Подобряване стабилността на колата - без спортно окачване?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от Dirty M5 driveR » 20 Фев 2013, 21:44

Да - комплект амортисьори и пружини. Така е най-изгодно като цена, и имаш тествана комбинация меду двете, вместо да се чудиш как ще се отрази еди си кои пружини на Б6, и обратно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от michev » 20 Фев 2013, 22:08

Това безспорно е най-добрия вариант, ако имаш идея къде може да се провери за нещо такова дай на лично съобщение да не осираме темата на колегата.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от m.dimitrov1992 » 21 Фев 2013, 11:49

Човека пише без да сменя окачването , вие почнахте да му говорите за амортесъори от 1000+ лв :mhihi: . Значи по дебела предна и задна стабилизираща щанга, ръзпънки отпред и отзад, плътни тампони на носачите и по широки гуми

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от Boyadjiev » 21 Фев 2013, 12:55

m.dimitrov1992 написа:Човека пише без да сменя окачването , вие почнахте да му говорите за амортесъори от 1000+ лв :mhihi: . Значи по дебела предна и задна стабилизираща щанга, ръзпънки отпред и отзад, плътни тампони на носачите и по широки гуми

По-ниски да са гумите само, че високите гуми убиват всичко стабилно... :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от edimen » 21 Фев 2013, 16:04

Добре щангите ясно ще търся М-кови. За задната разпънка ще си помисля, че и без това багажника е "голям". За щангите директно plug and play ли са ? Също така поразгледах разпънки и цени, не виждам смисъл да давам 200-300лв+ за моята стоковица. Въпроса е евтина разпънка (~100лв) или правена ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от m.dimitrov1992 » 21 Фев 2013, 16:10

и плътни тампони на носачите :yes: не са скъпи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от zafirovp » 21 Фев 2013, 16:15

И аз искам да попитам за разпънка. Каква е разликата между скъпите и евтините? Има ли голяма файда от евтина разпънка (100лв) на стоково окачване?


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от edimen » 21 Фев 2013, 16:19

То ясно, че не са скъпи ама моите са на 3-4 месеца и ми е жал да ги махам. Като им дойде времето за смяна тогава ще слагам плътни :ok: Сега се чудя, за разпънката, къде могат да ми направят читава.


Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 30.11.2012
Пол: Мъж

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от evtimcho_g60 » 21 Фев 2013, 16:21

Моите скромни вчепатления след монтажа на задна разпънка на М тех окачване и м тампони навсякъде бяха,че колата стана като нивелирана...беше в пъти по-стабилна,по-уверена при дрифтове и по-предсказуема... :yes:
разлика между евтина и скъпа аз не виждам...нито и това тя да бъде регулируема,тъй като на ръка не виждам колко могат да се разпънат ботушите :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от michev » 21 Фев 2013, 19:35

Имаме колега във форума, произвеждащ хубави разпънки на хубави цени, предстои ми покупка от него, но мога да кажа, че отзивите от сериозни и уважавани потребители на форума са отлични. За да не наруша някое правило - инфо на ЛС.
only rear wheel drive

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от vld » 21 Фев 2013, 21:01

Както и да го гледаш без пари нестава.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от edimen » 21 Фев 2013, 22:10

Колега не е толкова проблема в парите. Аз кола за писта не искам, а ми трябва да е практична и удобна(демек твърдо очакване и ниска не ми трябва), ако може да понъварвява и да е стабилна ще съм доволен. Иначе аз не съм тръгнал без пари, другия месец ще сменям съединител, взимам летните гуми, след това разпънка, ще търся щанги и тн. В общи линии ми се очертават доста разходи по колата тази година, само дано постигна желания резултат и накрая да си заслужава кефа.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от vld » 21 Фев 2013, 22:56

В такъв случай слагай ново Мтех окачване амортесьори + пружини и си свиркай, стабилността е много приятна, специално за мен е предостатъчна за нормална ежадневна кола в която се возят хора.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от m.dimitrov1992 » 30 Май 2013, 10:09

vld написа:В такъв случай слагай ново Мтех окачване амортесьори + пружини и си свиркай, стабилността е много приятна, специално за мен е предостатъчна за нормална ежадневна кола в която се возят хора.


Преди малко питах в Autostar за Мтех и ми казаха че такива амортесьори не стават за моята ходова част били само са М-ки и бяха 680 лв 2-та предни :shock: ама нали има заводски ис-ки 20-ки и т.н с м тех ? :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 5.12.2009
Местоположение: София / Самоков
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, E53

Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван

Мнение от wacky_y » 03 Юни 2013, 0:56

Какво ще се промени ако на купе се сложат стокови задни пружини от кабрио? Ще се промени ли съшествено височината?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook