проблем със строук-3.0 л.-забиване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
проблем със строук-3.0 л.-забиване
Здравейте ,колеги!В силов тунинг имам тема и съм писал за проблема ,но там никой не отговаря ,а се опитват да те откажат да се занимаваш и пишеш,защото това не е работа за"простосмъртни" ,като нас.То и до сега всички проблеми си ги реших сам ,ще реша и този,но нали това е смисъла на форума-ако някой знае или е патил ,да пише !По този начин ще спестя пари и време.Та мотора е строукнат от м50в25 ванос на м52в30 ванос,т.е к.в. от 3.0 л. ,бутала от м42 ис ,биели на 135 мм. и електроника от м52в28.Смукателния вал е от м54в30,зацепен с неговия тайминг,а изпускателния-бивш смукателен от безванусов ,зацепен с леко закъснение ,спрямо тайминга на стоковия изпускателен вал на м52.Значи мотора си пали на 3 об. на к.в..Работи без никакви шумове и трептения.Но когато дам рязко газ до край,а и плавно-стрелката на об. тръгва на дясно и на 4000 об. забива за около 2-3 секунди,после рязко продължава до 6000,където започва да звучи като прекъсвач,за около 3-4 секунди ,и после отива до истинския прекъсвач на 6500 об.Слагам друг комп и датч. на к.в и пак същото.Със друг дебитомер също.Съмненията са ми в шайбата на к.в. за оборотите-Тя има размазани зъби ,следствие на блокиране к.в. с щанга от предния собственик.Имам здрава шайба и ще я сменя,но ако проблема продължи,а и да не продължи ,понеже е мудничка в ниските ,мисля да презацепя валовете с тайминг на м52-имам белези на вторите пети на разпределителните валове.Следващата стъпка е да гледаме живи данни и да видим какво се случва при тези обороти.Молбата ми е ,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да пише ,та и аз да спестя пари и време,които вече нямам!Мотора е монтиран на 320 седан 91 г. без ванос.Благодаря предварително и приемам всякакви основателни критики за евентуалните грешки,които евентуално съм допуснал!
- Светлин
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: не си е в къщи !
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E61 '2004
- Мечтае да кара: М5 Е60
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Колата има ли ремап или само си сложил ЕКУ-то и електрониката от 2,8 ,ако е така е нормално да има замисляне и забиване. Повече въздух трябва повече гориво .
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Адаптациите на компютъра са от -8% до +10%, а по принцип работят под нулата на стандартен двигател, така че имат запас и е малко вероятно да е от кубатурата.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Светлин написа:Колата има ли ремап или само си сложил ЕКУ-то и електрониката от 2,8 ,ако е така е нормално да има замисляне и забиване. Повече въздух трябва повече гориво .
Няма ремап,но това ми е четвъртия строук и от опит знам,че електрониките са доста гъвкави и за 200 кубика просто не трябва да се замисли.Последния строук беше от 2000 на 2800 кубика с бош оригинална електроника и никакви ядове.Сименса от 2000 на 2500 кубика също никакви ядове.
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Сеш ли се,че с разпределителни валове сбирщайн+строук+зацепване на око центровката може да не си идва на мястото 

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Опитвал ли си да видиш дали дава някакви грешки? Ако е много грешно зацепена си записва грешка при всяко минаване на вала през датчика. Според мен си обърквал зацепването. Задържането вероятно е в момента в който сработва ваноса.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Ина мен това ми минава през главата ,като евентуален проблем.Аз така ,или иначе в събота ще презацепя валовете като на м52 сток.Стига да съм намерил датч на к.в. ,че не ми се сваля пак от комбито.Но първо ще презацепя валовете,и ако не се оправи-шайбата ,за да знам ,кое от двете е причината със сигурност.Снощи получих и първото клипче от бившата 20-ка,която направих на 28-ца със сток електроника.Качеството е малко лошо,но ми изглежда доста пъргавка за 20-ка
http://vbox7.com/play:c3d7153551


- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Само оборотомера да се направи в режим за 6 цил и грешка няма да има
Иначе си върви като заводска 28-ца 


- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
При това е безваносов мотор. 

- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Днес бая си поиграх с краен резултат -нищо и половина.Презацепих валовете с тайминга на м52,пробвах да запаля с датчика на к.в. ,който ту работеше,ту-не,като един колега му пусна нов кабел,но не запали.Тогава се принудих да купя нов -на Мапко,немски и въпреки съмненията ми -запали.Пробвах с новата центровка-същото ,само дето до 3000 об. се изрязва малко по- бързо.Понеже забравих да взема другата шайба ,започнах да сменям-първо клапана на ваноса,после дебитомера,после тпс-а, и все същото.Вече не остана нищо ,освен шайбата на к. в..Ето и снимки на шайбата-зъбите ги припилих да не са размазани.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Не изглеждат толкова зле, но знае ли човек...
Щом имаш друга шайба я смени, поне ще я елиминираш като проблем...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Днес смених шайбата с друга-без забележки и същото.Ето и клип. http://vbox7.com/play:383713fd4b
Слушах внимателно и си мисля,че щом не е електрониката,понеже не излиза и черен пушек,че няма петрол ,или не е достатъчен.Значи ще замеря налягането в рейката и ще видя дебита.Ако всичко е ок ще пробвам с по-големи дюзи-сега съм със зелените.
Слушах внимателно и си мисля,че щом не е електрониката,понеже не излиза и черен пушек,че няма петрол ,или не е достатъчен.Значи ще замеря налягането в рейката и ще видя дебита.Ако всичко е ок ще пробвам с по-големи дюзи-сега съм със зелените.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Най-добре пиши в едната от двете теми. Няма смисъл едни и същи неща в двете.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Днес замерих налягането в рейката-от 3.0 до 3.5 бара ,т.е. -нормално.Дебита също е много добър.Не засмуква и въздух.Остават бубините и датч. на разпр. вал несменени,но ми се вижда слабо вероятно да е от тях.Трябва да намеря дюзи от 2.8-би трябвало да са достатъчни.
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Аз си мисля, че ако е от липса на гориво, на място ще се усеща най-слабо (или няма да се усеща), в движение на ниска предавка по-силно и при по-ниски обороти, и на по-висока предавка ще се усеща още по-силно и при още по-ниски обороти. Моментът, в който не достига горивото, ще е различен, в зависимост от натоварването на двигателя. Просто лични разсъждения.
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани