с шарнирите за поправка.
Имам още някакъв теч на масло от друга гарнитура която забравих на какво е точно (тези дни ще ъпдейтна пак с информация) - поръчах и нея да оправят.
Та, както казах по-горе днес се надявам като я взема да нямам проблеми с нея че ми писна...
Очаквайте ъпдейт
choio написа:chokoev написа:Проблема се оказа в помпата и в регулатора на коман рейл трабата. Помпата успяха да я ремонтират и си купих нов регулатор. Сега колата върви отново![]()
С това обаче проблемите ми не свършват. Колата харчи много ток когато е в покой и днес ще я водя на колегата Dimitroff в сервиза да я човъркат. Дано отстранят проблема, защото сега се налага всяка вечер да изключвам акумулатора. Ненормалната аларма почва да пищи когато напрежението на акумулатора стане по-ниско
Колега сподели какво откриха в помпата и какво са ремонтирали,благодаря:)
Нямам идея...
По консумацията на ток, нищо конкретно. Плюсовата клема ми се откача от време на време заради прецакан болт. Сменен е, но сигурно и алтернатор имам заминал.
Така какво друго се случва по колата:
Рециклирах рейка и смених всичките филтри + маслото при колегата dimitroff като цялата дандания излезе точно 1000 лева.
В момента колата отново е при него на ремонт и се надявам днес да си я взема читава. Сменяме гарнитура на главата, рециклиране на шарнири, смяна на маслото на скоростната кутия.
Малко история:
Появи се едно проскърцване, и в сервиза казаха че е рейката. Рециклирахме я но остана едно проскърцване при натиснат педал на спирачката и въртене на волана. От там се реши че този гаден звук е от шарнирите и заминават за рециклаж.
Така колата харчеше много антифриз, около 2 литра за 1 месец. По едно време почна и да пуши бял пушек - повече от нормалното. Оказа се гарнитура на главата и следователно замина заедно с шарнирите за поправка.
Имам още някакъв теч на масло от друга гарнитура която забравих на какво е точно (тези дни ще ъпдейтна пак с информация) - поръчах и нея да оправят.
Та, както казах по-горе днес се надявам като я взема да нямам проблеми с нея че ми писна...
Очаквайте ъпдейт

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Ти с активна предна стабилизираща щанга ли си?
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Колега ако не е тайна, можеш ли да дадеш информация за (реалните?) километрите на тази кола, както и за произхода и? (Италия, Горубляне, България, неизяснен?)
Като чета цялата тема, изглежда е буквално съсипана от предишния собственик. Това са страшно много и то сериозни проблеми, които сочат към липса на поддръжка с години.
Надявам се си я взел на наистина много ниска цена, в противен случай вероятно щеше да е по-добре по-скъп екземпляр, но без да е нужно после всичко да се ремонтира?
Питам те не за да се заяждам, а понеже сега много хора търсят да купят Е60 (и то най-евтиното), а около мен се търси и конкретно 535д.
Като чета цялата тема, изглежда е буквално съсипана от предишния собственик. Това са страшно много и то сериозни проблеми, които сочат към липса на поддръжка с години.
Надявам се си я взел на наистина много ниска цена, в противен случай вероятно щеше да е по-добре по-скъп екземпляр, но без да е нужно после всичко да се ремонтира?
Питам те не за да се заяждам, а понеже сега много хора търсят да купят Е60 (и то най-евтиното), а около мен се търси и конкретно 535д.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
ICE написа:Ти с активна предна стабилизираща щанга ли си?
Нямам идея...
da6ip написа:Колега ако не е тайна, можеш ли да дадеш информация за (реалните?) километрите на тази кола, както и за произхода и? (Италия, Горубляне, България, неизяснен?)
Като чета цялата тема, изглежда е буквално съсипана от предишния собственик. Това са страшно много и то сериозни проблеми, които сочат към липса на поддръжка с години.
Надявам се си я взел на наистина много ниска цена, в противен случай вероятно щеше да е по-добре по-скъп екземпляр, но без да е нужно после всичко да се ремонтира?
Питам те не за да се заяждам, а понеже сега много хора търсят да купят Е60 (и то най-евтиното), а около мен се търси и конкретно 535д.
Честно казано вече почвам да се съмнявам във всичко. Нито съм сигурен в километрите, нито в произхода. Ако има някакво значение, колата не е от автокъща а от човек който си я караше.
Най-интересното е, че преди да я купя я карах и в сервиз и дори аз и навъртях около 300 км в София и нямаше проблеми.
Така а сега малко продължение на историята.
В петък взех колата със сменено масло и филтър на скоростната кутия както и нова гарнитура на главата - 1730 лева всичко. За жалост обаче проблема си остана. Колата пуши бял дим от време на време и пак си губи антифриз - около литър на 500 километра. Утре пак ще ходи при Dimitroff да търсят проблема. Не са смогнали да оправят шарнирите та и тях да си довършат.
Имам чувството че стана по-шумна колата след смяната на гарнитурата, но ми казаха че е поради липсващите долни кори които не са сложили когато сия взимах с идеята да не ги свалят и тази седмица при оправянето на шарнирите.
Това е общо взето, основният проблем с харченето на антифриз и пушене си седи... Вече взе да ми писва а съм на 5 000 лева за ремонти по нея...
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Имаш ли охладител ли как да го нарека на ЕГР-а.Или по-скоро служеше за по-бързото му подгряване като антифриза циркулира и покрай него.Незнам как да се изразя по-точно.Но има вероятност този елемент да пропуска вътрешен теч,така ще се обяснят едновремено и загубата на антифриз и пушенето,защото от ЕГР-а отива някъде по горивната или по вероятно в колектора на изгорелите газове и от там се забелязва от ауспуха.
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
jordanpar написа:Имаш ли охладител ли как да го нарека на ЕГР-а.Или по-скоро служеше за по-бързото му подгряване като антифриза циркулира и покрай него.Незнам как да се изразя по-точно.Но има вероятност този елемент да пропуска вътрешен теч,така ще се обяснят едновремено и загубата на антифриз и пушенето,защото от ЕГР-а отива някъде по горивната или по вероятно в колектора на изгорелите газове и от там се забелязва от ауспуха.
Нямам идея, аз не разбирам от автомобили, а и не се старая да се науча. Областта в която работя е коренно различна и съм доста бос в авто нещата.
Ще кажа на Dimitroff какво си написал да погледнат и там.
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани