318 ис не може да се изфорсира.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от zvetiko » 11 Мар 2013, 17:44

Doviciozo написа:Ходих на диагностика и ми показа че ламбда сондата трябва да се тества,което според мен означава да я сменя,и че някакъв КНОТ датчик не работи и трябва да се провери или да се проверят връзките към него.Този датчик ми го показаха и стои на блока а в средата му има болт/ако това е той/ Също показа че мотора е минал на стандартен режим на работа тъй като е отчел тези грешки.Забелязах че в ауспуха имам много сажди.Ламбд сондата ще я сменя и ще отида да проверя връзките към датчика и евентуално ще го сменя.Моля да ми кажете от къде да намеря този кнот датчик и дали е това което ми показаха на блока с болт в средата.Благодаря ви.


Не е кнот, а кнок датчик или антидетонационен датчик-№ 15. Ламбда сондата се проверява как работи с осцилоскоп на самата кола. Преди да я смениш я изключи от буксата, откачи акумулатора за 5 мин. и виж после като запалиш какво ще стане. Кнок сенсора служи да може двигателя да работи при максимално голям ъгъл на запалване, но без да има детонационно горене и едва ли ще спъне до такава степен работата на двигателя. Не знам защо, но ми се струва, че проблема не е в това, което са ти казали- съжалявам, че не сме наблизо за да ти открия повредата. Виж дали ще успееш да намериш някъде манометър за да ти проверят налягането на бензина.

Изображение Блок цилиндров/дополнительные элементы - Каталог запчастей BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 11 Мар 2013, 17:58

Ламбда сондата не може ли да е виновна за прекъсването и загубата на мощност.Или свещите да са дали фира.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от kdl » 11 Мар 2013, 18:33

Гледах на кафе и според мен е доста вероятно да е горивна помпа.
Много сходни симптоми при приятел с М43Б16.
Не си писал дали си с М42 или М44...

Другото, което може да ти прозвучи абсурдно е клапан на картерни газове, намира се зад мотора. Пак подобни симптоми, но там почти не държеше празен ход.

Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 11 Мар 2013, 18:44

М42 е мотора ми.Сега пък видях че датчиците са 2 бр и са по 113 лв на Бош.Стягат се с 20 нютон метра и може лесно да се счупят.Като ги взема ще отида при сериозен майстор да ги смени.Но кое да сменя първо,ламбд сонда или тези датчици,че имам пари само за едно.И както писа колегата по горе,ако махна буксата на сондата и изключа акумолатора,за 5 мин.Какво би трябвало да стане ако работи сондата.Като карах днес из града не ми направи никакъв проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от kdl » 11 Мар 2013, 19:03

Аз продължавам да си мисля, че си се насочил в много грешна посока.
Има толкова много Е36ици по улиците с този мотор, които нямат нито ламбда сонди, дори и ауспуси нямат.
А за нок-сензорите се съмнявам силно, но ми се струва изключително малко вероятно.

Погледнете налягането на бензиновата помпа преди да сменяте каквото и да е. Има пробка на рейката за тази цел.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 11 Мар 2013, 19:10

Ще разпитам дали в града имат такъв уред и ще я замеря.Къде се намира тази рейка и пробката и.Само да кажа че детонаций не съм имал никакви,днес беше студена и я форсирах на място до 3500 оборота и съвсем тихичко попукваше в ауспуха,но това може да е защото в него дрънчи някаква ламарина.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от CTORH » 12 Мар 2013, 10:12

Не всички имат пробка на рейката, моя М42 няма. Ако няма пробка трябва да се мери на изходящата тръбичка на рейката, но мисля, че ще трябва да се махне горната половина на смукателните колектори. Някъде из форума имаше схема как да накараш бензиновата помпа да върти непрекъснато, след като вържеш манометъра, за да може да направиш замерването.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 12 Мар 2013, 17:40

Утре ще сменя свещи и горивен филтър,и ще видя дали има пробка.Днес колата си работеше добре и не ми е правила проблем.Ще проверя първо достъпа на гориво и чак тогава ще почна с датчици и сонди.Ще помоля да ми кажете как да гледам през нета за резервни части и цени,става дума за оригинални.В сайта на Дару не можах да отворя никъде такава страница.И как да намеря номенклатурния номер на дадена част.Благодаря ви.ще пиша когато има развитие по въпроса за да не си говорим празни приказки докато не почна да отстранявам проблемите един по един.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от 6estaka » 12 Мар 2013, 23:35

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 13 Мар 2013, 17:58

Благодаря колега.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 15 Мар 2013, 19:26

Горивният филтър е сменен, беше мръсен,още си чакам свещите,а между временно колата върви на пушка и няма проблем.Сега искам да питам,маркуча които излиза от капака на клапаните може ли да е направил този гаф,защото почти се е разпаднал и е като дъвка,отделно от това е наставян на две места.Никой не можа да ми го намери нов, и ще го взема от Дару.Възможно ли е да е от него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от stormrider » 15 Мар 2013, 19:34

При М44 този маркуч е двоен и струва 50лв
С много любов към децата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 15 Мар 2013, 19:55

Звънях на доста места и цената на моя е 15 лв ,но не оригиналният,ще го взема от дилъра но дали от него може да е проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от petio_bmw 318is » 15 Мар 2013, 22:13

може

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 20.04.2010
Местоположение: Ямбол-Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 318is Coupe
Мечтае да кара: BMW e21

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от valeri_86_ » 18 Мар 2013, 14:46

Колега, да не пренебрегваме и дебитомера (инфото на компа за въздуха)...успех и пиши до къде си стигнал...:) :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook