чукане на кардан
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: чукане на кардан
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=26&fg=10
колеги с кой номер ми е означено карето на кардана и щом го няма с отделен номер значи ли че не се продава само то?
колеги с кой номер ми е означено карето на кардана и щом го няма с отделен номер значи ли че не се продава само то?
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: чукане на кардан
би трябвало да е номер 2,и моето е за смяна ...
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: чукане на кардан
26117542238
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: чукане на кардан
не това бе колеги ...това е гуменото каре аз ви говоря за другото,където е под номер 12 отдолу
- p.valkanov
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 2.04.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Таралясник
- Детайли за колата: Караме Каквото има, колите горят колкото им сипеш!
Re: чукане на кардан
на мен зъщо ми чука и то при рязко подаване на газ от покой или почти от покой когаот е колата.
Моят майстор има същата като моята и той ми потвърди тезата че те просто така правят повечето E60 - гледа я внимателно и не намери проблем.
Понеже колата е с много коне и голям въртящ момент, моята е xd, не xdrive автомат и директно зацепва с гоялам тяга, няма как да не се чуе кардана. Той фабрично бил отпуснат с някаква част от милиметъра с цел да има буфер на предния и задния диференциал. Колкото и да е здраво купето все пак като се минава през бабуни и неравни места и се изкачваш на тротоари и тн... предния и задния мост се местят един спрямо друг от окачването. това води го минимално нищозжно местене и на 4x4 системата и кардана от своя страна. За това и го има този луфт. Не било притеснително и докато започне да прави проблем колата трябва да стигне 250к километра. Ремонта преди това нямал ода доведе до същественап промяна... при наличието от цена с труг и част 500+ лв. няма смисъл
... поне според мен.
Моят майстор има същата като моята и той ми потвърди тезата че те просто така правят повечето E60 - гледа я внимателно и не намери проблем.
Понеже колата е с много коне и голям въртящ момент, моята е xd, не xdrive автомат и директно зацепва с гоялам тяга, няма как да не се чуе кардана. Той фабрично бил отпуснат с някаква част от милиметъра с цел да има буфер на предния и задния диференциал. Колкото и да е здраво купето все пак като се минава през бабуни и неравни места и се изкачваш на тротоари и тн... предния и задния мост се местят един спрямо друг от окачването. това води го минимално нищозжно местене и на 4x4 системата и кардана от своя страна. За това и го има този луфт. Не било притеснително и докато започне да прави проблем колата трябва да стигне 250к километра. Ремонта преди това нямал ода доведе до същественап промяна... при наличието от цена с труг и част 500+ лв. няма смисъл

- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: чукане на кардан
ако карето се сменя няма да е толкова,лошото е че немога да го намеря отделно да се продава и то само на нашите коли,на по старите модели карето се продава отделно и не е скъпо
- p.valkanov
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 2.04.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Таралясник
- Детайли за колата: Караме Каквото има, колите горят колкото им сипеш!
Re: чукане на кардан
bezdomnia написа:ако карето се сменя няма да е толкова,лошото е че немога да го намеря отделно да се продава и то само на нашите коли,на по старите модели карето се продава отделно и не е скъпо
Това е политика на BMW ... все пак пазарана части е тов акоето храни концерна основно. Доста повече от новите продажби (изключвам китай където Мюнехнци правят чудеса..)
BMW все повече и все повече правят частите да са "сглобки" от отделни по малки за да може да сменяме

- FERINOS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: BMW 5
Re: чукане на кардан
p.valkanov написа:на мен зъщо ми чука и то при рязко подаване на газ от покой или почти от покой когаот е колата.
Моят майстор има същата като моята и той ми потвърди тезата че те просто така правят повечето E60 - гледа я внимателно и не намери проблем.
Понеже колата е с много коне и голям въртящ момент, моята е xd, не xdrive автомат и директно зацепва с гоялам тяга, няма как да не се чуе кардана. Той фабрично бил отпуснат с някаква част от милиметъра с цел да има буфер на предния и задния диференциал. Колкото и да е здраво купето все пак като се минава през бабуни и неравни места и се изкачваш на тротоари и тн... предния и задния мост се местят един спрямо друг от окачването. това води го минимално нищозжно местене и на 4x4 системата и кардана от своя страна. За това и го има този луфт. Не било притеснително и докато започне да прави проблем колата трябва да стигне 250к километра. Ремонта преди това нямал ода доведе до същественап промяна... при наличието от цена с труг и част 500+ лв. няма смисъл... поне според мен.
Колега при мен също има такова почукване ( като сменям примерно от R на D ) или понякога при потегляне ( като при теб ) . Не знам твоята кола коя година е и дали е автоматик , ама моята е 2009 и то края , 530d ., автоматик

В един сервиз ми казаха, че било от кардана .... все пак не знаят дали се сменя целия кардан или пък има тампон само ..?
Някой правил ли е това / имал ли е такъв проблем ?
- FERINOS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: BMW 5
Re: чукане на кардан
FERINOS написа:p.valkanov написа:на мен зъщо ми чука и то при рязко подаване на газ от покой или почти от покой когаот е колата.
Моят майстор има същата като моята и той ми потвърди тезата че те просто така правят повечето E60 - гледа я внимателно и не намери проблем.
Понеже колата е с много коне и голям въртящ момент, моята е xd, не xdrive автомат и директно зацепва с гоялам тяга, няма как да не се чуе кардана. Той фабрично бил отпуснат с някаква част от милиметъра с цел да има буфер на предния и задния диференциал. Колкото и да е здраво купето все пак като се минава през бабуни и неравни места и се изкачваш на тротоари и тн... предния и задния мост се местят един спрямо друг от окачването. това води го минимално нищозжно местене и на 4x4 системата и кардана от своя страна. За това и го има този луфт. Не било притеснително и докато започне да прави проблем колата трябва да стигне 250к километра. Ремонта преди това нямал ода доведе до същественап промяна... при наличието от цена с труг и част 500+ лв. няма смисъл... поне според мен.
Колега при мен също има такова почукване ( като сменям примерно от R на D ) или понякога при потегляне ( като при теб ) . Не знам твоята кола коя година е и дали е автоматик , ама моята е 2009 и то края , 530d ., автоматик![]()
В един сервиз ми казаха, че било от кардана .... все пак не знаят дали се сменя целия кардан или пък има тампон само ..?
Някой правил ли е това / имал ли е такъв проблем ?
- FERINOS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: BMW 5
Re: чукане на кардан
Някой правил ли е това / имал ли е такъв проблем ?
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: чукане на кардан
каре на кардан ..това е причината по цени на МКар 306 лв
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: чукане на кардан
Днес го смених номер 2 от схемата е.струваше 208 лв. Оригинално На ZF.вижда се дали е разбито много лесно като вдигнеш колата и я оставиш на N преди това и караш някой да завърти гумата на колата на пред назад и се вижда как премърдва и се чува как чука.Смяната не е трудна единственото кофти е,че се махат всички кори плюс гърнетата и корите над тях.откача се висящия лагер на кардана отвива се слага се новия и това е.един час работа е
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: чукане на кардан
това се води гумено каре колега, а другото което е на другият край на кардана ,където се захваща към диференциала се води само каре..според зависи дали е автомат колата или ръчка цената играе малко но грубо 300 лева
- FERINOS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: BMW 5
Re: чукане на кардан
miroleskov написа:Днес го смених номер 2 от схемата е.струваше 208 лв. Оригинално На ZF.вижда се дали е разбито много лесно като вдигнеш колата и я оставиш на N преди това и караш някой да завърти гумата на колата на пред назад и се вижда как премърдва и се чува как чука.Смяната не е трудна единственото кофти е,че се махат всички кори плюс гърнетата и корите над тях.откача се висящия лагер на кардана отвива се слага се новия и това е.един час работа е
Благодаря за отговора . Може ли да ми кажеш в кой сервиз го смени ( ако си доволен да ида там ) ..?"

- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: чукане на кардан
В Ямбол ако те устройва,защото виждам, че си от София.Инъче смяната не е трудна всеки сервиз може да ти го направи само си потвърди диагнозата първо.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани