Газов инжекцион Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- stoian01
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 25.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 528
Re: Газов инжекцион Е39
Колега аз съм с Е39 528 . и аз се колебаех но сложих на 23.02.13. Фобус1 в София с Изпарител Меджик3 и бързи Инжектори Реил хоризонт, нормална бутилка и съм много доволен.
Това е най оптималния вариант според мен, ако решиш провери в сайта на фобус дали имат сервиз за Пловдив
Това е най оптималния вариант според мен, ако решиш провери в сайта на фобус дали имат сервиз за Пловдив
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Газов инжекцион Е39
Абе колеги, един приятел се опитва да ме убеди, че тази кола е с ГИ, мотае ли ме нещо или наистина има 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Газов инжекцион Е39
Според мен, тази на снимката няма. На този мотор му трябват два изпарителя, който да захранват рейките от двете страни. На снимката грам маркуч на се вижда а за изпарители да не говорим. Иначе комп. и инжекторите на газовата могат да се скрят да не се виждат, но изпарителя/ите с маркучите няма как (в конкретния случай).
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Газов инжекцион Е39
Аз го видях обаче 

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Газов инжекцион Е39
На V8 ka под капака много приятно се скриват рейките ,ако се боцнат изпарителите в подкалниците просто не може да хванеш ,че има газ 


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Газов инжекцион Е39
Smoocki написа:На V8 ka под капака много приятно се скриват рейките ,ако се боцнат изпарителите в подкалниците просто не може да хванеш ,че има газ
Ееее, в подкалниците не става, нали изпарителите трябва да са достъпни, за да се регулира налягането

ЖОКЕР: Изпарителя е един, Mgic 3 до 350к.с
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Газов инжекцион Е39
Лошото при този е че трябва да се опъват 2 маркуча ,т.е . по маркуч за всяка рейка .Иначе е супер надежден и найстина може да се скрие доста добре.Аз взех Заволи ,малко по голям е ,но нямаха кита с Меджика

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Газов инжекцион Е39
Ilko Ivanov написа:Аз го видях обаче
Аз не го виждам (то и за това е скрито де - да се не вижда)...

Някой си е поиграл бая с монтажа и целенасочено е действано да не се вижда нищо.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Газов инжекцион Е39
Сега остава Преслав да сподели и как е вървежа ....
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Газов инжекцион Е39
kener написа:Според мен, тази на снимката няма. На този мотор му трябват два изпарителя, който да захранват рейките от двете страни. На снимката грам маркуч на се вижда а за изпарители да не говорим. Иначе комп. и инжекторите на газовата могат да се скрят да не се виждат, но изпарителя/ите с маркучите няма как (в конкретния случай).
И с един изпарител става стига да е с достатъчен капацитет.
mad_presley написа:Smoocki написа:На V8 ka под капака много приятно се скриват рейките ,ако се боцнат изпарителите в подкалниците просто не може да хванеш ,че има газ
Ееее, в подкалниците не става, нали изпарителите трябва да са достъпни, за да се регулира налягането![]()
ЖОКЕР: Изпарителя е един, Mgic 3 до 350к.с
Еее Пресли бодна ли му газ най-накрая. Кажи как е разхода


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Газов инжекцион Е39
С монтажа си поиграхме доста, наистина доста, към 3 дена
За сметка на това пък, всичко стана като оригинално. Изпарителя е под левия филтър за климатика, маркучите минават по оригиналните места, където минават маркучите за печка. Всички кабели са запоени, изолирани и подредени в мястото за компютрите, там на едното свободно място стои и компютъра на ГИ.
Иначе уредбата е пълен комплект Romano, само изпарителя е Magic 3, защото Romano-то оригинално идва с два изпарителя за такъв мотор.
Компютъра на ГИ се вързва към ламбда сондите, както и взема данни по К-линия. Това в комплект с по-бързия процесор в газовия компютър от оригиналния DME прави чудото колата да върви 1:1 както на бензин, така и на газ...даже имам усещане, че на газ върви по-добре, но това ще го преценя, когато засека разхода
Та така де, който иска наистина качествено изпълнение, да се обръща към колегата на @Ilko Ivanov
М/у другото, вързахме го само към един извод, но редуктора си е за 350к.с (с 8мм вход за медната тръба) и се държи перфктно. Дори и при тотално издевателсто над педала на газта налягането не пада под 1.4 при зададени 1.5, а температурата на изпарената газ си стои стабилно на 48-50*С.

За сметка на това пък, всичко стана като оригинално. Изпарителя е под левия филтър за климатика, маркучите минават по оригиналните места, където минават маркучите за печка. Всички кабели са запоени, изолирани и подредени в мястото за компютрите, там на едното свободно място стои и компютъра на ГИ.
Иначе уредбата е пълен комплект Romano, само изпарителя е Magic 3, защото Romano-то оригинално идва с два изпарителя за такъв мотор.
Компютъра на ГИ се вързва към ламбда сондите, както и взема данни по К-линия. Това в комплект с по-бързия процесор в газовия компютър от оригиналния DME прави чудото колата да върви 1:1 както на бензин, така и на газ...даже имам усещане, че на газ върви по-добре, но това ще го преценя, когато засека разхода

Та така де, който иска наистина качествено изпълнение, да се обръща към колегата на @Ilko Ivanov

Smoocki написа:Лошото при този е че трябва да се опъват 2 маркуча ,т.е . по маркуч за всяка рейка .Иначе е супер надежден и найстина може да се скрие доста добре.Аз взех Заволи ,малко по голям е ,но нямаха кита с Меджика
М/у другото, вързахме го само към един извод, но редуктора си е за 350к.с (с 8мм вход за медната тръба) и се държи перфктно. Дори и при тотално издевателсто над педала на газта налягането не пада под 1.4 при зададени 1.5, а температурата на изпарената газ си стои стабилно на 48-50*С.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Газов инжекцион Е39
И при мен като че ли има нещо такова с вървежа - на газ повече от на бензин. Изпарителя ми е този макар и монтиран неправилно но така я взех колата (и на него ще му дойде времето) При як тормоз на високите обороти ако не стигне налягането на газта пуска бензина.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Газов инжекцион Е39
Един съвет за изпарителя - следи си водата, че на тоз изпарител детската му болес е да вкарва газ във водата и да надува. Иначе изпарителя е железен аз също карам с такъв (втори брой след рекламацията).
П.П. И все пак не вярвам, на тези коне, изпарителя да се държи чак толкова добре.
П.П. И все пак не вярвам, на тези коне, изпарителя да се държи чак толкова добре.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Газов инжекцион Е39
Чудесно изпълнение при Пресли! Романото при тебе успява ли да взема данни от бензиновото ЕКУ и да прави корекции? Дюзите при този комплект какво представляват и колко цикъла им дават да издържат? Предполагам се поръчват за мощността на мотора (конски сили на цилиндър по-скоро)?
Според мен, за да се постигне перфектният резултат на газ, е необходимо да се бодне един процесор на аванса. Някои хора трърдят, че имало смисъл само на метан, но разликата в ъгъла на LPG и бензин е към 6 градуса и съм виждал разликата. Твърди се, че е между 5 до 7 процента в мощността, а това може да е значително при повечко кончета.
Според мен, за да се постигне перфектният резултат на газ, е необходимо да се бодне един процесор на аванса. Някои хора трърдят, че имало смисъл само на метан, но разликата в ъгъла на LPG и бензин е към 6 градуса и съм виждал разликата. Твърди се, че е между 5 до 7 процента в мощността, а това може да е значително при повечко кончета.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Газов инжекцион Е39
kener написа:Един съвет за изпарителя - следи си водата, че на тоз изпарител детската му болес е да вкарва газ във водата и да надува. Иначе изпарителя е железен аз също карам с такъв (втори брой след рекламацията).
П.П. И все пак не вярвам, на тези коне, изпарителя да се държи чак толкова добре.
Е, това пък ново 20-се. Уж четох доста за този изпарител из другите автофоруми и за такъв проблем не видях никъде, но пък всяко правило си има изключения

Иначе, тази седмица като ми остане време, ще направя едно клипче с живи данни на романо диагностиката, да видиш как се държи.
turbo написа:Чудесно изпълнение при Пресли! Романото при тебе успява ли да взема данни от бензиновото ЕКУ и да прави корекции? Дюзите при този комплект какво представляват и колко цикъла им дават да издържат? Предполагам се поръчват за мощността на мотора (конски сили на цилиндър по-скоро)?
Според мен, за да се постигне перфектният резултат на газ, е необходимо да се бодне един процесор на аванса. Някои хора трърдят, че имало смисъл само на метан, но разликата в ъгъла на LPG и бензин е към 6 градуса и съм виждал разликата. Твърди се, че е между 5 до 7 процента в мощността, а това може да е значително при повечко кончета.
Да, взема си данни от DME по К-линия и прави корекции. За подробности по дюзите колегата @NAPSTERS може да каже най-добре, защото комплекта го вземах от него. Иначе инжекторите сa....май бяха Romano Fast или нещо подобно, като има само още едни по-големи от тези, които са Romano HD. Факт е обаче, че дори и тези инжектори идват мааалко големички за този мотор, но е нещо, което може да се компенсира с корекция на налягането.
За предверението, няма нужда да се слагат процесори, просто може да се ремапне DME с по-високо предварение и ще отговаря за по-голямото октаново число на пропан бутана, но пък тогава ще трябва да се кара и с най-малко бензин 98

70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани