Помощ вече незнам какво да сменям !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 18 Авг 2006, 19:23

май да това трябва да е .Мерти се с мултицет.
при 20 градуса трябва да показва 2.2-2.7 килоома.
при 80 градуса 0.3-0.36 килоома
П.С. на всеки мултицет има за мерене на съпротивление.започва се от най-малкото ом после е килоом после мегаом и т.н.Като го мериш нагласи уреда там където пише (килоом)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Tony Montana » 18 Авг 2006, 19:34

Ахил написа:май да това трябва да е .Мерти се с мултицет.
при 20 градуса трябва да показва 2.2-2.7 килоома.
при 80 градуса 0.3-0.36 килоома
П.С. на всеки мултицет има за мерене на съпротивление.започва се от най-малкото ом после е килоом после мегаом и т.н.Като го мериш нагласи уреда там където пише (килоом)
Смисъл значи при студена още кола (20 градуса) трябва да е между 2.2 - 2.7 , а като стигне към средата стрелката на темп. (80-90 градуса е май) тогава 0.3-036 правилно ли съм разбрал?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 18 Авг 2006, 21:24

това е ,колегите с М42 да кажат къде се намира точно .. трябва да е завит на блока мисля

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Tony Montana » 18 Авг 2006, 21:32

Alexi написа:това е ,колегите с М42 да кажат къде се намира точно .. трябва да е завит на блока мисля
ами да кажат,че утре сутринта ще ходя да го замервам тоя датчик.Добре ако е наред (както си мисля ,защото на диагностика щеше да покаже според мен...) какво да гледам натам или?

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.11.2005
Местоположение: Varna

Мнение от Yulian » 18 Авг 2006, 22:45

Аз съм с дизелак, но предишната ми кола правеше нещо подобно. Пробвал ли си я на дърпане , не на стартер. Старата ми кола като загрееше и нарушаваше някъква връзка между комутатора и корпуса, та когато въртиш на стартер тока пада и не може да я запали, затова палеше само на бутане, когато е топла.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Tony Montana » 18 Авг 2006, 22:51

Yulian написа:Аз съм с дизелак, но предишната ми кола правеше нещо подобно. Пробвал ли си я на дърпане , не на стартер. Старата ми кола като загрееше и нарушаваше някъква връзка между комутатора и корпуса, та когато въртиш на стартер тока пада и не може да я запали, затова палеше само на бутане, когато е топла.
Не ,не няма нищо общо,ток си има,пали-но не може да задържи оборотите,ако се опитам да дам газ гасне.Май ще да е от налягането или по точно недостига на гориво.Май ще се окаже този регулатор на горивото.Ще проверя в понеделник.Ако някой е имал същия проблем да се обажда все пак

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 18 Авг 2006, 23:15

Ама нали казваш, че ако не я гасиш можеш да си караш цял ден и си върви, както си трябва? Ако е така няма да е от регулатора на налягането. Щом гасне при подаване на газ, значи сместа е преобогатена и ти като шибнеш газта и тя направо си се удавя. Тествай следното нещо: Палиш си и си караш докато загрее до нормална работн температура ама напълно. Спираш, гасиш, внимателно развиваш свещите и гледаш дали са работили добре и четирите. После завиваш всичко и се мъчиш да запалиш, подаваш газ и тя гасне. Пак развиваш свещите и гледаш как са. Според мен във втория случай всички свещи ще са мокри, което ще значи, че поради някаква причина компа преобогатява сместа и дави мотора... Тъй си мисля...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 18 Авг 2006, 23:46

"Спираш, гасиш, внимателно развиваш свещите и гледаш дали са работили добре и четирите. "
а ти мислиш ли че ще има нещо по свещите?при условие че са нагрети до Nградуса?Само сме гледали как се правят коли май а?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

Мнение от panci » 19 Авг 2006, 2:31

баце мога да те успокоя та подобен проблем го тарся трети месец самоче при мен не гасне а като загрее и пуши яко и пуфка ако ми беше 4-ворка да е гаснала сас сигорност.още проблема не ми е излязал на яве а аз откачам повече от теб и смених датчик,ламда,дебитомер,глава сас се гарнитура и всичко оригинал и ново.не и не. аз сам се запатил кам модула и кам спукана риза.като загрее мотора и цепнатината се надуе и малко водичка му треа и си ок като мене :lol: не е смешно но си маи с мен :mhihi: и на мен проблема ми се струва мн мн малко а да се оправи и да си почне само да го пипнеш нали

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Tony Montana » 19 Авг 2006, 10:34

уффф незнам , в понеделник , се надявам да дойде един авер със същата ис-ка и да заменяме,датчици,регулатори и т.н.Дано да го открия тоя шибан проблем.Иначе колата си е ток,смених и амортесьори,шарнир,измих я :)и ....стои пред блока сега :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Tony Montana » 28 Авг 2006, 11:49

Айде готово е май,топлинния датчик със синята букса беше дето се навива в блока.Засега си пали.Уффф баси дразнещия проблем беше.Някой ако има същия да смени датчика 20 кинта е

Благодаря на всички отзовали се

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 28 Авг 2006, 18:35

:ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 28 Авг 2006, 20:53

:bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 19 Юли 2008, 12:04

А как се стига до тоя датчик за да измериш кОм-овете.. той е на такова гадно място.. виждам буксата, опитах се да бръкна с ръка ама мн тясно.


Трябва ли да се маха инжекцията, колекторите и всичко или има и друг начин?

Освен това немога да проследя къде отива кабела, иначе да го хвана някъде навън да го измеря че и аз май имам подобен проблем с тоя пуст датчик, понякога при съвсем студена кола стой на 90 градуса, показва каквото си иска.. ама на много гадно място е сложен.

Може пък и проблема да е в таблото ама откъде вървят кабелите да ги измеря.

Сори че вдигам толкова стара тема, но по-добре нея отколкото да отварям нова.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 21 Юли 2008, 14:26

nelim написа:А как се стига до тоя датчик за да измериш кОм-овете.. той е на такова гадно място.. виждам буксата, опитах се да бръкна с ръка ама мн тясно.


Трябва ли да се маха инжекцията, колекторите и всичко или има и друг начин?

Освен това немога да проследя къде отива кабела, иначе да го хвана някъде навън да го измеря че и аз май имам подобен проблем с тоя пуст датчик, понякога при съвсем студена кола стой на 90 градуса, показва каквото си иска.. ама на много гадно място е сложен.

Може пък и проблема да е в таблото ама откъде вървят кабелите да ги измеря.

Сори че вдигам толкова стара тема, но по-добре нея отколкото да отварям нова.

Ти май бъркаш температурния датчик, подаващ сигнал към таблото, с този който определя работата на двигателя. Този, който трябва да се замери е със син цокъл и се намира на удобно място под смукателния колектор в предната част на двигаделя. Другия датчик /мисля беше с черен цокъл/ е много навътре под смукателния колектор, като и двата са завити на цилиндровата глава.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook