Местоположение на модули 750
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
Оказа се,че колегата ме излъга за датчика ама както и да е .. поръчан е и го чакам 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Местоположение на модули 750
cod-cdbp написа:evtimcho_g60 написа:Ако си правеше труда да мислиш,като четеш нямаше да се налага да го пиша за 4 (четвърти) път...
датчика трябва да е свален от колата "донор" когато тя е с изправен волан!!! може да се навие съвсем леко,колкото да можеш да освободиш гайката на кормилния прът и после пак го връщаш в изправено положение преди да го извадиш...навъртян ли е повече от 1/4 оборот волана няма да успееш да го запознаеш с твоята кола![]()
ако искаш сега да ти го запиша и в МР3 формат под формата на рап или чалгийка току виж си ме разбрал?
Един интересен въпрос - тоя датчик, магнитен ли е или е резистивен? Има ли крайни положения или се върти безкрайно? Възможно ли е да се калибрира както е при Х5 - при сваляне на акумулатора въртиш от крайно ляво до крайно дясно 2 пъти?
Надявам се разбираш на къде бия
Резистивен с два резистора. Калибрира се като нагласиш предните колела напред и така дефинираш 0 градуса. Ако си допуснал някакво леко отклонение ECU-то само го компенсира.
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Местоположение на модули 750
evtimcho_g60 написа:anzak написа:
към автора на темата,да пич,трябва ти датчик,който е свален от кола с изправен волан, и "зъбчето" му дори и след това не е въртяно,защото няма да успееш ПОСМЪРТНО да го "запознаеш" с твоята кола коректно...
Доста глупости написа...но това води класацията.... Мислих да не пиша в темата но ти продьлжаваше да набираш скорост и увереност.. ..


- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
iliew написа:evtimcho_g60 написа:anzak написа:
към автора на темата,да пич,трябва ти датчик,който е свален от кола с изправен волан, и "зъбчето" му дори и след това не е въртяно,защото няма да успееш ПОСМЪРТНО да го "запознаеш" с твоята кола коректно...
Доста глупости написа...но това води класацията.... Мислих да не пиша в темата но ти продьлжаваше да набираш скорост и увереност.. ..Продадох датчик на колега от форума ...и познай...волана не беше изправен......след свалянето и аз го вьртях наляво,надясно(датчика)... И тук идва най-интересната част
... този датчик работи на колата на колегата. Беше нулиран след закачане на диагностика и ЕДЦ системата функционира безупречно...
На мен ми стана ясно още с първият му пост


- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
anzak написа:мисля че само нагоре отива
А имаш ли идея,защо не се вдига?Иначе си работи (в смисъл регулира си се -нагоре надолу , навътре навънка)

- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Местоположение на модули 750
chernobila написа:anzak написа:мисля че само нагоре отива
А имаш ли идея,защо не се вдига?Иначе си работи (в смисъл регулира си се -нагоре надолу , навътре навънка)
Ако не се льжа....единия начин да се активира тази функция е да се закачи колата на подходяща диагностика... Мисля, че колега с ГТ1 ще ти свьрши работа....
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Местоположение на модули 750
iliew написа:chernobila написа:anzak написа:мисля че само нагоре отива
А имаш ли идея,защо не се вдига?Иначе си работи (в смисъл регулира си се -нагоре надолу , навътре навънка)
Ако не се льжа....единия начин да се активира тази функция е да се закачи колата на подходяща диагностика... Мисля, че колега с ГТ1 ще ти свьрши работа....
точно го каза в кей мемори беше ама това при условие че колата я поддържа тази екстра
Барай шишарката Минкеее ....
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
Има я тази екстра.Очаквам датчика на волана тази седмица и отивам на диагностика
А за разхода на гориво и средна скорост защо не ми ги отчита идеи имате ли?

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Местоположение на модули 750
Мислех да не пиша ама не се сдържах
една толкова елементарна манипулация и проста, едно калибриране го изкараха егати сложната инженерна дейност едва ли не за техниците на НАСА.
Този датчик се взима, слага се от друга кола без значение на къде и сочат гумите даже ако няма гуми по-добре
и после просто се калиброва с подходяща програма която позвалява калиброване на датчика за ъгъла на завиване на волана и това е работа за 10 минути с подходящата техника.
Сменил съм сигурно 20 датчика на различни бмв-та и досега не имало проблем с това как е свален и защо просто го взимам, слагам и калибровам и караш
една толкова елементарна манипулация и проста, едно калибриране го изкараха егати сложната инженерна дейност едва ли не за техниците на НАСА.
Този датчик се взима, слага се от друга кола без значение на къде и сочат гумите даже ако няма гуми по-добре

и после просто се калиброва с подходяща програма която позвалява калиброване на датчика за ъгъла на завиване на волана и това е работа за 10 минути с подходящата техника.
Сменил съм сигурно 20 датчика на различни бмв-та и досега не имало проблем с това как е свален и защо просто го взимам, слагам и калибровам и караш

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Местоположение на модули 750
oci написа:Мислех да не пиша ама не се сдържах
една толкова елементарна манипулация и проста, едно калибриране го изкараха егати сложната инженерна дейност едва ли не за техниците на НАСА.
Този датчик се взима, слага се от друга кола без значение на къде и сочат гумите даже ако няма гуми по-добре![]()
и после просто се калиброва с подходяща програма която позвалява калиброване на датчика за ъгъла на завиване на волана и това е работа за 10 минути с подходящата техника.
Сменил съм сигурно 20 датчика на различни бмв-та и досега не имало проблем с това как е свален и защо просто го взимам, слагам и калибровам и караш
Калибрирането представлява да информираш съответното ECU къде са 0 градуса на завъртане на волана след, което ECU-то може вече да изчислява ъгъла на завъртане на волана и броя на оборотите на завъртане му- поне възгледите на BMW за калибриране на Steering Angel Sensor на Е38 са подобни така, че предните колела трябва да са задължително напред, ако са в произволна посока не е ясно за какво калибриране се говори.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Местоположение на модули 750
Oci говори за колата, от която се сваля датчика, но Майсторе, ти за пореден път разбрал, не разбрал, даваш съвети и мнения!!!

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Местоположение на модули 750
boris_k написа:Oci говори за колата, от която се сваля датчика, но Майсторе, ти за пореден път разбрал, не разбрал, даваш съвети и мнения!!!

Всеки пише без да чете колега от там идва проблема, и после ходи им обяснявай на хората, всеки ще иска да им бележиш датчика при свалянето

Ти досега сигурно всички датчици дето си ги продал са ти ги върнали защото не са свалени както трябва и от там не са могли да се адаптират нали

Иначе за адаптацията съм съгласен, че трябва да е 0 градуса, то нали това адаптираш в същност.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Местоположение на модули 750
Пълен ляв, пълен десен и диагностиката го дели до 0, и "воала" датчика бил "калибриран" и не ти трябва даже ГТ1....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Местоположение на модули 750
predel написа:Пълен ляв, пълен десен и диагностиката го дели до 0, и "воала" датчика бил "калибриран" и не ти трябва даже ГТ1....
сигурен ли си в това дето го пишеш колега искаш ли да ти пращам клиенти хем ще изкарваш по някой лев

Спирам да пиша и чета в тази тема щото май доста се нервя от такива писания.
Аз не знам защо не чухте мнението поне на един човек който е адаптирал такъв датчик, а всеки пише съчинение по картинки

74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани