318 ис не може да се изфорсира.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Doviciozo написа:Ходих на диагностика и ми показа че ламбда сондата трябва да се тества,което според мен означава да я сменя,и че някакъв КНОТ датчик не работи и трябва да се провери или да се проверят връзките към него.Този датчик ми го показаха и стои на блока а в средата му има болт/ако това е той/ Също показа че мотора е минал на стандартен режим на работа тъй като е отчел тези грешки.Забелязах че в ауспуха имам много сажди.Ламбд сондата ще я сменя и ще отида да проверя връзките към датчика и евентуално ще го сменя.Моля да ми кажете от къде да намеря този кнот датчик и дали е това което ми показаха на блока с болт в средата.Благодаря ви.
Не е кнот, а кнок датчик или антидетонационен датчик-№ 15. Ламбда сондата се проверява как работи с осцилоскоп на самата кола. Преди да я смениш я изключи от буксата, откачи акумулатора за 5 мин. и виж после като запалиш какво ще стане. Кнок сенсора служи да може двигателя да работи при максимално голям ъгъл на запалване, но без да има детонационно горене и едва ли ще спъне до такава степен работата на двигателя. Не знам защо, но ми се струва, че проблема не е в това, което са ти казали- съжалявам, че не сме наблизо за да ти открия повредата. Виж дали ще успееш да намериш някъде манометър за да ти проверят налягането на бензина.

Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Ламбда сондата не може ли да е виновна за прекъсването и загубата на мощност.Или свещите да са дали фира.
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Гледах на кафе и според мен е доста вероятно да е горивна помпа.
Много сходни симптоми при приятел с М43Б16.
Не си писал дали си с М42 или М44...
Другото, което може да ти прозвучи абсурдно е клапан на картерни газове, намира се зад мотора. Пак подобни симптоми, но там почти не държеше празен ход.
Успех.
Много сходни симптоми при приятел с М43Б16.
Не си писал дали си с М42 или М44...
Другото, което може да ти прозвучи абсурдно е клапан на картерни газове, намира се зад мотора. Пак подобни симптоми, но там почти не държеше празен ход.
Успех.
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
М42 е мотора ми.Сега пък видях че датчиците са 2 бр и са по 113 лв на Бош.Стягат се с 20 нютон метра и може лесно да се счупят.Като ги взема ще отида при сериозен майстор да ги смени.Но кое да сменя първо,ламбд сонда или тези датчици,че имам пари само за едно.И както писа колегата по горе,ако махна буксата на сондата и изключа акумолатора,за 5 мин.Какво би трябвало да стане ако работи сондата.Като карах днес из града не ми направи никакъв проблем.
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Аз продължавам да си мисля, че си се насочил в много грешна посока.
Има толкова много Е36ици по улиците с този мотор, които нямат нито ламбда сонди, дори и ауспуси нямат.
А за нок-сензорите се съмнявам силно, но ми се струва изключително малко вероятно.
Погледнете налягането на бензиновата помпа преди да сменяте каквото и да е. Има пробка на рейката за тази цел.
Има толкова много Е36ици по улиците с този мотор, които нямат нито ламбда сонди, дори и ауспуси нямат.
А за нок-сензорите се съмнявам силно, но ми се струва изключително малко вероятно.
Погледнете налягането на бензиновата помпа преди да сменяте каквото и да е. Има пробка на рейката за тази цел.
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Ще разпитам дали в града имат такъв уред и ще я замеря.Къде се намира тази рейка и пробката и.Само да кажа че детонаций не съм имал никакви,днес беше студена и я форсирах на място до 3500 оборота и съвсем тихичко попукваше в ауспуха,но това може да е защото в него дрънчи някаква ламарина.
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Не всички имат пробка на рейката, моя М42 няма. Ако няма пробка трябва да се мери на изходящата тръбичка на рейката, но мисля, че ще трябва да се махне горната половина на смукателните колектори. Някъде из форума имаше схема как да накараш бензиновата помпа да върти непрекъснато, след като вържеш манометъра, за да може да направиш замерването.
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Утре ще сменя свещи и горивен филтър,и ще видя дали има пробка.Днес колата си работеше добре и не ми е правила проблем.Ще проверя първо достъпа на гориво и чак тогава ще почна с датчици и сонди.Ще помоля да ми кажете как да гледам през нета за резервни части и цени,става дума за оригинални.В сайта на Дару не можах да отворя никъде такава страница.И как да намеря номенклатурния номер на дадена част.Благодаря ви.ще пиша когато има развитие по въпроса за да не си говорим празни приказки докато не почна да отстранявам проблемите един по един.
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Горивният филтър е сменен, беше мръсен,още си чакам свещите,а между временно колата върви на пушка и няма проблем.Сега искам да питам,маркуча които излиза от капака на клапаните може ли да е направил този гаф,защото почти се е разпаднал и е като дъвка,отделно от това е наставян на две места.Никой не можа да ми го намери нов, и ще го взема от Дару.Възможно ли е да е от него.
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
При М44 този маркуч е двоен и струва 50лв
С много любов към децата!
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Звънях на доста места и цената на моя е 15 лв ,но не оригиналният,ще го взема от дилъра но дали от него може да е проблема.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Колега, да не пренебрегваме и дебитомера (инфото на компа за въздуха)...успех и пиши до къде си стигнал...



33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани