Прекъсва студена - М42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Прекъсва студена - М42
Колеги нужна ми е малка помощ от вас. Имам проблем с моето М42. Като запаля колата си работа както трябва, давам газ и си поема перфектно (даже много върви), но както я покарам 200м и колата започва да прекъсва докато загрее напълно. Прави ми впечатление, че когато стрелката на температурата се отлепи от чертата и мине в синята зона започва така да прави. Прекъсването е много голямо, направо няма мощност да върви, а както казах в момента в които потегля като е напълно студена върви перфектно. Замерих температурните датчици и са си наред, дебитомера и той, ламбдата и тя, датчиците на коляновия вал и разпределителните валове и те са наред. Дюзите едва ли ще са, сипвах и добавка, но никаква разлика няма през времето когато прекъсва. Пък и няма логика в началото да върви, после не и после пак.... Имам 1-2 съмнение и да видим какво ще кажете и вие - обяснявам си го, че дърпа въздух от някъде (въпреки, че проверих и уж не дърпа) и когато е напълно студена нали уж се нуждае от повече въздух заради повечето гориво и затова да не и пречи ''смукането''. След това като малко загрее това количество въздух вече и идва много и прекъсва..... Това е само вариант, може и да са пълни глупости, но така си мисля. Другото нещо е горивният ми филтър. Сменял съм го преди 25 хил.км. (уж тоя където го взех от 50лв се менил на 30 хиляди). Та за него съмненията са ми, че в началото си изгаря бензина след филтъра и в момента, в който ''свърши'' този бензин и трябва да си вземе от резервоара да започва да прекъсва заради някакво запушване на този филтър. Това са само някакви предположения.... може и да са пълни глупости, но все пак да ги споделя.
Пишете ако знаете нещо и можете да ми помогнете.
Пишете ако знаете нещо и можете да ми помогнете.

- ReD_z0n3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 6.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320is e36
- Мечтае да кара: BMW e92
- Детайли за колата: Малка спретната количка с 150 магарета отпред
Re: Прекъсва студена - М42
На една М42-ка откачихме стъпковото моторче и проблема се оправи проблема , а беше същият като твоят..
Bayerische Motoren Werke
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Прекъсва студена - М42
Правилно си се насочил към възможен паразитен въздух, така че огледай по-внимателно, а може и да пробваш със спрей (така май най-лесно става). Поне симптомите ти отговарят на тая болежка, но може и да е нещо друго, така че диагностика първо.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Прекъсва студена - М42
Стъпковото моторче го закупувах чисто ново преди 40-50 хиляди километра... но знае ли човек... след малко като излизам ще го откача и ще пробвам.
До Dirty M5 driveR - колега с какъв спрей да пробвам за по сигурно, кажи ми ако знаеш как се казва, та да си купя един.
До Dirty M5 driveR - колега с какъв спрей да пробвам за по сигурно, кажи ми ако знаеш как се казва, та да си купя един.

- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Прекъсва студена - М42
В практикер има спрей за чистене на Карбуратор - 5-8лв беше, сив с червено-розови надписи, аз с такъв съм пръскал и върши работа. Провери всички снадки на маркучи, гофре, клапан картерни газове. Пръсни и по смукателния колектор там където се съединяват 2-те му части, виж маркучите на ДИСА-та също. Виж тези неща ако мислиш че взима въздух. Мини диагностика за всеки случай



- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Прекъсва студена - М42
Малко със закъснение пиша, но сега намерих свободно време. Значи пробвах с откачено стъпково моторче и не е там проблема. Моторчето си работи. Остават още няколко варианта - горивен филтър, ECU и дюзите.
За дюзите дилемата обаче е друга - като ги свалях не смених гумичките (уж не бяха скъсани) и може случайно да дърпа въздух от там някъде. Но идва другият въпрос - то ще дърпа постоянно т.е. постоянно ще прекъсва ако е там проблема. Другото е ECU-то - компютъра да се е прецакал и да не знае изобщо какво става с колата
3-я вариант е горивният филтър (дадох обяснение в първият ми пост по моята логика). Ще го сменя и него не е проблем, но не съм сигурен обаче дали е там проблема. Ако е запушен... същото нещо важи и там - ще прекъсва постоянно и няма да има мощност и т.н.... От къде ми дойде сега това на главата не знам 
За дюзите дилемата обаче е друга - като ги свалях не смених гумичките (уж не бяха скъсани) и може случайно да дърпа въздух от там някъде. Но идва другият въпрос - то ще дърпа постоянно т.е. постоянно ще прекъсва ако е там проблема. Другото е ECU-то - компютъра да се е прецакал и да не знае изобщо какво става с колата



- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Прекъсва студена - М42
Пробвай да откачиш клапана за парите от резервоара,на мен някога ми прекъсваше и дори гаснеше от него.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Прекъсва студена - М42
Утре или другиден ще пробвам и това. Благодаря колега. Нека да пишат и друго колеги ако могат да помогнат с нещо 


- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Прекъсва студена - М42
Пробвах и това и не е там проблема.
Хайде още малко да разкажа за проблема.
Като я покарах малко повече (защото не я карам често) се оказа, че до 2300-2500об си прекъсва доволно.... Като я натисна до към 5 хиляди оборота и освободя от скорост и натисна спирачката започва да не държи обороти и да ги мени от 500-600-800 и т.н. и след 5-10 секунди ги нормализира. Нещо ме съмнява, че сместа е богата и затова да се дави така... знам ли. Днес напръсках с спрей за карбуратори маркучите за въздуха и всичко е ОК там.... Свещи да са.... едва ли, имам още 1 комплект и с тях върви по абсолютно същия начин. Не знам дали съм споменал, но също и цапа свещите. Т.е. богата смес. Да речем да са дюзите - хубаво, но защо и 4-те свещи цапа ?....
Хайде още малко да разкажа за проблема.
Като я покарах малко повече (защото не я карам често) се оказа, че до 2300-2500об си прекъсва доволно.... Като я натисна до към 5 хиляди оборота и освободя от скорост и натисна спирачката започва да не държи обороти и да ги мени от 500-600-800 и т.н. и след 5-10 секунди ги нормализира. Нещо ме съмнява, че сместа е богата и затова да се дави така... знам ли. Днес напръсках с спрей за карбуратори маркучите за въздуха и всичко е ОК там.... Свещи да са.... едва ли, имам още 1 комплект и с тях върви по абсолютно същия начин. Не знам дали съм споменал, но също и цапа свещите. Т.е. богата смес. Да речем да са дюзите - хубаво, но защо и 4-те свещи цапа ?....

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Прекъсва студена - М42
rhase написа:В практикер има спрей за чистене на Карбуратор - 5-8лв беше, сив с червено-розови надписи, аз с такъв съм пръскал и върши работа. Провери всички снадки на маркучи, гофре, клапан картерни газове. Пръсни и по смукателния колектор там където се съединяват 2-те му части, виж маркучите на ДИСА-та също. Виж тези неща ако мислиш че взима въздух. Мини диагностика за всеки случай![]()
А не ти ли направи впечатление, че тоя същия спрей за карбуратори е всъщност силен разредител и не се употребява върху пластмаса и маркучи, защото може да ги повреди

- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Прекъсва студена - М42
Всъщност не. И аз така се усъмних и предварително изчетох написаното по флакона
не пишеше нищо такова и няма проблеми вече около 1 година и 20к км. Но не съм и пръскал много по пластмаси, гума и т.н. Маркучите бяха направо подменени с нови.
Мерси за съвета все пак. Нека колегата и всички които опитват бъдат внимателни
Он: Провери ли клапана за картерни газове? Огледай го добре. На моят, преди да го махна, се беше разхлабил съвсем леко единият болт и дърпаше от там, защото не беше плътно прилепнал. Отне ми няколко дена докато го установя.
Става въпрос за болтчето №12




Он: Провери ли клапана за картерни газове? Огледай го добре. На моят, преди да го махна, се беше разхлабил съвсем леко единият болт и дърпаше от там, защото не беше плътно прилепнал. Отне ми няколко дена докато го установя.
Става въпрос за болтчето №12

- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Прекъсва студена - М42
Значи е от първите М42 в е36
Можеш да провериш ТУК - написваш последните 7 цифри от VIN номера на автомобила.
Казваш че цапала свещите. А отгоре как е, провери ли лули, кабели? Има ли масло при свещите?

Казваш че цапала свещите. А отгоре как е, провери ли лули, кабели? Има ли масло при свещите?

- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Прекъсва студена - М42
bavaromobila написа:Колеги нужна ми е малка помощ от вас. Имам проблем с моето М42. Като запаля колата си работа както трябва, давам газ и си поема перфектно (даже много върви), но както я покарам 200м и колата започва да прекъсва докато загрее напълно. Прави ми впечатление, че когато стрелката на температурата се отлепи от чертата и мине в синята зона започва така да прави. Прекъсването е много голямо, направо няма мощност да върви, а както казах в момента в които потегля като е напълно студена върви перфектно. Замерих температурните датчици и са си наред, дебитомера и той, ламбдата и тя, датчиците на коляновия вал и разпределителните валове и те са наред. Дюзите едва ли ще са, сипвах и добавка, но никаква разлика няма през времето когато прекъсва. Пък и няма логика в началото да върви, после не и после пак.... Имам 1-2 съмнение и да видим какво ще кажете и вие - обяснявам си го, че дърпа въздух от някъде (въпреки, че проверих и уж не дърпа) и когато е напълно студена нали уж се нуждае от повече въздух заради повечето гориво и затова да не и пречи ''смукането''. След това като малко загрее това количество въздух вече и идва много и прекъсва..... Това е само вариант, може и да са пълни глупости, но така си мисля. Другото нещо е горивният ми филтър. Сменял съм го преди 25 хил.км. (уж тоя където го взех от 50лв се менил на 30 хиляди). Та за него съмненията са ми, че в началото си изгаря бензина след филтъра и в момента, в който ''свърши'' този бензин и трябва да си вземе от резервоара да започва да прекъсва заради някакво запушване на този филтър. Това са само някакви предположения.... може и да са пълни глупости, но все пак да ги споделя.
Пишете ако знаете нещо и можете да ми помогнете.
Виж тук: viewtopic.php?t=126046.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Прекъсва студена - М42
Колеги ще питам в тази тема, за да не отварям нова.
Има ли значение средното гърне за вървенето на колата в ниските обороти ? Защото моето е заминало.... Иначе проблема го оправих na 70%
Сега прекъсва само когато е студена, но това вече май са дюзите 
Има ли значение средното гърне за вървенето на колата в ниските обороти ? Защото моето е заминало.... Иначе проблема го оправих na 70%



17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани