Колата стои на на полуконтакт!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Колата стои на на полуконтакт!!
Здравейте колеги.Казвам се Анатоли и съм горд собственик на е30 318i, вече 11 години безпроблемна и вярна служба.Реших,че е дошло време да взема нещо "по-ново" и така се "нанизах" на е36 320и със сериозен проблем,на който не обърнах внимание в началото.Колата при напълно завъртян ключ и изваден стои на полуконтакт.Ел брояча на таблото свети,борд компютъра си работи,крушките на копчетата на ел стъклата и те светят,даже и самите стъкла си работят.При завъртане на ключа в междинно положение не се чува специфичния звук на борд комп. защото очевидно не изключва изобщо.Дайте някаква насока в която да търся проблема.Само да допълня,че алармата и телефона са изрязани от някой си и не знам как е направено!Консумацията която дърпа е 0.8А преди малко я мерих!!Малко пада след като махна бушона на борд компа и на централното,но пак е мнооого висока към 0.5А.Проблема е,че с ключа не се спира напълно захранването на уредите!!Благодаря предварително!!
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Колата стои на на полуконтакт!!
Виж си буксата, която влиза в ключа. Може нещо да офазява. Също така проблема може да е в самия патронник. Пробвай с друг. Усеща ли се, че минаваш от напълно изключен, към полуконтакт и към контакт? Свали буксата от ключа и завърти "охлюва" с ключа примерно. Буксата се сваля като махнеш горната и долната пластмаса, които са около волана и се държат на две пластмасови винтчета горе и долу. После на патронника има две винтчета, които са навътре в тялото и се развиват с тънка отверка.
- 5ър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 11.07.2009
- Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
- Мечтае да кара: E46 М3CSL
Re: Колата стои на на полуконтакт!!
CD слагал ли си? Има ли вързано CD? Ако има, извади му захранващата букса и виж дали ще ти изгаснат уредите.
Наскоро ми се случи абсолютно същото. Взех си едно CD, което си беше с евробукси отзад (втора ръка) и направо го боднах в моите букси, не се загледах как са му кабелите , но ми държеше постоянно активен + през контакт (все едно е на аксесоари). Някой му беше разменил кабелите отзад.
Наскоро ми се случи абсолютно същото. Взех си едно CD, което си беше с евробукси отзад (втора ръка) и направо го боднах в моите букси, не се загледах как са му кабелите , но ми държеше постоянно активен + през контакт (все едно е на аксесоари). Някой му беше разменил кабелите отзад.
Still Speedin
- biser_316
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 27.07.2012
- Местоположение: грЕлинПелин
- Пол: Мъж
- Кара: 316 компакт
Re: Колата стои на на полуконтакт!!
най-вероятно проблема е в патроника сменяш го и си готов
Re: Колата стои на на полуконтакт!!
Здравейте,оправих проблема консумацията падна на 0.02
.От къде да започна с проблема,значи като начало цялата инсталация на колата е нещо сбъркана.Махнах бушон 46 и нещата с полуконтакта "ацесорите" се оправи,при това да отбележа,че всички уреди си работеха нормално.ЦД-то го махнах още в началото.Остана обаче една консумация от 0.28А ,светеше ми само ел. брояча на таблото,но аз не му обърнах внимание,не вярвах,че може да дърпа толкова ток.Започна се едно търсене с фазомер на 12в и мултицета на акумулатора.Разкачих къде що букса има из таблото под кормилото и зад жабката,но проблема не отпадна ,накрая извадих и таблото с километража и му откачих буксите,и воала 0.02А,ба си кефа.Проследих с фазомера кой кабел захранва брояча и го резнах,После го закачих за друг който дава ток само на контакт,и сега вече всичко си е на ред и работи нормално.Даже си помни навъртяните километри (брояча който се занулява).И така вече си имам нормално функционираща кола.Обаче излезна друг проблем.Колата не искаше да запали,май беше свършил бензина,налях с една туба и пак опити за палене ,нъцки.Викам си нещо имобилайзера съм направил,гледам гледам то няма(те са го изкубнали),меря на свещите искра има,меря на инжекторите-ток има,на помпата работи и бензин хвърля,а сега де.И се почна едно мислене .....
.Междувременно ми излезна работа и нямах време да се занимавам с нея.Мислех си,че някой датчик се е прецакал ,но веднъж се прибирам от работа и викам ,чакай да прехвърля акумулатора(че тя няма) и да пробвам пак,трака трака 2-3 цилиндъра тюфка и така минута- две и се изфорсира хубаво с подобаващо количество пушек и .......кеффффф работи си нормално,палих гасих 7-8 пъти всичко наред
.Значи нещо съм я бил задавил първият път,сега количката си е наред,само да и сложа газова и "бегай,че ида" 




- doc™
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 7.05.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i
Re: Колата стои на на полуконтакт!!
колегата 5ър е прав проблема ти е в CD-то,погледни как са го свързали,защото най-вероятно връща + в инсталацията на автомобила.Свързали са двата плюса заедно преди оригиналната букса на колата или преди евро буксата(погледни жълтия и червения кабел на CD-то)
- j_enev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: e 36
Re: Колата стои на на полуконтакт!!
Виждал съм същия проблем,като разглобих колата се оказа ,че инсталацията беше стопена под жабката,а самата причина беше плафона на единия сенник дал на късо.Може да проследиш твоята инсталация да не и се е случило нещо,че много ядове може да имаш.
Re: Колата стои на на полуконтакт!!
j_enev написа:Виждал съм същия проблем,като разглобих колата се оказа ,че инсталацията беше стопена под жабката,а самата причина беше плафона на единия сенник дал на късо.Може да проследиш твоята инсталация да не и се е случило нещо,че много ядове може да имаш.
Надявам се да не си прав

- Salis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 95`` m52b20
- Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....
Re: Колата стои на на полуконтакт!!
И при мен беше същото и проблема се оказа в погрешно свързване на cd-то
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани