Подобряване стабилността на колата - без спортно окачване?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Да - комплект амортисьори и пружини. Така е най-изгодно като цена, и имаш тествана комбинация меду двете, вместо да се чудиш как ще се отрази еди си кои пружини на Б6, и обратно.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Това безспорно е най-добрия вариант, ако имаш идея къде може да се провери за нещо такова дай на лично съобщение да не осираме темата на колегата.
only rear wheel drive
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Човека пише без да сменя окачването , вие почнахте да му говорите за амортесъори от 1000+ лв
. Значи по дебела предна и задна стабилизираща щанга, ръзпънки отпред и отзад, плътни тампони на носачите и по широки гуми

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
m.dimitrov1992 написа:Човека пише без да сменя окачването , вие почнахте да му говорите за амортесъори от 1000+ лв. Значи по дебела предна и задна стабилизираща щанга, ръзпънки отпред и отзад, плътни тампони на носачите и по широки гуми
По-ниски да са гумите само, че високите гуми убиват всичко стабилно...




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Добре щангите ясно ще търся М-кови. За задната разпънка ще си помисля, че и без това багажника е "голям". За щангите директно plug and play ли са ? Също така поразгледах разпънки и цени, не виждам смисъл да давам 200-300лв+ за моята стоковица. Въпроса е евтина разпънка (~100лв) или правена ?
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
и плътни тампони на носачите
не са скъпи

- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
И аз искам да попитам за разпънка. Каква е разликата между скъпите и евтините? Има ли голяма файда от евтина разпънка (100лв) на стоково окачване?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
То ясно, че не са скъпи ама моите са на 3-4 месеца и ми е жал да ги махам. Като им дойде времето за смяна тогава ще слагам плътни
Сега се чудя, за разпънката, къде могат да ми направят читава.

- evtimcho_g60
-
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 30.11.2012
- Пол: Мъж
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Моите скромни вчепатления след монтажа на задна разпънка на М тех окачване и м тампони навсякъде бяха,че колата стана като нивелирана...беше в пъти по-стабилна,по-уверена при дрифтове и по-предсказуема...
разлика между евтина и скъпа аз не виждам...нито и това тя да бъде регулируема,тъй като на ръка не виждам колко могат да се разпънат ботушите

разлика между евтина и скъпа аз не виждам...нито и това тя да бъде регулируема,тъй като на ръка не виждам колко могат да се разпънат ботушите

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Имаме колега във форума, произвеждащ хубави разпънки на хубави цени, предстои ми покупка от него, но мога да кажа, че отзивите от сериозни и уважавани потребители на форума са отлични. За да не наруша някое правило - инфо на ЛС.
only rear wheel drive
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Колега не е толкова проблема в парите. Аз кола за писта не искам, а ми трябва да е практична и удобна(демек твърдо очакване и ниска не ми трябва), ако може да понъварвява и да е стабилна ще съм доволен. Иначе аз не съм тръгнал без пари, другия месец ще сменям съединител, взимам летните гуми, след това разпънка, ще търся щанги и тн. В общи линии ми се очертават доста разходи по колата тази година, само дано постигна желания резултат и накрая да си заслужава кефа.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
В такъв случай слагай ново Мтех окачване амортесьори + пружини и си свиркай, стабилността е много приятна, специално за мен е предостатъчна за нормална ежадневна кола в която се возят хора.

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
vld написа:В такъв случай слагай ново Мтех окачване амортесьори + пружини и си свиркай, стабилността е много приятна, специално за мен е предостатъчна за нормална ежадневна кола в която се возят хора.
Преди малко питах в Autostar за Мтех и ми казаха че такива амортесьори не стават за моята ходова част били само са М-ки и бяха 680 лв 2-та предни


- wacky_y
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 5.12.2009
- Местоположение: София / Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, E53
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Какво ще се промени ако на купе се сложат стокови задни пружини от кабрио? Ще се промени ли съшествено височината?
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани