M52B25 голям разход на масло.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52B25 голям разход на масло.
По-скоро алусилов блок бих търсил. Не е като да са някаква рядкост с тоя внос от Англия вече. Чугунения за кола, която не се кара на някакво нечовешко налягане няма никакви предимства пред алуминиевия, точно напротив.
Една камара къде-къде по-силни и бързи коли са с алуминиеви блокове с никасилово или алусилово покритие без да им е проблем ама за нас са "слаби".
Една камара къде-къде по-силни и бързи коли са с алуминиеви блокове с никасилово или алусилово покритие без да им е проблем ама за нас са "слаби".

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: M52B25 голям разход на масло.
Ами още не сме го отворили но след като изключих поетапно другите проблеми остана само износени сегменти или най лошото.Чудя се има ли вариант да се бръкне с микрокамера и да се види какво е положението там преди да съм го отворил.Вече започна осезаемо да пушляви и да мирише на масло от ауспуха,явно катализатора се е предал.
За мен няма никакво значение какъв ще е блока,важното е да е здрав.
За мен няма никакво значение какъв ще е блока,важното е да е здрав.
- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: M52B25 голям разход на масло.
За проверка на сегметни знам само за измерване на налягането в цилиндъра ,след което се сипва малко масло в цилиндъра и веднага пак се мери ,ако се повиши налягането ,мотора е за сегменти .Но може би е повече за компресионни сегменти
Колко е ефективен незнам ,но не е скъп и труден опит ,аз бих пробвал преди да отворя мотора 



- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: M52B25 голям разход на масло.
Не пренебрагвайте друг минус на алуминиевия блок, а именно слабите резби. Да знам ,че се правят, ама като сложиш цената за 14 втулки с труда и да не се зкривят сметките. Отделно трябва всеки болт да се стяга много внимателно- примерно тези на маслената конзола, защото ако не се внимава и те излизат
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M52B25 голям разход на масло.
sas_88 написа:Здравейте преди няколко месеца си трансплантирах въпросния мотор в колата.Със слагането на двигателя смених и маслото с 15/40,това стана Ноември месец,някъде преди коледа долях още литър,и смених клапана на картерните газове поради съмнения.Попринцип не карам много и за този един месец съм минал не повече от 1000км.В началото на този месец дигам щеката да видя какво е положението и нямаше никой......дори неможа да я нацапа,долях 2 литра и маслото дойде на средата,и си викам тука има нещо и ще го следя по честичко.Е вчера дигам щеката и пак няма никой....
Мотора е сух и не прави локвички,има съвсем леко сълзене от гарнитурата на капака но оттам неможе така да изчезва маслото.Тези дни ще я сваля да я сменя и тъкмо да видя какво е положението с гумичките,ако се наложи да ги сменявам и тях на място.Най интересното е ,че колата НЕ пуши и не изкарва никакви видове цветен дим и гадни миризми от ауспуха...........Някакви идеи как да проверя дали клапана е наред тъй като не го купувах от Дарукар ами от колега от форума.Незнам какво да правя ще мерна и компресия тези дни за всеки случай..
Някакви идеи и препоръки?
Да допълня:Клапана е чисто нов,не втора употреба.
Колега,най-лесният начин да го провериш е като го изолираш- сваляш го, запушваш отвора на смукателният колектор и щуцера на кожуха на нивомерната пръчка, а маркуча от капака на клапаните го пускаш свободно.
А как провери, че гумичките на клапаните са наред.
И преди да разглобиш всичко, виж все пак компресията, ако не е наред е ясно, ако е има вероятност от блокирал маслосъбирателен сегмент, за това пробвай като сипеш в цилиндрите по 100мл чист ацетон и остави така за една нощ/оргиналната смес е 50% ацетон и 50% керосин, но последният не знам от къде може да се вземе/.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: M52B25 голям разход на масло.
Купувай един м50,без значение с ,или без ванос-блоковете са еднакви.Сложи нови сигменти и ревизия на главата и после давай смело газ! 

Re: M52B25 голям разход на масло.
Керосинът е "газ за осветление" от всяка железария.
Не е лошо наистина да премериш компресията, преди да почнеш с новите двигатели.
Не е лошо наистина да премериш компресията, преди да почнеш с новите двигатели.
Re: M52B25 голям разход на масло.
bavar4o.70 написа:Купувай един м50,без значение с ,или без ванос-блоковете са еднакви.Сложи нови сигменти и ревизия на главата и после давай смело газ!
това е най-верния път.на тия алуминиеви блокове вижда ли се падналото покритие без да се мери,само с гледане?ако се вижда,по сервизите имат сонди с камера и лампичка на върха и през свеща гледат какво има вътре.ползват го за оглед на клапаните,но ще стане и за цилиндъра.в пловдив стефанов има такова нещо.не може да няма в софия.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M52B25 голям разход на масло.
txl написа:Керосинът е "газ за осветление" от всяка железария.
Не е лошо наистина да премериш компресията, преди да почнеш с новите двигатели.
Керосинът не е ли самолетно гориво, фракция на петрола, по-лека от бензина.

Re: M52B25 голям разход на масло.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BD
А колкото до рецептата за раздвижване на спекли сегменти, важно е да се каже, че като сипеш керосина в цилиндъра, той се процежда постепенно в картера, така че на другия ден сменяш маслото, преди да палиш
А колкото до рецептата за раздвижване на спекли сегменти, важно е да се каже, че като сипеш керосина в цилиндъра, той се процежда постепенно в картера, така че на другия ден сменяш маслото, преди да палиш

Re: M52B25 голям разход на масло.
това за преразхода на масло на м52 от спекли сегменти,наистина ли го вярвате?
- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: M52B25 голям разход на масло.
А има ли вероятност ако са износени маслените сегменти ,след манипулацията с газта за осветление ,колата да започне да гори още повече масло
?


Re: M52B25 голям разход на масло.
ico318 написа:това за преразхода на масло на м52 от спекли сегменти,наистина ли го вярвате?
Аз пиша как се прави, дали се случва на този двигател - не знам.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани