Подобряване стабилността на колата - без спортно окачване?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Да - комплект амортисьори и пружини. Така е най-изгодно като цена, и имаш тествана комбинация меду двете, вместо да се чудиш как ще се отрази еди си кои пружини на Б6, и обратно.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Това безспорно е най-добрия вариант, ако имаш идея къде може да се провери за нещо такова дай на лично съобщение да не осираме темата на колегата.
only rear wheel drive
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Човека пише без да сменя окачването , вие почнахте да му говорите за амортесъори от 1000+ лв
. Значи по дебела предна и задна стабилизираща щанга, ръзпънки отпред и отзад, плътни тампони на носачите и по широки гуми
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
m.dimitrov1992 написа:Човека пише без да сменя окачването , вие почнахте да му говорите за амортесъори от 1000+ лв. Значи по дебела предна и задна стабилизираща щанга, ръзпънки отпред и отзад, плътни тампони на носачите и по широки гуми
По-ниски да са гумите само, че високите гуми убиват всичко стабилно...

Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Добре щангите ясно ще търся М-кови. За задната разпънка ще си помисля, че и без това багажника е "голям". За щангите директно plug and play ли са ? Също така поразгледах разпънки и цени, не виждам смисъл да давам 200-300лв+ за моята стоковица. Въпроса е евтина разпънка (~100лв) или правена ?
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
и плътни тампони на носачите
не са скъпи
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
И аз искам да попитам за разпънка. Каква е разликата между скъпите и евтините? Има ли голяма файда от евтина разпънка (100лв) на стоково окачване?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
То ясно, че не са скъпи ама моите са на 3-4 месеца и ми е жал да ги махам. Като им дойде времето за смяна тогава ще слагам плътни
Сега се чудя, за разпънката, къде могат да ми направят читава.
Сега се чудя, за разпънката, къде могат да ми направят читава.- evtimcho_g60
-
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 30.11.2012
- Пол: Мъж
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Моите скромни вчепатления след монтажа на задна разпънка на М тех окачване и м тампони навсякъде бяха,че колата стана като нивелирана...беше в пъти по-стабилна,по-уверена при дрифтове и по-предсказуема...
разлика между евтина и скъпа аз не виждам...нито и това тя да бъде регулируема,тъй като на ръка не виждам колко могат да се разпънат ботушите
разлика между евтина и скъпа аз не виждам...нито и това тя да бъде регулируема,тъй като на ръка не виждам колко могат да се разпънат ботушите

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Имаме колега във форума, произвеждащ хубави разпънки на хубави цени, предстои ми покупка от него, но мога да кажа, че отзивите от сериозни и уважавани потребители на форума са отлични. За да не наруша някое правило - инфо на ЛС.
only rear wheel drive
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12851
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Колега не е толкова проблема в парите. Аз кола за писта не искам, а ми трябва да е практична и удобна(демек твърдо очакване и ниска не ми трябва), ако може да понъварвява и да е стабилна ще съм доволен. Иначе аз не съм тръгнал без пари, другия месец ще сменям съединител, взимам летните гуми, след това разпънка, ще търся щанги и тн. В общи линии ми се очертават доста разходи по колата тази година, само дано постигна желания резултат и накрая да си заслужава кефа.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12851
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
В такъв случай слагай ново Мтех окачване амортесьори + пружини и си свиркай, стабилността е много приятна, специално за мен е предостатъчна за нормална ежадневна кола в която се возят хора.

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
vld написа:В такъв случай слагай ново Мтех окачване амортесьори + пружини и си свиркай, стабилността е много приятна, специално за мен е предостатъчна за нормална ежадневна кола в която се возят хора.
Преди малко питах в Autostar за Мтех и ми казаха че такива амортесьори не стават за моята ходова част били само са М-ки и бяха 680 лв 2-та предни

- wacky_y
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 5.12.2009
- Местоположение: София / Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, E53
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Какво ще се промени ако на купе се сложат стокови задни пружини от кабрио? Ще се промени ли съшествено височината?
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
