Местоположение на модули 750
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
Само да вметна,че ако не беше колегата Oci нямаше сега да карам 750





- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Местоположение на модули 750
predel написа:Пълен ляв, пълен десен и диагностиката го дели до 0, и "воала" датчика бил "калибриран" и не ти трябва даже ГТ1....
това е при положение че е паднал акумулатор при смяна на датчик задължително си иска диагностика
Барай шишарката Минкеее ....
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Местоположение на модули 750
boris_k написа:Oci говори за колата, от която се сваля датчика, но Майсторе, ти за пореден път разбрал, не разбрал, даваш съвети и мнения!!!
Мненията и съветите ми са правилни и са идентични с тези на Oci.

Когато се сваля акумулатора или падне напълно и после се включи отново, съответно ECU разбира от Steering Angel Sensor на какъв ъгъл е завъртян волана, но не знае на колко оборота е бил е завъртян, затова се налага калибриране.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Местоположение на модули 750
zvetiko написа:Мненията и съветите ми са правилни и са идентични с тези на Oci.За това, че няма значение на къде са били завъртяни колелетата на колата донор, просто няма какво да го коментираме
Като няма нужда да го коментираме, защо го коментираш, оплете се ама айде.

Като са ти идентични съветите, защо ги даваш? Или викаш айде и аз да се покажа, колко сложни думички съм научил, нищо че никога не съм го правил.


- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Местоположение на модули 750
zvetiko написа:boris_k написа:Oci говори за колата, от която се сваля датчика, но Майсторе, ти за пореден път разбрал, не разбрал, даваш съвети и мнения!!!
Мненията и съветите ми са правилни и са идентични с тези на Oci.За това, че няма значение на къде са били завъртяни колелетата на колата донор, просто няма какво да го коментираме- датчика си има положение при монтажа му и трябва някак си да го сбъркаш за да има неприятни последици.
Когато се сваля акумулатора или падне напълно и послеhttp://bmwpower-bg.net/forums/posting.php?mode=quote&f=123&p=3633674# се включи отново, съответно ECU разбира от Steering Angel Sensor на какъв ъгъл е завъртян волана, но не знае на колко оборота е бил е завъртян, затова се налага калибриране.
Steering ANGLE sensor се пише колега понаучи малко английския преди да да го използваш
Барай шишарката Минкеее ....
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
Колеги значи да разбирам,че като ми падне акумулатора и пак диагностика?А може ли като няма ток да прецакам нещо??
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Местоположение на модули 750
Е как защо ги дава, бре Борка??? Има дилърска диагностика за избиване и зарибява наредboris_k написа:zvetiko написа:Мненията и съветите ми са правилни и са идентични с тези на Oci.За това, че няма значение на къде са били завъртяни колелетата на колата донор, просто няма какво да го коментираме
Като са ти идентични съветите, защо ги даваш? Или викаш айде и аз да се покажа, колко сложни думички съм научил, нищо че никога не съм го правил.

п.п И да пращате линкове, като стане интересно

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Местоположение на модули 750
anzak написа:zvetiko написа:boris_k написа:Oci говори за колата, от която се сваля датчика, но Майсторе, ти за пореден път разбрал, не разбрал, даваш съвети и мнения!!!
Мненията и съветите ми са правилни и са идентични с тези на Oci.За това, че няма значение на къде са били завъртяни колелетата на колата донор, просто няма какво да го коментираме- датчика си има положение при монтажа му и трябва някак си да го сбъркаш за да има неприятни последици.
Когато се сваля акумулатора или падне напълно и послеhttp://bmwpower-bg.net/forums/posting.php?mode=quote&f=123&p=3633674# се включи отново, съответно ECU разбира от Steering Angel Sensor на какъв ъгъл е завъртян волана, но не знае на колко оборота е бил е завъртян, затова се налага калибриране.
Steering ANGLE sensor се пише колега понаучи малко английския преди да да го използваш
Браво колега, наистина така се пише.

Като са ти идентични съветите, защо ги даваш? Или викаш айде и аз да се покажа, колко сложни думички съм научил, нищо че никога не съм го правил.
Давам ги защото още никой не ги беше дал, а колегата Oci след това ги потвърди,но кой да чете, важното е да се заяждаш безсмисленно.

- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Местоположение на модули 750
evtimcho_g60 написа::kuku:
какво очакваш да стане...да ти изпука пуканки ли??!?!?!
има достатъчно информация в нета...когато нещо по системата на ЕДЦ НЕ работи колата вози твърдо (спортно)
колко още има да го нищите...когато изгасите двигателя,амортесьорите се втвърдяват автоматично и ако не запалите колата с изправна ел.система на ЕДЦ те си остават втвърдени...не виждам кво толко има да му се умува,че чак и клип да се снима как се сваля ШОФЬОРСКАТА КОРА и се развива един болт за да се извади датчика за завиване на кормилния прът....![]()
държа да ти кажа,че ако датчика на волана,който ще слагаш,ако е навит повече от 15 градуса няма да имаш НИКАКЪВ шанс да го инициализираш,имай го предвид
Колеги мисля забравяте ...от кой псевдо разбирач трьгна твьрдението за датчика... И точно той се дьржеше доста надьхано... Това е човека който трябва да се свали малко на земята....

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Местоположение на модули 750
zvetiko написа:Давам ги защото още никой не ги беше дал, а колегата Oci след това ги потвърди,но кой да чете, важното е да се заяждаш безсмисленно.
Четем ти, четем ти преразказите на service manual, просто преди да ги даваш, го направи няколко пъти, за да си сигурен в това, което пишеш, а
не, да цитираш oci и да му обясняваш, че "така, че предните колела трябва да са задължително напред, ако са в произволна посока не е ясно за какво калибриране се говори.", после осъзнал грешката си, да почнеш да замазваш нещата, като едва ли не за гумите на колата, от която се свалял датчика, нямало смисъл да се коментира.

И не на последно место, както се разбра от една друга тема, ако философските ти съвети целят, привличането на клиенти, е хубаво да си пуснеш една темичка в подходящия раздел, и да си заплатиш услугата.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Местоположение на модули 750
boris_k написа:zvetiko написа:Давам ги защото още никой не ги беше дал, а колегата Oci след това ги потвърди,но кой да чете, важното е да се заяждаш безсмисленно.
Четем ти, четем ти преразказите на service manual, просто преди да ги даваш, го направи няколко пъти, за да си сигурен в това, което пишеш, а
не, да цитираш oci и да му обясняваш, че "така, че предните колела трябва да са задължително напред, ако са в произволна посока не е ясно за какво калибриране се говори.", после осъзнал грешката си, да почнеш да замазваш нещата, като едва ли не за гумите на колата, от която се свалял датчика, нямало смисъл да се коментира.
И не на последно место, както се разбра от една друга тема, ако философските ти съвети целят, привличането на клиенти, е хубаво да си пуснеш една темичка в подходящия раздел, и да си заплатиш услугата.
Хубаво е, че можеш да четеш, но тази процедура я няма описана в service manual, което естетствено, че не знаеш и затова давам подробности как се извършва за колегите, на които представлява интерес.
А за това какво трябва и не трябва да правя, ти си никой за да ми го определяш и има кой да го направи ако е необходимо. Форума е с техническа насоченост, не е форум за английска и българска филология нито е място където някои се опитват да си избиват комплексите.

Между другото, колко искаше групичката ви за едно отваряне на врата на Е38- май беше към 300лв. и не беше регистрирано в подходящия раздел

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=123&t=329038&start=15
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Местоположение на модули 750
Айде бе, няма го написано, знаеш ти какво знам и какво незнам.
Ако не от там, то от дилърската ти диагностика
Трябва да си яко малоумен щом не може да различиш, кога някой говори хипотетично, цялата ситуация около 300те лв в посочената тема е яко безумна, но на теб явно ти се струва нещо съвсем нормална.
А и дори да имаше някаква капка истина, аз си имам платена темичка.

Ако не от там, то от дилърската ти диагностика

Трябва да си яко малоумен щом не може да различиш, кога някой говори хипотетично, цялата ситуация около 300те лв в посочената тема е яко безумна, но на теб явно ти се струва нещо съвсем нормална.

А и дори да имаше някаква капка истина, аз си имам платена темичка.


- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Местоположение на модули 750
Борка, по-полека, че книжният плъх ще се оплаче и от тебboris_k написа:Айде бе, няма го написано, знаеш ти какво знам и какво незнам.![]()
Ако не от там, то от дилърската ти диагностика![]()
Трябва да си яко малоумен щом не може да различиш, кога някой говори хипотетично, цялата ситуация около 300те лв в посочената тема е яко безумна, но на теб явно ти се струва нещо съвсем нормална.![]()
А и дори да имаше някаква капка истина, аз си имам платена темичка.




Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Местоположение на модули 750
Как да се оплаче, нали той е гузния в момента, цялото това писане къде вярно, къде невярно явно е с цел да привика някой друг колега, да му вземе някой друг лев. Все пак, както казваш, дилърската диагностика си е скъпичка, требе да се избива.
Ние с евтинките си цъкаме фор фрее.
А аз заблудения си мислех, че просто се доказва, като потенциал,нищо че до вчера, два кабела не можеше да свърже, а от днес с осцилоскопи оперира
Ние с евтинките си цъкаме фор фрее.

А аз заблудения си мислех, че просто се доказва, като потенциал,нищо че до вчера, два кабела не можеше да свърже, а от днес с осцилоскопи оперира


74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани