Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
NikVanov написа:Това е известен проблем. Опитай така:
всички промени се потвърждават в ,,set vehicle’’, като ,,Yes’’ се натиска след изключване на контакта, без да се включва веднага, както иска програмата.
Не се получава и така. Пак си ме пита до безкрай!
И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:
190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40
Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията!

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:
Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията![/quote]
това с лайт модула е вътрешна грешка и ще трябва да се префлашне еепрома на лайт модула подобно е както при прецакана айр бег централа, но това с ДИС и ИНПА не става трябва ти БМВ скенер ако с него не става на програматор.
Някой е бъркал във файла на лайт модула и го е омазал може да е при опит за връщане на километри или пускана на дневни светлини или друга манипулация. След като се оправи еепрома ще изчезне грешката и тогава трябва да се свери чек сумата по модулите т.е табло и лайт и евс.
190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40
Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията![/quote]
това с лайт модула е вътрешна грешка и ще трябва да се префлашне еепрома на лайт модула подобно е както при прецакана айр бег централа, но това с ДИС и ИНПА не става трябва ти БМВ скенер ако с него не става на програматор.
Някой е бъркал във файла на лайт модула и го е омазал може да е при опит за връщане на километри или пускана на дневни светлини или друга манипулация. След като се оправи еепрома ще изчезне грешката и тогава трябва да се свери чек сумата по модулите т.е табло и лайт и евс.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте, и аз си купих кабел + Inpa от склада и започна великото диагностициране.. Въпроса ми е основно за една грешка която дава и немога да разбера значението й: 123 avtivate grid-controlled cooling ?
Предполагам темперетурен датчик при теромостата или нещо такова? Лампата не свете, няма проблем с колата, но грешката си излиза. Колата е е46 323 2000г.
Предполагам темперетурен датчик при теромостата или нещо такова? Лампата не свете, няма проблем с колата, но грешката си излиза. Колата е е46 323 2000г.
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
oci написа:И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40
Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията!
това с лайт модула е вътрешна грешка и ще трябва да се префлашне еепрома на лайт модула подобно е както при прецакана айр бег централа, но това с ДИС и ИНПА не става трябва ти БМВ скенер ако с него не става на програматор.
Някой е бъркал във файла на лайт модула и го е омазал може да е при опит за връщане на километри или пускана на дневни светлини или друга манипулация. След като се оправи еепрома ще изчезне грешката и тогава трябва да се свери чек сумата по модулите т.е табло и лайт и евс.
Ами да- в интерес на истината пробвах се да включа дневните светлини, естествено без успех. А колкото до индикацията за задните светлини- смених всички крушки по стоповете и си угаснаха. Можеш ли да ме насочиш тук или на ЛС кой може да направо манипулацията с префлашването?

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колега, ние се сещаме, че става въпрос за ,,Error 123 : activate grid-controlled cooling'', но сигурно знаеш, че компютрите възприемат всичко едно към едно. Общо-взето си за смяна на термостат, според Google.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
SHTILL написа:oci написа:И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40
Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията!
това с лайт модула е вътрешна грешка и ще трябва да се префлашне еепрома на лайт модула подобно е както при прецакана айр бег централа, но това с ДИС и ИНПА не става трябва ти БМВ скенер ако с него не става на програматор.
Някой е бъркал във файла на лайт модула и го е омазал може да е при опит за връщане на километри или пускана на дневни светлини или друга манипулация. След като се оправи еепрома ще изчезне грешката и тогава трябва да се свери чек сумата по модулите т.е табло и лайт и евс.
Ами да- в интерес на истината пробвах се да включа дневните светлини, естествено без успех. А колкото до индикацията за задните светлини- смених всички крушки по стоповете и си угаснаха. Можеш ли да ме насочиш тук или на ЛС кой може да направо манипулацията с префлашването?
Сигурно знам един

- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
oci написа:И към другия ми въпрос с борда - оказа се, че се записва грешка:190 light module-EEPROM error
Error frequency: 40
Трия я и след 2 минути пак се появява. (трия с INPA и с DIS)
Как точно да прекодирам модула?
edit: свети ми индикацията за задните стопова/габарити, но те си светят от време на време (не съм с афтърмаркет стопове!). Сега се сещам, че успявах да ретрофит-на ОБЦ-то, когато не светеше индикацията!
това с лайт модула е вътрешна грешка и ще трябва да се префлашне еепрома на лайт модула подобно е както при прецакана айр бег централа, но това с ДИС и ИНПА не става трябва ти БМВ скенер ако с него не става на програматор.
Някой е бъркал във файла на лайт модула и го е омазал може да е при опит за връщане на километри или пускана на дневни светлини или друга манипулация. След като се оправи еепрома ще изчезне грешката и тогава трябва да се свери чек сумата по модулите т.е табло и лайт и евс.
Ъпдейт: имаше разминаване в километрите... и реалните

И към колетата oci благодарности! И сложих ръчката за борда... бил ми е активиран


- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
здравейте,имам и аз малък проблем с колата
а тя е е46 2000г м54б25
миналата година след сваляне на главата за ремонт започна да ми излиза грешка
NW_E - error
след като разрових в нета разбрах че е датчика на изпускателния вал,смених го и пак същата работа,трия я и пак се появява

вчера се опитах да кача ДИС но не се справих
а тя е е46 2000г м54б25
миналата година след сваляне на главата за ремонт започна да ми излиза грешка
NW_E - error
след като разрових в нета разбрах че е датчика на изпускателния вал,смених го и пак същата работа,трия я и пак се появява

вчера се опитах да кача ДИС но не се справих
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- nikito377
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 7.06.2012
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: е46 320д
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
здравейте колеги някой може ли да помогне.купих си бмв скенер1.40 как се работи с него че ми е мътна
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Малко помощ, ако може!
Излизат ми постоянно 2 грешки, колата е ОК, без никакви проблеми откъм работа на мотора!
1. avtivate lambda probe heating after KAT bank 1
2. avtivate grid-controlled cooling
Втората е, че термостата е за смяна.
А първата какво ще рече.. превеждам го като - активирано отопление на сондата след катализатор 1!!
ама какво ще рече..
П.П. с коя програма се трие шадоу паметта?
Излизат ми постоянно 2 грешки, колата е ОК, без никакви проблеми откъм работа на мотора!
1. avtivate lambda probe heating after KAT bank 1
2. avtivate grid-controlled cooling
Втората е, че термостата е за смяна.
А първата какво ще рече.. превеждам го като - активирано отопление на сондата след катализатор 1!!
ама какво ще рече..
П.П. с коя програма се трие шадоу паметта?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikito377
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 7.06.2012
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: е46 320д
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
с бмв скенер
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колега, ти със скенера ако не можеш да се оправиш, по добре не пипай нищо! То е толкова просто за работа, че няма накъде повече 
п.п. За четене и триене на грешки имам предвид! А друго не пробвай ако не можеш елементарното с грешките!

п.п. За четене и триене на грешки имам предвид! А друго не пробвай ако не можеш елементарното с грешките!

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Батман написа:Малко помощ, ако може!
Излизат ми постоянно 2 грешки, колата е ОК, без никакви проблеми откъм работа на мотора!
1. avtivate lambda probe heating after KAT bank 1
2. avtivate grid-controlled cooling
Втората е, че термостата е за смяна.
А първата какво ще рече.. превеждам го като - активирано отопление на сондата след катализатор 1!!
ама какво ще рече..
П.П. с коя програма се трие шадоу паметта?
със същата с която си прочел грешките
- nikito377
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 7.06.2012
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: е46 320д
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ivo_Borisov написа:Колега, ти със скенера ако не можеш да се оправиш, по добре не пипай нищо! То е толкова просто за работа, че няма накъде повече
п.п. За четене и триене на грешки имам предвид! А друго не пробвай ако не можеш елементарното с грешките!
то за четенето и триенето е ясно и едно дете в 1 клас ще го направи питам за другите неща епром,репрограминг и т.н това не ми е ясно и ме е страх дане омажа колата навсякаде по темите само за дис-а е описано никаде за скенера това ми беше въпросчето елементарно
- ///Mi4aka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: по нормални пътища
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
[attachment=1]image.jpg[/attachment]
[attachment=1]image.jpg[/attachment]
колеги онзи ден се опитах да влезна в кар меморито и ми даде следното нещо някои може ли да ми каже защо и да помогне как да го оправя ще съм благодарен
[attachment=1]image.jpg[/attachment]
колеги онзи ден се опитах да влезна в кар меморито и ми даде следното нещо някои може ли да ми каже защо и да помогне как да го оправя ще съм благодарен
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани