Местоположение на модули 750

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от chernobila » 25 Фев 2013, 23:38

Само да вметна,че ако не беше колегата Oci нямаше сега да карам 750 :bchug: :yes: :bowdown: :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от anzak » 26 Фев 2013, 10:12

predel написа:Пълен ляв, пълен десен и диагностиката го дели до 0, и "воала" датчика бил "калибриран" и не ти трябва даже ГТ1....

това е при положение че е паднал акумулатор при смяна на датчик задължително си иска диагностика
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от zvetiko » 26 Фев 2013, 10:57

boris_k написа:Oci говори за колата, от която се сваля датчика, но Майсторе, ти за пореден път разбрал, не разбрал, даваш съвети и мнения!!!


Мненията и съветите ми са правилни и са идентични с тези на Oci. ;) За това, че няма значение на къде са били завъртяни колелетата на колата донор, просто няма какво да го коментираме- датчика си има положение при монтажа му и трябва някак си да го сбъркаш за да има неприятни последици.

Когато се сваля акумулатора или падне напълно и после се включи отново, съответно ECU разбира от Steering Angel Sensor на какъв ъгъл е завъртян волана, но не знае на колко оборота е бил е завъртян, затова се налага калибриране.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от boris » 26 Фев 2013, 11:12

zvetiko написа:Мненията и съветите ми са правилни и са идентични с тези на Oci. ;) За това, че няма значение на къде са били завъртяни колелетата на колата донор, просто няма какво да го коментираме


Като няма нужда да го коментираме, защо го коментираш, оплете се ама айде. :winky:

Като са ти идентични съветите, защо ги даваш? Или викаш айде и аз да се покажа, колко сложни думички съм научил, нищо че никога не съм го правил. :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от anzak » 26 Фев 2013, 12:27

zvetiko написа:
boris_k написа:Oci говори за колата, от която се сваля датчика, но Майсторе, ти за пореден път разбрал, не разбрал, даваш съвети и мнения!!!


Мненията и съветите ми са правилни и са идентични с тези на Oci. ;) За това, че няма значение на къде са били завъртяни колелетата на колата донор, просто няма какво да го коментираме- датчика си има положение при монтажа му и трябва някак си да го сбъркаш за да има неприятни последици.

Когато се сваля акумулатора или падне напълно и послеhttp://bmwpower-bg.net/forums/posting.php?mode=quote&f=123&p=3633674# се включи отново, съответно ECU разбира от Steering Angel Sensor на какъв ъгъл е завъртян волана, но не знае на колко оборота е бил е завъртян, затова се налага калибриране.

Steering ANGLE sensor се пише колега понаучи малко английския преди да да го използваш
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от chernobila » 26 Фев 2013, 22:04

Колеги значи да разбирам,че като ми падне акумулатора и пак диагностика?А може ли като няма ток да прецакам нещо??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от anzak » 26 Фев 2013, 22:17

:nono:
Барай шишарката Минкеее ....

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от Митко Стоянов » 26 Фев 2013, 23:42

boris_k написа:
zvetiko написа:Мненията и съветите ми са правилни и са идентични с тези на Oci. ;) За това, че няма значение на къде са били завъртяни колелетата на колата донор, просто няма какво да го коментираме



Като са ти идентични съветите, защо ги даваш? Или викаш айде и аз да се покажа, колко сложни думички съм научил, нищо че никога не съм го правил. :lol:
Е как защо ги дава, бре Борка??? Има дилърска диагностика за избиване и зарибява наред :winky:

п.п И да пращате линкове, като стане интересно
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от zvetiko » 27 Фев 2013, 12:01

anzak написа:
zvetiko написа:
boris_k написа:Oci говори за колата, от която се сваля датчика, но Майсторе, ти за пореден път разбрал, не разбрал, даваш съвети и мнения!!!


Мненията и съветите ми са правилни и са идентични с тези на Oci. ;) За това, че няма значение на къде са били завъртяни колелетата на колата донор, просто няма какво да го коментираме- датчика си има положение при монтажа му и трябва някак си да го сбъркаш за да има неприятни последици.

Когато се сваля акумулатора или падне напълно и послеhttp://bmwpower-bg.net/forums/posting.php?mode=quote&f=123&p=3633674# се включи отново, съответно ECU разбира от Steering Angel Sensor на какъв ъгъл е завъртян волана, но не знае на колко оборота е бил е завъртян, затова се налага калибриране.

Steering ANGLE sensor се пише колега понаучи малко английския преди да да го използваш


Браво колега, наистина така се пише. :yes:

Като са ти идентични съветите, защо ги даваш? Или викаш айде и аз да се покажа, колко сложни думички съм научил, нищо че никога не съм го правил.


Давам ги защото още никой не ги беше дал, а колегата Oci след това ги потвърди,но кой да чете, важното е да се заяждаш безсмисленно. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от iliew » 27 Фев 2013, 12:28

evtimcho_g60 написа::kuku:
какво очакваш да стане...да ти изпука пуканки ли??!?!?!
има достатъчно информация в нета...когато нещо по системата на ЕДЦ НЕ работи колата вози твърдо (спортно)
колко още има да го нищите...когато изгасите двигателя,амортесьорите се втвърдяват автоматично и ако не запалите колата с изправна ел.система на ЕДЦ те си остават втвърдени...не виждам кво толко има да му се умува,че чак и клип да се снима как се сваля ШОФЬОРСКАТА КОРА и се развива един болт за да се извади датчика за завиване на кормилния прът.... :no:

държа да ти кажа,че ако датчика на волана,който ще слагаш,ако е навит повече от 15 градуса няма да имаш НИКАКЪВ шанс да го инициализираш,имай го предвид

Колеги мисля забравяте ...от кой псевдо разбирач трьгна твьрдението за датчика... И точно той се дьржеше доста надьхано... Това е човека който трябва да се свали малко на земята.... :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от boris » 27 Фев 2013, 13:24

zvetiko написа:Давам ги защото още никой не ги беше дал, а колегата Oci след това ги потвърди,но кой да чете, важното е да се заяждаш безсмисленно. ;)


Четем ти, четем ти преразказите на service manual, просто преди да ги даваш, го направи няколко пъти, за да си сигурен в това, което пишеш, а
не, да цитираш oci и да му обясняваш, че "така, че предните колела трябва да са задължително напред, ако са в произволна посока не е ясно за какво калибриране се говори.", после осъзнал грешката си, да почнеш да замазваш нещата, като едва ли не за гумите на колата, от която се свалял датчика, нямало смисъл да се коментира. :mhihi:

И не на последно место, както се разбра от една друга тема, ако философските ти съвети целят, привличането на клиенти, е хубаво да си пуснеш една темичка в подходящия раздел, и да си заплатиш услугата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от zvetiko » 27 Фев 2013, 17:33

boris_k написа:
zvetiko написа:Давам ги защото още никой не ги беше дал, а колегата Oci след това ги потвърди,но кой да чете, важното е да се заяждаш безсмисленно. ;)


Четем ти, четем ти преразказите на service manual, просто преди да ги даваш, го направи няколко пъти, за да си сигурен в това, което пишеш, а
не, да цитираш oci и да му обясняваш, че "така, че предните колела трябва да са задължително напред, ако са в произволна посока не е ясно за какво калибриране се говори.", после осъзнал грешката си, да почнеш да замазваш нещата, като едва ли не за гумите на колата, от която се свалял датчика, нямало смисъл да се коментира. :mhihi:

И не на последно место, както се разбра от една друга тема, ако философските ти съвети целят, привличането на клиенти, е хубаво да си пуснеш една темичка в подходящия раздел, и да си заплатиш услугата.


Хубаво е, че можеш да четеш, но тази процедура я няма описана в service manual, което естетствено, че не знаеш и затова давам подробности как се извършва за колегите, на които представлява интерес.
А за това какво трябва и не трябва да правя, ти си никой за да ми го определяш и има кой да го направи ако е необходимо. Форума е с техническа насоченост, не е форум за английска и българска филология нито е място където някои се опитват да си избиват комплексите.;)

Между другото, колко искаше групичката ви за едно отваряне на врата на Е38- май беше към 300лв. и не беше регистрирано в подходящия раздел ;)

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=123&t=329038&start=15

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от boris » 27 Фев 2013, 18:45

Айде бе, няма го написано, знаеш ти какво знам и какво незнам. :mhihi:
Ако не от там, то от дилърската ти диагностика :mhihi:

Трябва да си яко малоумен щом не може да различиш, кога някой говори хипотетично, цялата ситуация около 300те лв в посочената тема е яко безумна, но на теб явно ти се струва нещо съвсем нормална. :kuku:

А и дори да имаше някаква капка истина, аз си имам платена темичка. :winky:
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от Митко Стоянов » 27 Фев 2013, 19:18

boris_k написа:Айде бе, няма го написано, знаеш ти какво знам и какво незнам. :mhihi:
Ако не от там, то от дилърската ти диагностика :mhihi:

Трябва да си яко малоумен щом не може да различиш, кога някой говори хипотетично, цялата ситуация около 300те лв в посочената тема е яко безумна, но на теб явно ти се струва нещо съвсем нормална. :kuku:

А и дори да имаше някаква капка истина, аз си имам платена темичка. :winky:
Борка, по-полека, че книжният плъх ще се оплаче и от теб :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от boris » 27 Фев 2013, 19:26

Как да се оплаче, нали той е гузния в момента, цялото това писане къде вярно, къде невярно явно е с цел да привика някой друг колега, да му вземе някой друг лев. Все пак, както казваш, дилърската диагностика си е скъпичка, требе да се избива.
Ние с евтинките си цъкаме фор фрее. :mhihi:



А аз заблудения си мислех, че просто се доказва, като потенциал,нищо че до вчера, два кабела не можеше да свърже, а от днес с осцилоскопи оперира :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook