Колата стои на на полуконтакт!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.02.2013
Пол: Мъж

Колата стои на на полуконтакт!!

Мнение от toni_g79 » 07 Фев 2013, 20:18

Здравейте колеги.Казвам се Анатоли и съм горд собственик на е30 318i, вече 11 години безпроблемна и вярна служба.Реших,че е дошло време да взема нещо "по-ново" и така се "нанизах" на е36 320и със сериозен проблем,на който не обърнах внимание в началото.Колата при напълно завъртян ключ и изваден стои на полуконтакт.Ел брояча на таблото свети,борд компютъра си работи,крушките на копчетата на ел стъклата и те светят,даже и самите стъкла си работят.При завъртане на ключа в междинно положение не се чува специфичния звук на борд комп. защото очевидно не изключва изобщо.Дайте някаква насока в която да търся проблема.Само да допълня,че алармата и телефона са изрязани от някой си и не знам как е направено!Консумацията която дърпа е 0.8А преди малко я мерих!!Малко пада след като махна бушона на борд компа и на централното,но пак е мнооого висока към 0.5А.Проблема е,че с ключа не се спира напълно захранването на уредите!!Благодаря предварително!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Колата стои на на полуконтакт!!

Мнение от ivopicha » 08 Фев 2013, 10:15

Виж си буксата, която влиза в ключа. Може нещо да офазява. Също така проблема може да е в самия патронник. Пробвай с друг. Усеща ли се, че минаваш от напълно изключен, към полуконтакт и към контакт? Свали буксата от ключа и завърти "охлюва" с ключа примерно. Буксата се сваля като махнеш горната и долната пластмаса, които са около волана и се държат на две пластмасови винтчета горе и долу. После на патронника има две винтчета, които са навътре в тялото и се развиват с тънка отверка.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.07.2009
Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
Мечтае да кара: E46 М3CSL

Re: Колата стои на на полуконтакт!!

Мнение от 5ър » 15 Фев 2013, 18:28

CD слагал ли си? Има ли вързано CD? Ако има, извади му захранващата букса и виж дали ще ти изгаснат уредите.

Наскоро ми се случи абсолютно същото. Взех си едно CD, което си беше с евробукси отзад (втора ръка) и направо го боднах в моите букси, не се загледах как са му кабелите , но ми държеше постоянно активен + през контакт (все едно е на аксесоари). Някой му беше разменил кабелите отзад.
Still Speedin

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 27.07.2012
Местоположение: грЕлинПелин
Пол: Мъж
Кара: 316 компакт

Re: Колата стои на на полуконтакт!!

Мнение от biser_316 » 15 Фев 2013, 20:20

най-вероятно проблема е в патроника сменяш го и си готов

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.02.2013
Пол: Мъж

Re: Колата стои на на полуконтакт!!

Мнение от toni_g79 » 17 Фев 2013, 16:54

Здравейте,оправих проблема консумацията падна на 0.02 :lalala: .От къде да започна с проблема,значи като начало цялата инсталация на колата е нещо сбъркана.Махнах бушон 46 и нещата с полуконтакта "ацесорите" се оправи,при това да отбележа,че всички уреди си работеха нормално.ЦД-то го махнах още в началото.Остана обаче една консумация от 0.28А ,светеше ми само ел. брояча на таблото,но аз не му обърнах внимание,не вярвах,че може да дърпа толкова ток.Започна се едно търсене с фазомер на 12в и мултицета на акумулатора.Разкачих къде що букса има из таблото под кормилото и зад жабката,но проблема не отпадна ,накрая извадих и таблото с километража и му откачих буксите,и воала 0.02А,ба си кефа.Проследих с фазомера кой кабел захранва брояча и го резнах,После го закачих за друг който дава ток само на контакт,и сега вече всичко си е на ред и работи нормално.Даже си помни навъртяните километри (брояча който се занулява).И така вече си имам нормално функционираща кола.Обаче излезна друг проблем.Колата не искаше да запали,май беше свършил бензина,налях с една туба и пак опити за палене ,нъцки.Викам си нещо имобилайзера съм направил,гледам гледам то няма(те са го изкубнали),меря на свещите искра има,меря на инжекторите-ток има,на помпата работи и бензин хвърля,а сега де.И се почна едно мислене ..... :banghead: .Междувременно ми излезна работа и нямах време да се занимавам с нея.Мислех си,че някой датчик се е прецакал ,но веднъж се прибирам от работа и викам ,чакай да прехвърля акумулатора(че тя няма) и да пробвам пак,трака трака 2-3 цилиндъра тюфка и така минута- две и се изфорсира хубаво с подобаващо количество пушек и .......кеффффф работи си нормално,палих гасих 7-8 пъти всичко наред :lalala: .Значи нещо съм я бил задавил първият път,сега количката си е наред,само да и сложа газова и "бегай,че ида" :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.05.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i

Re: Колата стои на на полуконтакт!!

Мнение от doc™ » 17 Фев 2013, 17:50

колегата 5ър е прав проблема ти е в CD-то,погледни как са го свързали,защото най-вероятно връща + в инсталацията на автомобила.Свързали са двата плюса заедно преди оригиналната букса на колата или преди евро буксата(погледни жълтия и червения кабел на CD-то)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 1.11.2009
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: e 36

Re: Колата стои на на полуконтакт!!

Мнение от j_enev » 21 Фев 2013, 22:35

Виждал съм същия проблем,като разглобих колата се оказа ,че инсталацията беше стопена под жабката,а самата причина беше плафона на единия сенник дал на късо.Може да проследиш твоята инсталация да не и се е случило нещо,че много ядове може да имаш.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.02.2013
Пол: Мъж

Re: Колата стои на на полуконтакт!!

Мнение от toni_g79 » 22 Фев 2013, 12:14

j_enev написа:Виждал съм същия проблем,като разглобих колата се оказа ,че инсталацията беше стопена под жабката,а самата причина беше плафона на единия сенник дал на късо.Може да проследиш твоята инсталация да не и се е случило нещо,че много ядове може да имаш.

Надявам се да не си прав :confused: При все,че е много вероятно....Но все пак си мисля,че колата е била карана дълго време с тази утечка и ако е имало нещо да става да е станало още тогава.Сега поне бушона е махнат и какъвто и да е проблема поне не стига ток до него предполагам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 95`` m52b20
Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....

Re: Колата стои на на полуконтакт!!

Мнение от Salis » 22 Фев 2013, 18:08

И при мен беше същото и проблема се оказа в погрешно свързване на cd-то

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook