M50B20 Проблем след палене - гасне
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- B1ZzY_BMW
-
320i
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 BMW E36
- Мечтае да кара: Мковица
- Детайли за колата: BMW E61 530d 08"black-sapphire metallic" / BMW E36 318i Touring 98"cosmosschwarz metallic 303.
M50B20 Проблем след палене - гасне
Здравейте колеги, след запалване на колата като е студена тръгвам и след 5 минути колата гасне и трудно пали след това. Докато е студена трябва да се държи в обороти, но като мине синята зона колата няма проблеми.Направи ми впечатление, че мирише на суров бензин, сипвам му 100 октана ОМВ. Сменял съм датчик колянов вал, свещи, бензинов филтър.Въпроса ми е каква може да е причината? Дали може да някоя от бубините, температурен датчик или нещо по инсталацията? 

- biser_316
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 27.07.2012
- Местоположение: грЕлинПелин
- Пол: Мъж
- Кара: 316 компакт
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
ами щом го прави на студен мотор може да е стъпков мотор.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
Значи, като съм ти чел темите на тебе, последият път си беше ЛЕПИЛ
гофрето, защото 30лв ти се сториха много пари, за да си купиш НОВО от Дару кар
Поправи ме, ако греша.
Лачената 20ска по всяка вероятност дърпа въздух СЛЕД дебитомера. Трябва да погледнеш всички маркучи около стъпковия мотор, под колектора, самият стъпков мотор също. Ако гофрето ти е напукано или скъсано е нормално да ти гасне, тъй като взимаш въздух, който не е отчетен.
Ако е бубина, ще ти работи с по-малко цилиндри
Можеш да видиш дали лулите са ти здрави. Не трябва да имат напукване и/или липсващи части.
Стъпковия мотор също е вариант, обаче по-скоро не е - или не е само, защото проблема отшумява след като колата загрее. Т.е. Някой от маркучите се стопля, започва да уплътнява пукантината или дупката и колата започва да работи нормално.


Лачената 20ска по всяка вероятност дърпа въздух СЛЕД дебитомера. Трябва да погледнеш всички маркучи около стъпковия мотор, под колектора, самият стъпков мотор също. Ако гофрето ти е напукано или скъсано е нормално да ти гасне, тъй като взимаш въздух, който не е отчетен.


Стъпковия мотор също е вариант, обаче по-скоро не е - или не е само, защото проблема отшумява след като колата загрее. Т.е. Някой от маркучите се стопля, започва да уплътнява пукантината или дупката и колата започва да работи нормално.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
B1ZzY_BMW написа:Здравейте колеги, след запалване на колата като е студена тръгвам и след 5 минути колата гасне и трудно пали след това. Докато е студена трябва да се държи в обороти, но като мине синята зона колата няма проблеми.Направи ми впечатление, че мирише на суров бензин, сипвам му 100 октана ОМВ. Сменял съм датчик колянов вал, свещи, бензинов филтър.Въпроса ми е каква може да е причината? Дали може да някоя от бубините, температурен датчик или нещо по инсталацията?
Колега, може да са много неща- да кажем датчик за температурата на антифриза, който показва по-ниска температура от реалната и двигателя се дави, дефектирали дюзи, може да е повреден клапан регулатор, в неделя правих една Е34-ка с този двигател, с подобен проблем, на диагностиката излезе невъзможност за ламбда контрол поради достигане на максималните стойности за регулиране и въпреки това горивната смес остава богата, оказа се високо налягане в нагнетателният горивопровод, дължащо се на прегънат маркуч на възвратният горивопровод вътре в резервоара. Датчика на коляновият вал няма да ти реши проблема, както вече си разбрал, той създава проблеми от друго естество. Друга причина може да е дефектирала вторична намотка на някоя бобина, преди няколко седмици гледах една Е36-ца с три неработещи добре бобини+свещ с пробита изолация на първи цилиндър, след смяната не можеха да си познаят колата.

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
zvetiko написа:... Друга причина може да е дефектирала вторична намотка на някоя бобина, преди няколко седмици гледах една Е36-ца с три неработещи добре бобини+свещ с пробита изолация на първи цилиндър, след смяната не можеха да си познаят колата.
Колега, това какво трябва да означава? Че бубината има и друго положение освен работи- неработи? Така ли ?
- B1ZzY_BMW
-
320i
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 BMW E36
- Мечтае да кара: Мковица
- Детайли за колата: BMW E61 530d 08"black-sapphire metallic" / BMW E36 318i Touring 98"cosmosschwarz metallic 303.
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
u`F`o написа:Значи, като съм ти чел темите на тебе, последият път си беше ЛЕПИЛгофрето, защото 30лв ти се сториха много пари, за да си купиш НОВО от Дару кар
Поправи ме, ако греша.
Лачената 20ска по всяка вероятност дърпа въздух СЛЕД дебитомера. Трябва да погледнеш всички маркучи около стъпковия мотор, под колектора, самият стъпков мотор също. Ако гофрето ти е напукано или скъсано е нормално да ти гасне, тъй като взимаш въздух, който не е отчетен.
Ако е бубина, ще ти работи с по-малко цилиндри
Можеш да видиш дали лулите са ти здрави. Не трябва да имат напукване и/или липсващи части.
Стъпковия мотор също е вариант, обаче по-скоро не е - или не е само, защото проблема отшумява след като колата загрее. Т.е. Някой от маркучите се стопля, започва да уплътнява пукантината или дупката и колата започва да работи нормално.
Колега, ЛЕПЕНЕТО беше за няколко дни, тъй като бях в невъзможност да го сменя и след това веднага беше заменен с чисто нов от Дару. Така че може да не наблягаш на тази случка повече.


- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
B1ZzY_BMW написа:u`F`o написа:Значи, като съм ти чел темите на тебе, последият път си беше ЛЕПИЛгофрето, защото 30лв ти се сториха много пари, за да си купиш НОВО от Дару кар
Поправи ме, ако греша.
Лачената 20ска по всяка вероятност дърпа въздух СЛЕД дебитомера. Трябва да погледнеш всички маркучи около стъпковия мотор, под колектора, самият стъпков мотор също. Ако гофрето ти е напукано или скъсано е нормално да ти гасне, тъй като взимаш въздух, който не е отчетен.
Ако е бубина, ще ти работи с по-малко цилиндри
Можеш да видиш дали лулите са ти здрави. Не трябва да имат напукване и/или липсващи части.
Стъпковия мотор също е вариант, обаче по-скоро не е - или не е само, защото проблема отшумява след като колата загрее. Т.е. Някой от маркучите се стопля, започва да уплътнява пукантината или дупката и колата започва да работи нормално.
Колега, ЛЕПЕНЕТО беше за няколко дни, тъй като бях в невъзможност да го сменя и след това веднага беше заменен с чисто нов от Дару. ...
Радвам се да го прочета

За другото и при мен се случи преди няколко дни колата да работи супер зле, да тресе и да прекъсва и след тоав ни лук яла, ни лук мирисала.

Поздрави,
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
Вържи колата на една диагностика ... може па и да си каже какво я боли ! 

- B1ZzY_BMW
-
320i
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 BMW E36
- Мечтае да кара: Мковица
- Детайли за колата: BMW E61 530d 08"black-sapphire metallic" / BMW E36 318i Touring 98"cosmosschwarz metallic 303.
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
Днес даже отказа да запали ....



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
B1ZzY_BMW написа:Днес даже отказа да запали ....![]()
Каза , че си сменил датчик колянов вал и горивен филтър ... в такъв случай си виж горивната помпа ....
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
А датчика на к.в. нов ли е? Буксата и кабела как са? По принцип изобщо да не запали, може да означава, че не си знае положението на вала. Помпата не съм сигурен как да я провериш на 100%, но можеш да свалиш маркуча за обратното гориво, за да видиш дали има гориво в рейката. Може да вземеш една рейка с инжектори и да я закачиш на мястото на твоята барабар с регулатора, за да си сигурен, че регулатора пропуска гориво, инжекторите се пълнят и т.н. А всъщност какво стана, като не иска да запали? Т.е. какво точно се случи?
- B1ZzY_BMW
-
320i
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 BMW E36
- Мечтае да кара: Мковица
- Детайли за колата: BMW E61 530d 08"black-sapphire metallic" / BMW E36 318i Touring 98"cosmosschwarz metallic 303.
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
Сега я запалих малко тегаво но запали и работеше като газка и смърдеше много зле ... се 1 работеше на 4 5 цилиндара много зле изчаках я да загрее но не се оправи и я изгасих ..



- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
B1ZzY_BMW написа:Сега я запалих малко тегаво но запали и работеше като газка и смърдеше много зле ... се 1 работеше на 4 5 цилиндара много зле изчаках я да загрее но не се оправи и я изгасих ..![]()
Скии ся какво правиш. Отиваш при возилото. Махаш пластмасовата кора отгоре над главата, разкачаш бубините и ги вадиш. Проверяваш дали има вода при свещите, проверяваш дали има напукване (както ти казах) на лулите, проверяваш дали бубините са нацепени. Ако всичко е ОК пробваш да запалиш - отиваш и вадиш бубините една по една. Гледаш да не те изпраска тока, че там бие много. Ако мотора не си промени работата след разкачането на дадена бубина - значи НЕ работи. Връщаш я обратно (или пък не), продължаваш с 2ри цилиндър, 3ти и т.н. Като (ако) видиш че нямаш ток от някоя от бубините - купуваш от форума работещи бубини и палиш.
Може да вземеш от някой на заем, ако не си сигурен, че е в тях проблема.
Поздрави,

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
u`F`o написа:zvetiko написа:... Друга причина може да е дефектирала вторична намотка на някоя бобина, преди няколко седмици гледах една Е36-ца с три неработещи добре бобини+свещ с пробита изолация на първи цилиндър, след смяната не можеха да си познаят колата.
Колега, това какво трябва да означава? Че бубината има и друго положение освен работи- неработи? Така ли ?
Колега, това е тъжната истина.


- B1ZzY_BMW
-
320i
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 BMW E36
- Мечтае да кара: Мковица
- Детайли за колата: BMW E61 530d 08"black-sapphire metallic" / BMW E36 318i Touring 98"cosmosschwarz metallic 303.
Re: M50B20 Проблем след палене - гасне
Днес бях при колегата zvetiko обърна ми голямо внимание за което му благодаря откри проблема от къде е и идва от буксата на компа имаше извадени кабелчета които задействат датчиците на коляновия и на разпределителният вал и на диагностиката излезе че и двата са заминали а в същност проблема е идвал от кабелчетата и сега колата спи !!!
. Ако някои има сериозен проблем с колата си препоръчвам ви да отидете при колегата zvetiko той си разбира от работата !!!





15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани