Газов инжекцион Е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: 528

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от stoian01 » 26 Фев 2013, 0:16

Колега аз съм с Е39 528 . и аз се колебаех но сложих на 23.02.13. Фобус1 в София с Изпарител Меджик3 и бързи Инжектори Реил хоризонт, нормална бутилка и съм много доволен.
Това е най оптималния вариант според мен, ако решиш провери в сайта на фобус дали имат сервиз за Пловдив

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от mad_presley » 03 Мар 2013, 22:34

Абе колеги, един приятел се опитва да ме убеди, че тази кола е с ГИ, мотае ли ме нещо или наистина има :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от kener » 03 Мар 2013, 23:32

Според мен, тази на снимката няма. На този мотор му трябват два изпарителя, който да захранват рейките от двете страни. На снимката грам маркуч на се вижда а за изпарители да не говорим. Иначе комп. и инжекторите на газовата могат да се скрят да не се виждат, но изпарителя/ите с маркучите няма как (в конкретния случай).
40653

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от Ilko Ivanov » 03 Мар 2013, 23:37

Аз го видях обаче :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от Smoocki » 04 Мар 2013, 9:49

На V8 ka под капака много приятно се скриват рейките ,ако се боцнат изпарителите в подкалниците просто не може да хванеш ,че има газ :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от mad_presley » 04 Мар 2013, 10:11

Smoocki написа:На V8 ka под капака много приятно се скриват рейките ,ако се боцнат изпарителите в подкалниците просто не може да хванеш ,че има газ :)

Ееее, в подкалниците не става, нали изпарителите трябва да са достъпни, за да се регулира налягането :D
ЖОКЕР: Изпарителя е един, Mgic 3 до 350к.с

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от Smoocki » 04 Мар 2013, 10:26

Лошото при този е че трябва да се опъват 2 маркуча ,т.е . по маркуч за всяка рейка .Иначе е супер надежден и найстина може да се скрие доста добре.Аз взех Заволи ,малко по голям е ,но нямаха кита с Меджика
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от turbo » 04 Мар 2013, 11:34

Ilko Ivanov написа:Аз го видях обаче :mhihi:


Аз не го виждам (то и за това е скрито де - да се не вижда)... :dunno:
Някой си е поиграл бая с монтажа и целенасочено е действано да не се вижда нищо.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от Ilko Ivanov » 04 Мар 2013, 20:48

Сега остава Преслав да сподели и как е вървежа ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от gentata » 04 Мар 2013, 21:38

kener написа:Според мен, тази на снимката няма. На този мотор му трябват два изпарителя, който да захранват рейките от двете страни. На снимката грам маркуч на се вижда а за изпарители да не говорим. Иначе комп. и инжекторите на газовата могат да се скрят да не се виждат, но изпарителя/ите с маркучите няма как (в конкретния случай).

И с един изпарител става стига да е с достатъчен капацитет.
mad_presley написа:
Smoocki написа:На V8 ka под капака много приятно се скриват рейките ,ако се боцнат изпарителите в подкалниците просто не може да хванеш ,че има газ :)

Ееее, в подкалниците не става, нали изпарителите трябва да са достъпни, за да се регулира налягането :D
ЖОКЕР: Изпарителя е един, Mgic 3 до 350к.с

Еее Пресли бодна ли му газ най-накрая. Кажи как е разхода 8)
:driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от mad_presley » 04 Мар 2013, 21:54

С монтажа си поиграхме доста, наистина доста, към 3 дена :mhihi:
За сметка на това пък, всичко стана като оригинално. Изпарителя е под левия филтър за климатика, маркучите минават по оригиналните места, където минават маркучите за печка. Всички кабели са запоени, изолирани и подредени в мястото за компютрите, там на едното свободно място стои и компютъра на ГИ.

Иначе уредбата е пълен комплект Romano, само изпарителя е Magic 3, защото Romano-то оригинално идва с два изпарителя за такъв мотор.
Компютъра на ГИ се вързва към ламбда сондите, както и взема данни по К-линия. Това в комплект с по-бързия процесор в газовия компютър от оригиналния DME прави чудото колата да върви 1:1 както на бензин, така и на газ...даже имам усещане, че на газ върви по-добре, но това ще го преценя, когато засека разхода :D

Та така де, който иска наистина качествено изпълнение, да се обръща към колегата на @Ilko Ivanov :mrgreen:

Smoocki написа:Лошото при този е че трябва да се опъват 2 маркуча ,т.е . по маркуч за всяка рейка .Иначе е супер надежден и найстина може да се скрие доста добре.Аз взех Заволи ,малко по голям е ,но нямаха кита с Меджика


М/у другото, вързахме го само към един извод, но редуктора си е за 350к.с (с 8мм вход за медната тръба) и се държи перфктно. Дори и при тотално издевателсто над педала на газта налягането не пада под 1.4 при зададени 1.5, а температурата на изпарената газ си стои стабилно на 48-50*С.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от gentata » 04 Мар 2013, 22:33

И при мен като че ли има нещо такова с вървежа - на газ повече от на бензин. Изпарителя ми е този макар и монтиран неправилно но така я взех колата (и на него ще му дойде времето) При як тормоз на високите обороти ако не стигне налягането на газта пуска бензина.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от kener » 04 Мар 2013, 23:03

Един съвет за изпарителя - следи си водата, че на тоз изпарител детската му болес е да вкарва газ във водата и да надува. Иначе изпарителя е железен аз също карам с такъв (втори брой след рекламацията).

П.П. И все пак не вярвам, на тези коне, изпарителя да се държи чак толкова добре.
40653

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от turbo » 04 Мар 2013, 23:56

Чудесно изпълнение при Пресли! Романото при тебе успява ли да взема данни от бензиновото ЕКУ и да прави корекции? Дюзите при този комплект какво представляват и колко цикъла им дават да издържат? Предполагам се поръчват за мощността на мотора (конски сили на цилиндър по-скоро)?
Според мен, за да се постигне перфектният резултат на газ, е необходимо да се бодне един процесор на аванса. Някои хора трърдят, че имало смисъл само на метан, но разликата в ъгъла на LPG и бензин е към 6 градуса и съм виждал разликата. Твърди се, че е между 5 до 7 процента в мощността, а това може да е значително при повечко кончета. :D
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Газов инжекцион Е39

Мнение от mad_presley » 05 Мар 2013, 0:07

kener написа:Един съвет за изпарителя - следи си водата, че на тоз изпарител детската му болес е да вкарва газ във водата и да надува. Иначе изпарителя е железен аз също карам с такъв (втори брой след рекламацията).

П.П. И все пак не вярвам, на тези коне, изпарителя да се държи чак толкова добре.

Е, това пък ново 20-се. Уж четох доста за този изпарител из другите автофоруми и за такъв проблем не видях никъде, но пък всяко правило си има изключения :D

Иначе, тази седмица като ми остане време, ще направя едно клипче с живи данни на романо диагностиката, да видиш как се държи.

turbo написа:Чудесно изпълнение при Пресли! Романото при тебе успява ли да взема данни от бензиновото ЕКУ и да прави корекции? Дюзите при този комплект какво представляват и колко цикъла им дават да издържат? Предполагам се поръчват за мощността на мотора (конски сили на цилиндър по-скоро)?
Според мен, за да се постигне перфектният резултат на газ, е необходимо да се бодне един процесор на аванса. Някои хора трърдят, че имало смисъл само на метан, но разликата в ъгъла на LPG и бензин е към 6 градуса и съм виждал разликата. Твърди се, че е между 5 до 7 процента в мощността, а това може да е значително при повечко кончета. :D


Да, взема си данни от DME по К-линия и прави корекции. За подробности по дюзите колегата @NAPSTERS може да каже най-добре, защото комплекта го вземах от него. Иначе инжекторите сa....май бяха Romano Fast или нещо подобно, като има само още едни по-големи от тези, които са Romano HD. Факт е обаче, че дори и тези инжектори идват мааалко големички за този мотор, но е нещо, което може да се компенсира с корекция на налягането.

За предверението, няма нужда да се слагат процесори, просто може да се ремапне DME с по-високо предварение и ще отговаря за по-голямото октаново число на пропан бутана, но пък тогава ще трябва да се кара и с най-малко бензин 98 :D

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook