Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SHTILL » 07 Мар 2013, 17:18

NikVanov написа:Това е известен проблем. Опитай така:
всички промени се потвърждават в ,,set vehicle’’, като ,,Yes’’ се натиска след изключване на контакта, без да се включва веднага, както иска програмата.

Не се получава и така. Пак си ме пита до безкрай!
И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:
190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40

Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 07 Мар 2013, 18:10

И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:
190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40

Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията![/quote]

това с лайт модула е вътрешна грешка и ще трябва да се префлашне еепрома на лайт модула подобно е както при прецакана айр бег централа, но това с ДИС и ИНПА не става трябва ти БМВ скенер ако с него не става на програматор.
Някой е бъркал във файла на лайт модула и го е омазал може да е при опит за връщане на километри или пускана на дневни светлини или друга манипулация. След като се оправи еепрома ще изчезне грешката и тогава трябва да се свери чек сумата по модулите т.е табло и лайт и евс.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от vankatagsi » 07 Мар 2013, 18:23

Здравейте, и аз си купих кабел + Inpa от склада и започна великото диагностициране.. Въпроса ми е основно за една грешка която дава и немога да разбера значението й: 123 avtivate grid-controlled cooling ?
Предполагам темперетурен датчик при теромостата или нещо такова? Лампата не свете, няма проблем с колата, но грешката си излиза. Колата е е46 323 2000г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SHTILL » 07 Мар 2013, 20:47

oci написа:И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:
190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40

Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията!

това с лайт модула е вътрешна грешка и ще трябва да се префлашне еепрома на лайт модула подобно е както при прецакана айр бег централа, но това с ДИС и ИНПА не става трябва ти БМВ скенер ако с него не става на програматор.
Някой е бъркал във файла на лайт модула и го е омазал може да е при опит за връщане на километри или пускана на дневни светлини или друга манипулация. След като се оправи еепрома ще изчезне грешката и тогава трябва да се свери чек сумата по модулите т.е табло и лайт и евс.

Ами да- в интерес на истината пробвах се да включа дневните светлини, естествено без успех. А колкото до индикацията за задните светлини- смених всички крушки по стоповете и си угаснаха. Можеш ли да ме насочиш тук или на ЛС кой може да направо манипулацията с префлашването?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NikVanov » 07 Мар 2013, 21:28

Колега, ние се сещаме, че става въпрос за ,,Error 123 : activate grid-controlled cooling'', но сигурно знаеш, че компютрите възприемат всичко едно към едно. Общо-взето си за смяна на термостат, според Google.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 07 Мар 2013, 23:37

SHTILL написа:
oci написа:И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:
190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40

Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията!

това с лайт модула е вътрешна грешка и ще трябва да се префлашне еепрома на лайт модула подобно е както при прецакана айр бег централа, но това с ДИС и ИНПА не става трябва ти БМВ скенер ако с него не става на програматор.
Някой е бъркал във файла на лайт модула и го е омазал може да е при опит за връщане на километри или пускана на дневни светлини или друга манипулация. След като се оправи еепрома ще изчезне грешката и тогава трябва да се свери чек сумата по модулите т.е табло и лайт и евс.

Ами да- в интерес на истината пробвах се да включа дневните светлини, естествено без успех. А колкото до индикацията за задните светлини- смених всички крушки по стоповете и си угаснаха. Можеш ли да ме насочиш тук или на ЛС кой може да направо манипулацията с префлашването?


Сигурно знам един :mhihi: Пиши ми на ЛС и ще ти свърша работа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SHTILL » 11 Мар 2013, 18:27

oci написа:И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:
190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40

Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията!


това с лайт модула е вътрешна грешка и ще трябва да се префлашне еепрома на лайт модула подобно е както при прецакана айр бег централа, но това с ДИС и ИНПА не става трябва ти БМВ скенер ако с него не става на програматор.
Някой е бъркал във файла на лайт модула и го е омазал може да е при опит за връщане на километри или пускана на дневни светлини или друга манипулация. След като се оправи еепрома ще изчезне грешката и тогава трябва да се свери чек сумата по модулите т.е табло и лайт и евс.

Ъпдейт: имаше разминаване в километрите... и реалните :mhihi:
И към колетата oci благодарности! И сложих ръчката за борда... бил ми е активиран :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Skip_209 » 13 Мар 2013, 9:45

здравейте,имам и аз малък проблем с колата
а тя е е46 2000г м54б25

миналата година след сваляне на главата за ремонт започна да ми излиза грешка
NW_E - error

след като разрових в нета разбрах че е датчика на изпускателния вал,смених го и пак същата работа,трия я и пак се появява

Изображение

вчера се опитах да кача ДИС но не се справих
www.Steroid-X.com
0887 474 880

Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 7.06.2012
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: е46 320д
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от nikito377 » 18 Мар 2013, 17:45

здравейте колеги някой може ли да помогне.купих си бмв скенер1.40 как се работи с него че ми е мътна

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Батман » 21 Мар 2013, 18:13

Малко помощ, ако може!
Излизат ми постоянно 2 грешки, колата е ОК, без никакви проблеми откъм работа на мотора!

1. avtivate lambda probe heating after KAT bank 1
2. avtivate grid-controlled cooling

Втората е, че термостата е за смяна.
А първата какво ще рече.. превеждам го като - активирано отопление на сондата след катализатор 1!!
ама какво ще рече..

П.П. с коя програма се трие шадоу паметта?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 7.06.2012
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: е46 320д
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от nikito377 » 22 Мар 2013, 0:45

с бмв скенер

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Ivo_Borisov » 22 Мар 2013, 19:00

Колега, ти със скенера ако не можеш да се оправиш, по добре не пипай нищо! То е толкова просто за работа, че няма накъде повече :dunno:
п.п. За четене и триене на грешки имам предвид! А друго не пробвай ако не можеш елементарното с грешките!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 23 Мар 2013, 0:37

Батман написа:Малко помощ, ако може!
Излизат ми постоянно 2 грешки, колата е ОК, без никакви проблеми откъм работа на мотора!

1. avtivate lambda probe heating after KAT bank 1
2. avtivate grid-controlled cooling

Втората е, че термостата е за смяна.
А първата какво ще рече.. превеждам го като - активирано отопление на сондата след катализатор 1!!
ама какво ще рече..

П.П. с коя програма се трие шадоу паметта?

със същата с която си прочел грешките

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 7.06.2012
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: е46 320д
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от nikito377 » 23 Мар 2013, 10:16

Ivo_Borisov написа:Колега, ти със скенера ако не можеш да се оправиш, по добре не пипай нищо! То е толкова просто за работа, че няма накъде повече :dunno:
п.п. За четене и триене на грешки имам предвид! А друго не пробвай ако не можеш елементарното с грешките!

то за четенето и триенето е ясно и едно дете в 1 клас ще го направи питам за другите неща епром,репрограминг и т.н това не ми е ясно и ме е страх дане омажа колата навсякаде по темите само за дис-а е описано никаде за скенера това ми беше въпросчето елементарно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: по нормални пътища

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от ///Mi4aka » 23 Мар 2013, 10:16

[attachment=1]image.jpg[/attachment]
[attachment=1]image.jpg[/attachment]

колеги онзи ден се опитах да влезна в кар меморито и ми даде следното нещо някои може ли да ми каже защо и да помогне как да го оправя ще съм благодарен
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook